Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

nynne-l

jeg elsker ham selv om

min søster hader ham

han ikke kan vaske tøj

han brokker sig

han hellere vil spille computer end putte med mig

han er i kontakt med sin kvindelig side

men det er også de ting jeg ikke kunne undværre ved ham, uden de fejl ville han ikke være den han er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

jeg elsker ham...

- selvom han er så hysterisk anlagt, at han sagtens kan stå og råbe af to pakker mælkeerstatning i Føtex uden overhovedet at blive generet af at folk glor

- han altid har præcis ligeså ondt i hovedet som mig og ligeså meget feber som mig osv når jeg er syg/dårlig (det blir virkelig spændende at se om hans veer er ligeså voldsomme som mine også )

- han imorges - efter to timers Emil fra Lønneberg på Ramasjang - sagde, at hvis han havde sådan en lorteunge, så ville han satme også blive sat i skurret!

og mange mange flere grunde

Hihi, jeg griner lidt af Føtex-situationen Utroligt, hvad mænd kan hidse sig op over. (Siger hystellaen, der brokker sig over alt pt)

Vi var til spsining med mandens kolleger igår, hvor han fik liiiidt for meget inden for vesten. Han sad og afspillede pruttelyde fra sin mobil, igen og igen og igen! Dér var jeg klar til at grave mig ned!! Men det er jo ikke mig der skal jobbe med dem på mandag!

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

nutche skriver:

jaaeeh... i bund og grund er det jo bare småting forspillet kan man selv klare, romantikken klarer vi på valentinsdag, sparker man hårdt nok skal han nok handle.... og han må gerne sove længe for min skyld.

jeg er nemlig super morgen menneske

Hvis man elsker hinanden, så går regnestykket altid op. Man har fundet den rette, den dag han må spise det sidste stykke af den kage man aldrig kan få nok af selv!

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

nynne-l skriver:

jeg elsker ham selv om

min søster hader ham

han ikke kan vaske tøj

han brokker sig

han hellere vil spille computer end putte med mig

han er i kontakt med sin kvindelig side

men det er også de ting jeg ikke kunne undværre ved ham, uden de fejl ville han ikke være den han er

Præcis! Vi kan brokke os nok så meget, men vi ar jo valgt hele pakken.. Så følger de knaot så charmerende/irriterende sider altså med!

Og den med vasketøjet er vi vist flere der kan skrive under på

Anmeld

18. september 2010

Lone Jakobsen

kitty skriver:

Hvis man elsker hinanden, så går regnestykket altid op. Man har fundet den rette, den dag han må spise det sidste stykke af den kage man aldrig kan få nok af selv!

den dag man opgiver at spille sten, saks, papir fordi man altid vælger det samme, den dag man siger de samme ting til de samme børn på præcis samme tid, den dag hvor ens datter kommer hjem og siger: i skændes aldrig, i kysser bare i køkkenet".... den dag er man ikke længere i tvivl

Anmeld

18. september 2010

otlitrom

nutche skriver:

den dag man opgiver at spille sten, saks, papir fordi man altid vælger det samme, den dag man siger de samme ting til de samme børn på præcis samme tid, den dag hvor ens datter kommer hjem og siger: i skændes aldrig, i kysser bare i køkkenet".... den dag er man ikke længere i tvivl

Ja! Årh, dét er kærlighed!

Anmeld

18. september 2010

Frejsmor

Jeg elsker min dejlige skat, selvom...

..han absolut skal sidde på toilettet i en halv time(eller mere) ad gangen med hans lille forbandede notebook!

..han tror lysreguleringen bliver rød, KUN for at irritere ham!!

..han stemmer konservativ..

..han ALTID har et argument der er bedre end mit!!

..han ALTID tror han ved hvad der er bedst for mig(især fordi det gør han rent faktisk ofte )

..han helst ikke vil indrømme, hvis han en sjælden gang tager fejl!

Men alt det kan jeg leve med, for jeg kan ikke leve fuldt ud, uden ham!!!!

Anmeld

18. september 2010

TbCp

.... Er det mest morgensure menneske jeg kender
..... Slår de klammeste bøvser så jeg er lige ved at ørle
..... jeg tit skal gentage de ting jeg siger til ham..... Op til flere gange
....han ikke altid griner af mine jokes
....

Anmeld

18. september 2010

TbCp

kitty skriver:

jeg elsker ham selvom han... Tænder for vandet i bruseren, så det kan blive varmt... Men altså liiiige skal side og bummelumme i 14 minutter først, mens det varme vand bare løber.. Det er dyrt, det vand! Men han betaler selv..

Hahahahaha jeg sidder og nikker helt gevaldigt lige nu

Anmeld

18. september 2010

LISBETH:-)

Jeg elsker ham selvom:

Han går i gang med 1000 ting men aaaaldrig gør noget af det færdig

Han selv mener han er verdensmester til ALT.

Han synes jeg bruger for lang tid på baby.dk

Han roder for vildt

Han altid beklager sig over alting og ingentin

Men jeg elsker ham fordi

Han er verdens bedste far, der ALTID har tid til vores børn, og godt gider lege med dem i flere timer

Han forguder mig, og elsker mig trods alle mine fejl

Han er sjov (Det skal i ikke fortælle ham jeg synes)

Han altid står ved min side, og vi suplere hinanden godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.