Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

jeg elsker ham...

- selvom han er så hysterisk anlagt, at han sagtens kan stå og råbe af to pakker mælkeerstatning i Føtex uden overhovedet at blive generet af at folk glor

- han altid har præcis ligeså ondt i hovedet som mig og ligeså meget feber som mig osv når jeg er syg/dårlig (det blir virkelig spændende at se om hans veer er ligeså voldsomme som mine også )

- han imorges - efter to timers Emil fra Lønneberg på Ramasjang - sagde, at hvis han havde sådan en lorteunge, så ville han satme også blive sat i skurret!

og mange mange flere grunde

- han altid har præcis ligeså ondt i hovedet som mig og ligeså meget feber som mig osv når jeg er syg/dårlig (det blir virkelig spændende at se om hans veer er ligeså voldsomme som mine også )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

K.Rehder

Jeg elsker ham selvom han glemmer at slå brættet ned, roder når han laver mad (til gengæld super lækker mad)..og alle de andre klassikere..

Men jeg elsker ham fordi han er Martin....min kæreste, min kommende mand og far til vores ønskebarn

Anmeld

21. september 2010

SussieThyssen

Eiii burde have været inde på denne tråd for længe siden. Herlige og dejlige grunde.

Jeg elsker ham fordi:
- Han har valgt at leve sit liv sammen med mig, selvom jeg er 13 år ældre og havde 3 færdigpakkede børn.
- Selvom han er verdens største rodehoved.
- Han tit kommer hjem med blomster.
- Han er udstyret med 8 tommelfingre men gerne vil være handyman (8 ud af 10 gange falder ting ned som han har sat op)
- Han er den eneste mand jeg nogensinde har kendt der sorterede sine pairclips.
- Fyldte mig med verdens største digtehistorie, da vi var nyforelskede, som jeg hoppede i med begge ben, indtil den blev så tyk, at jeg ikke kunne undgå at lugte lunten.
- Han altid er parat med kys og klap.
- At det sidste han siger til mig inden han sover, er at han elsker mig.
- Selvom han er kronisk syg.
- Har verdens skønneste humor.
- Selvom han hader lige så meget som mig at vaske op.
- Selvom han har 117 projekter men aldrig gør dem færdige.
- Han ubetinget har erklæret at han elsker mig højere end jordbæris...i søvne.
- Han er den eneste som jeg ikke har kunnet vinde over i en diskussion udover min far.
Han ubetinget lader mig være den jeg er, og elsker at være sammen med mig også efter mere end 11 år.
- Han er min soulmate.
Kærligst
Sussie

Anmeld

21. september 2010

oo

dorthemus skriver:

jamen...hvad SKER der for dem?!

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

jamen...hvad SKER der for dem?!

Manglende opmærksomhed i barndommen?!?!!

Anmeld

21. september 2010

oo

dorthemus skriver:

Manglende opmærksomhed i barndommen?!?!!

ork! i Sørens tilfælde tror jeg nærmere det er omvendt!!! Hans forældre - især hans mor, har bare været 100% over ham...der er billeder hvor han er 14 og sidder i sofaen og holder sin mor i hånden og endda et billede hvor han er 18 - og dobbelt så stor som sin mor - hvor han sidder på skødet

Anmeld

21. september 2010

dorthemus

Tjuhl skriver:

ork! i Sørens tilfælde tror jeg nærmere det er omvendt!!! Hans forældre - især hans mor, har bare været 100% over ham...der er billeder hvor han er 14 og sidder i sofaen og holder sin mor i hånden og endda et billede hvor han er 18 - og dobbelt så stor som sin mor - hvor han sidder på skødet

Tror jeg undlader at kommentere her...ahøm

Anmeld

21. september 2010

Snefnug1984

.. er et fjols til at huske ting der er blevet sagt 2 gange

.. sjældent kommer med blomster

.. ikke gør tingene som jeg gerne vil have det - men han gør det!

.. ikke gider gøre noget ud af vores årsdag - han siger han er holdt op med at tælle dem..

Anmeld

21. september 2010

oo

dorthemus skriver:

Tror jeg undlader at kommentere her...ahøm

præcis!!

Anmeld

21. september 2010

Hansen97

Altså når alt kommer til alt så hedder det sig jo:

"Den man tugter, elsker man"!!

Når man har fundet den person som man kan hade lige så meget som man kan elske ham, så har man fundet MANDEN i sit liv!!!

Og ja jeg har fundet min på trods af alle hans fejl...

Men mest af alt elsker jeg ham fordi han elsker mig med alle mine fejl!!

P.S. Super god tråd!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.