Jeg elsker ham selvom han.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

tobogsylsmor27

jeg elsker ham

selv om vi altid  har diskussion om ting vi overhovede ikke kan bliv enig om

han ikke kan rydde op efter sig

han har sær madvane

min familie ikke kan lide ham (hans familie kan hellere ikke lide mig )

han slår mig med hans ven når han har været i bad

han er mere syg end mig når jeg er syg

men jeg kan bare ikke undvære ham i mit liv for han er den dejligste mand/ far her i verden han gøre mig hele varm indeni når han kigge på mig med hans dejlig øjne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

3xM

elsker ham fordi :

-han kan finde ud af at tage over på egen hånd

-giver mig 100 prc opmærksomhed ved behov

-når jeg falder i søvn vågner med tæppe på

- nogen gange for en sms der starter med min smukke skat

-kan få mig til at grine, græde og sårbar og stærk

- kan sætte mig på plads

-giver mig lysten til at være hans

kunne da blive ved-er lykkelig for jeg lever med ham, kan virkelig blive gal på ham og vi kan tage nogen ture hvor jeg bare har lyst til at rive hovedet af ham-men det opvejer ikke i nærheden af hvordan vi har det, hvordan jeg føler for ham og hvad han giver mig <3 <3 <3

elsker selvom han:

tit falder i søvn på sofaen og vågner der også næste morgen

tænder comp eller snakker i tlf inden han siger hej når han kommer hjem

falder i søvn inden aftensmaden på sofaen

er sur når han bliver vækket men ELSKER selv at vække en på de mest irriterende måder

smider vasketøj overalt

stiller kaffekrus udenfor

kan være døv,stump og komplet uden for rækkevide i nærheden af sin comp, tve´t

falder i søvn med hånden i bukserne nede ved....

kalder mig nogen gange eksens, datternes, hundens opg enkelte drengenavne har vist også sneget sig ind

tager af bordet men skyller ikke af

klipper negle i stuen

og 5 dage ud af ugens 7 snart ikke er hjemme pga job, hobby

Anmeld

1. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

kitty skriver:

...ikke tager opvasken...

...Lader sit vasketøj ligge og flyde...

...Drikker så meget mælk, at det ville være billigere at købe en malkeko til egenproduktion...

...Lugter fælt når han har tømmermænd...

...ikke går op i månedsdage og årsdage, fodi han ikke elsker mig mere af den grund...

Jeg elsker ham bare fordi... Fordi han er ham!

Kom med Jeres "Jeg elsker ham selvom han...." så vi kan huske de små ting vi ryster på hovedet af, men også de ting der gør dem til de mænd vi elsker...

Jeg elsker ham fordi han er som han er, vi har aldrig haft de store uenigheder herhjemme så det er sgu dejligt!!

Men elsker ham specielt meget fordi han bare er så kærlig generelt men meget herunder graviditeten, og jeg føler bare jeg er en pestilens og han siger ikke noget!!
Og så har han friet og vi skal giftes hvis alt går vel i nov/dec... Elsker ham!!

-- SÅ kan jeg godt tage med at jeg til tider skal rydde op efter ham, huske ham på den samme ting tusind gange osv

Anmeld

1. oktober 2010

MariaJ

Tjuhl skriver:

jeg elsker ham...

- selvom han er så hysterisk anlagt, at han sagtens kan stå og råbe af to pakker mælkeerstatning i Føtex uden overhovedet at blive generet af at folk glor

- han altid har præcis ligeså ondt i hovedet som mig og ligeså meget feber som mig osv når jeg er syg/dårlig (det blir virkelig spændende at se om hans veer er ligeså voldsomme som mine også )

- han imorges - efter to timers Emil fra Lønneberg på Ramasjang - sagde, at hvis han havde sådan en lorteunge, så ville han satme også blive sat i skurret!

og mange mange flere grunde

Den med sygdommen kan jeg bare nikke SÅ meget genkendende til. Jeg tror aldrig det i vores otte år lange forhold er lykkedes mig at være syg uden at han vist også lige var lidt varm på panden og desværre ikke kunne hjælpe med noget .

Anmeld

1. oktober 2010

MariaJ

nutche skriver:

den dag man opgiver at spille sten, saks, papir fordi man altid vælger det samme, den dag man siger de samme ting til de samme børn på præcis samme tid, den dag hvor ens datter kommer hjem og siger: i skændes aldrig, i kysser bare i køkkenet".... den dag er man ikke længere i tvivl

Nej, hvor dejlig en kommentar. Skønt. Det lyder som om han er den rette

Anmeld

1. oktober 2010

NessaXenia

jeg elsker ham ubeskrivelig selvm han;

- smasker når han spiser rundstykker! det går lige i mine hormoner! arrg

- når han drikker, fylder han munden fuldstændig, og synker derefter med larm.. igen belastende..  istedenfor at drikke normalt...

- smider tøjet på gulvet hvér aften og samler det IKKE op... det gør jeg..

- er god til at lade tingene fra aftensmaden stå  og når jeg så dagen efter kommer hjem eller går ud i køkkenet sent om aftenen står alt bare fremme, madvare, rester osv ALT..

- glemmer med vilje at gå med hunden, citat : ( hun kan da godt holde sig til imogen) - hun gik sidst kl 14 ect. og kl er nu sengetid kl 23.!! det irritere mig!!

Anmeld

1. oktober 2010

NessaXenia

Sabrina L skriver:

Min søde kæreste råbte lige fra sofaen ''DET HEDDER LIVSFARLIG FANGST!!''

DET SER MIN KÆRESTE OGSÅ BARE HEEEEEEEEELE TIDEN!!!!!!!!

OG SOVUVORMANN!!!

Anmeld

1. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Elsker ham selvom han:

• Nogen gange er meget grumpy
  • Glemmer hvad vi har aftalt der skal ske hvornår
  • Ikke vasker op
  • Ikke laver mad
  • Han nogen gange bliver sur på mig uden jeg rigtig kan sige noget til det.
  • Har lyst til "hygge" på de mest underlige tidspunkter
  • Dasker mig med minien når jeg sidder på toilettet

Elsker ham på trods af det for han er det bedste der er sket i mit liv. Han holder af mig på trods af mine dumheder, på trods af at jeg har gjort ham meget syg på et tidspunkt. Han er der og får mig til at smile når alt virker håbløst. Han er der med et kram når det at stå op bare virker helt uoverskueligt. På trods af sin depression er han alligevel den med det bedste overblik og overskud til hvordan vi kommer videre. Han siger fra når familien begynder med dumme bemærkninger om mig.

Han er den af os der rydder op, vasker tøjet og støvsuger. Synes det er enormt sexet når han render rundt med støvsugeren...

Kort sagt: han gør mig komplet

Anmeld

1. oktober 2010

Lone Jakobsen

MariaJ skriver:

Nej, hvor dejlig en kommentar. Skønt. Det lyder som om han er den rette

det sku han gerne være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.