Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.105 visninger
88 svar
0 synes godt om
18. september 2010

otlitrom

...ikke tager opvasken...

...Lader sit vasketøj ligge og flyde...

...Drikker så meget mælk, at det ville være billigere at købe en malkeko til egenproduktion...

...Lugter fælt når han har tømmermænd...

...ikke går op i månedsdage og årsdage, fodi han ikke elsker mig mere af den grund...

Jeg elsker ham bare fordi... Fordi han er ham!

Kom med Jeres "Jeg elsker ham selvom han...." så vi kan huske de små ting vi ryster på hovedet af, men også de ting der gør dem til de mænd vi elsker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

merichs

kitty skriver:

...ikke tager opvasken...

...Lader sit vasketøj ligge og flyde...

...Drikker så meget mælk, at det ville være billigere at købe en malkeko til egenproduktion...

...Lugter fælt når han har tømmermænd...

...ikke går op i månedsdage og årsdage, fodi han ikke elsker mig mere af den grund...

Jeg elsker ham bare fordi... Fordi han er ham!

Kom med Jeres "Jeg elsker ham selvom han...." så vi kan huske de små ting vi ryster på hovedet af, men også de ting der gør dem til de mænd vi elsker...

Kan helt sikkert nikke genkendende til det du skriver. Og jeg elsker min kæreste ubeskriveligt meget alligevel

Anmeld

18. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg elsker ham selvom han...

- Nogle gange kan hidse mig mere op end nogle andre!

- Vælger at lave kaninbur idag, til trods for at jeg hellere vil lave noget sammen alle 3.

- Roder som jeg ved ikke hvad, og ikke rydder op efter sig!!!

- For det meste går tidligt i seng, så vi ikke har noget kærestetid sammen (han står så også op kl 4.15 for at komme på arbejde)!

- Ikke altid får lavet de ting som jeg beder ham om, pt. venter jeg på at få hængt gardiner op i stuen og har ventet i 4 måneder nu!

Anmeld

18. september 2010

klmf

... ikke kender den definitoriske forskel på gulvet og vasketøjskurven.

... leger kørelærer - 'brug spejlene'!

... ikke holder haven særligt pænt, så naboerne snakker

Jeg elsker ham FORDI, han

- er verdens bedste far

- giver sindssygt gode gaver  

- han tager over når min ryg er ved at tage livet af mig

- er sjov og sød

- rigtig tit siger han elsker mig inden vi skal sove, så det er det sidste jeg hører

Anmeld

18. september 2010

Risen

Jeg elsker ham selvom han glemmer at trække ud i toilettet! hihi fnis

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg elsker ham selvom han...

- Nogle gange kan hidse mig mere op end nogle andre!

- Vælger at lave kaninbur idag, til trods for at jeg hellere vil lave noget sammen alle 3.

- Roder som jeg ved ikke hvad, og ikke rydder op efter sig!!!

- For det meste går tidligt i seng, så vi ikke har noget kærestetid sammen (han står så også op kl 4.15 for at komme på arbejde)!

- Ikke altid får lavet de ting som jeg beder ham om, pt. venter jeg på at få hængt gardiner op i stuen og har ventet i 4 måneder nu!

4 mdr?? Så tror jeg seriøst jeg var blevet lidt knotten!

Og ja, kan hidse mig mere op end nogen andre. Dén kender jeg også godt! Men herhjemme er det mig der roder

Anmeld

18. september 2010

BubbieBear

Sikke en dejlig tråd!

Jeg elsker min mand selvom han

- Er groggy om morgenen og ingenting kan om morgenen før han har fået sin dosis kaffe.

- Hans morgenmad morgen efter morgen består af cornflakes og havregryn (på samme tid) Og at han måske smasker lidt når han indtager den.

- Gentager/citerer f.eks reklameslogans HVER gang der er reklamer i tossekassen.

- At katten hellere vil sidde ved ham i sofaen.

- Lyder som en løve når han gaber.

- At han for 2 sek. siden "kom til" at slå en lille fis og derefter siger: "Det var ikke mig!"

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

... ikke kender den definitoriske forskel på gulvet og vasketøjskurven.

... leger kørelærer - 'brug spejlene'!

... ikke holder haven særligt pænt, så naboerne snakker

Jeg elsker ham FORDI, han

- er verdens bedste far

- giver sindssygt gode gaver  

- han tager over når min ryg er ved at tage livet af mig

- er sjov og sød

- rigtig tit siger han elsker mig inden vi skal sove, så det er det sidste jeg hører

kørelæreren!! Den havde jeg glemt... Han kører hver gang vi kører sammen, for jeg gider simpelthen ikke høre på ham.. Men igår skulle jeg køre hjem fra fest.. Og så så man lige kong kørelærer med 14 pilsnere i blodet.... Need I say more?

Men ja, den med "jeg elsker dig" inden man sover.. Det gør vi også herhjemme... Og det er dejligt!

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

Risen skriver:

Jeg elsker ham selvom han glemmer at trække ud i toilettet! hihi fnis

du må pottetræne ham sammen med frk. Clara

Anmeld

18. september 2010

Millesmammi

jeg elsker ham selvom vi havde aftalt at være hjemme hele weekenden, bare os tre alene! og nu skal han så LIGEPLUDSELIG spille fodbold!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.