Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

Sikke en dejlig tråd!

Jeg elsker min mand selvom han

- Er groggy om morgenen og ingenting kan om morgenen før han har fået sin dosis kaffe.

- Hans morgenmad morgen efter morgen består af cornflakes og havregryn (på samme tid) Og at han måske smasker lidt når han indtager den.

- Gentager/citerer f.eks reklameslogans HVER gang der er reklamer i tossekassen.

- At katten hellere vil sidde ved ham i sofaen.

- Lyder som en løve når han gaber.

- At han for 2 sek. siden "kom til" at slå en lille fis og derefter siger: "Det var ikke mig!"

Jeg griner lidt... Den med spisning og de larmer, dén havde jeg glemt. Min kæreste inhalerer nærmest maden.. Han er færdig efter 5 minutter, og tallerknen er støvsuget...

Hvor er der mange gode imellem.. Jeg får mig i hvert fald et smil på læben

ps. håber det gik godt i Brædstrup igår! Jeg startede med sprøjterne igår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

klmf

kitty skriver:

kørerlæreren!! Den havde jeg glemt... Han kører hver gang vi kører sammen, for jeg gider simpelthen ikke høre på ham.. Men igår skulle jeg køre hjem fra fest.. Og så så man lige kong kørelærer med 14 pilsnere i blodet.... Need I say more?

Men ja, den med "jeg elsker dig" inden man sover.. Det gør vi også herhjemme... Og det er dejligt!

Lars har lært at tie stille, når jeg kører - undtagen når jeg skal bakke ud af indkørslen, så kan han simpelthen ikke holde det inde... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Millesmammi skriver:

jeg elsker ham selvom vi havde aftalt at være hjemme hele weekenden, bare os tre alene! og nu skal han så LIGEPLUDSELIG spille fodbold!

ØV! Lige netop på det punkt er jeg glad for en kæreste der kun gider se sport i tv Selvom det også kan være slemt!

Anmeld

18. september 2010

camsko88

JEg elsker ham selvom:

- han ikke er særlig romantisk
- Han bruger alt for meget tid ved computeren
- han lader vasketøjet ligge på gulvet
- han først gider vaske op når der står store stabler opvask

Jeg elsker ham fordi han er den perfekte for mig

Anmeld

18. september 2010

Risen

kitty skriver:

du må pottetræne ham sammen med frk. Clara

HAHAHA ! Yeah  God idé.. 

Anmeld

18. september 2010

CarinaSB

- selvom at han kan være laaaaaangsom om at lave noget færdigt når han begynder på noget (det kan tage måneder)

- når han lige kommer i tanke om at han skal have et godnat kys når jeg er faldet i søvn.

- han er langsom om at rejse sig når noah vågner og han skal have sutten om natten

- han glemmer og fortælle vi skal noget (får jeg gerne først afvide dagen før

Men han er min og jeg elsker ham så ubeskriveligt højt .. og han er den bedste far nogensinde 

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

lotchen skriver:

Lars har lært at tie stille, når jeg kører - undtagen når jeg skal bakke ud af indkørslen, så kan han simpelthen ikke holde det inde... GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Herhjemme er det paralelparkeringen. Jeg har flere gange bare stillet bilen, stået ud, og så kunne han parkere den selv. Han tror på ingen måde jeg kan selv. Jeg er da heller ikke en ørn, men det går sgi altid alligevel!

Hans første bil måtte jeg slet ikke køre, fordi han var bange for jeg ridsede fælgene Alle vennerne måtte gerne låne den, inkl. en veninde der skulle køre os til fest en aften. Men mig, NEJ!! Så nu har jeg taget dem af vores "nye" bil, for så er der ikke noget at komme efter

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

jeg elsker ham selvom han... Tænder for vandet i bruseren, så det kan blive varmt... Men altså liiiige skal side og bummelumme i 14 minutter først, mens det varme vand bare løber.. Det er dyrt, det vand! Men han betaler selv..

Anmeld

18. september 2010

BubbieBear

kitty skriver:

Jeg griner lidt... Den med spisning og de larmer, dén havde jeg glemt. Min kæreste inhalerer nærmest maden.. Han er færdig efter 5 minutter, og tallerknen er støvsuget...

Hvor er der mange gode imellem.. Jeg får mig i hvert fald et smil på læben

ps. håber det gik godt i Brædstrup igår! Jeg startede med sprøjterne igår..

Hvor sjovt. Måske er det bare en mandeting?

Altid dejligt at kunne bringe smil frem søde!

PS: Det gik rigtig fint i Brædstrup. Startede selv med sprøjten igår Har skrevet en lille update i barnløshedsbehandlingsgruppen (Langt ord! hehe)

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

BubbieBear skriver:

Hvor sjovt. Måske er det bare en mandeting?

Altid dejligt at kunne bringe smil frem søde!

PS: Det gik rigtig fint i Brædstrup. Startede selv med sprøjten igår Har skrevet en lille update i barnløshedsbehandlingsgruppen (Langt ord! hehe)

Jeg kigger lige BBG - kan vi ikke bare kalde den det?

Og ja, jeg tror det er en mandeting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.