Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

KarinaIda

Sabrina Lauritsen skriver:

Min søde kæreste råbte lige fra sofaen ''DET HEDDER LIVSFARLIG FANGST!!''

Haha, når ja det gør det da egentlig også... Heheh..... Bare mig der ikke fik starten af ordet med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

K&S

nutche skriver:

jeg elsker ham selv om

* han ikke er noget morgen menneske

* ikke aner hva Romantik er, om så han fik det tatoveret i panden

* han mener forspil er at tage tøjet af

* han snakker mere end han handler

men jeg ku aldrig undvære ham

* fordi intet andet har føltes så rigtigt før.

HAHAHAHAHAHAHA

Anmeld

18. september 2010

K&S

nutche skriver:

den dag man opgiver at spille sten, saks, papir fordi man altid vælger det samme, den dag man siger de samme ting til de samme børn på præcis samme tid, den dag hvor ens datter kommer hjem og siger: i skændes aldrig, i kysser bare i køkkenet".... den dag er man ikke længere i tvivl

DET ER JO LOOOOOOVE

Anmeld

18. september 2010

JustAnotherName

Selvom....

- Han lidt for ofte lader som om, at han lytter. Men jeg udemærket ved, at han ikke har hørt en dyt af det, som jeg lige har sagt, og jeg derfor skal til, at gentage mig selv.....IGEN!!

- Han gør det til en form for "konkurrence" (føler jeg), hvis jeg f.eks. siger at jeg er træt eller har lavet dit-og-dat ....som om, at den ene er mere/mindre berettiget til at være opbrugt  ...Sært!

- Han bruger en vatpind til at nuldre sine ører med, fordi de kløer.
....Og ikke smider vatpinden ud igen med det samme. Det er simpelthen så ækelt, syntes jeg, hvis den får en plads på bordet bagefter!!

- Han kan stå og snakke til mig, eller have én i telefonrøret, samtidig med at klunkerne lige bliver justeret på, eller får en kradsetur 

Anmeld

18. september 2010

anna-jonas

Jeg elsker ham selvom han:

- Altid har store planer, men sjældent fører dem ud i livet.

- Ikke er den store håndværker, men selv tror det.

- Kan blive tøsemopset, hvis ikke jeg lige kan "læse" hans tanker.

- Ofte har meget værre sygdomme og symptomer end jeg har.

Jeg elsker ham fordi han:

- Er min soulmate.

- Er en eminent far.

- Forguder mig, og altid fortæller mig det.

- Kan læse mig som en åben bog.

- Næsten altid lader mig sove længe i weekenden, og tager ungerne kl. 6-7.

Anmeld

19. september 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Selvom....

- Han kan stå og snakke til mig, eller have én i telefonrøret, samtidig med at klunkerne lige bliver justeret på, eller får en kradsetur 

Anmeld

19. september 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

....Ja, sær handling. Men det sker ikke så sjældent endda, faktisk.
Men nu kan jeg da efterhånden få ham til at trække hånden til sig, blot ved at sende ham et særligt sigende blik. Hehe.

Anmeld

20. september 2010

Rsa

Elsker ham så højt selvom:

- Han, når tv'et er tændt, næsten ikke er til at snakke med.

- Han spiser som en hulemand - smasker meget og spiser hurtigt!

- Han siger mange ting, han selv synes er fantastisk underholdende, men det er de ikke!

- Klør sig i skridtet både i søvne (når han meget charmerende er faldet i søvn på sofaen og snorker så det overdøver tv'et) og i vågen tilstand, som var det dét mest normale at gøre.

- Han kan være ret smålig hvad oprydning og rengøring angår.

- Han har så mange planer og  visioner om det ene og det andet, og det bliver som regel kun ved det!

- Han er meget langsom når det kommer til, at give svar eller andet - gør sig utrolig lange og eftertænksomme overvejelser!

- Han tit skal have ting skåret ud i pap før han forstår - alt skal vendes og drejes på alle de måder det nu kan !

- Han er B-menneske der elsker at sove (jeg er A-menneske!)

Er sikker på jeg har mindst ligeså mange charme træk og disse er kun et lille udpluk, men ingen grund til at skrive en hel roman

Og er det ikke også de små irriterende ting, som man også med tiden lærer at leve med, lærer at grine ad og måske i den ene ende kan gå hen ligefrem, at blive charmerende eller om ikke andet, nogle af de sider der komplimentere ens egne ret godt

Anmeld

20. september 2010

Miamaja

sommetider irritere mig graenselost!!

Anmeld

20. september 2010

Sees

Jeg elsker ham selvom:

- Han altid har det meget værre end mig. (Da jeg lå med halsbetændelse og mellemørsbetændelse og 39,7 i feber, måtte jeg sidde og nusse ham i håret, fordi han havde ondt i hovedet! )

- Har så dårlige humor at jeg ikke kan lade være med at grine af ham. ('Jeg laver verden bedste bøffer - De kalder mig faktisk bøffe-Lasse ude i byen, fordi jeg er så god til det')
Jeg er begyndt at spørge ham, pr. automatik hvad de kalder ham ude i byen, når han begynder på det der!

- Ikke kender til ordene vasketøj, eller rengøring.

- Efterlader tomme mælkekartoner på bordet, efter morgenmaden.

- Han har en lidt skidt fortid.

- Ordet romantik er ret så langt, fra hans verden.

Ej, hvor jeg dog elsker den mand 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.