Stå frem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Der er dælme noget der er gået min næse forbi her

he he..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

lisbethita

Znuzke skriver:

Jeg kan altså også godt li dig....og jeg kommer snart og henter dig og tager dig med på cafe - så meget kan jeg li dig...

Øj det var sødt! Det må du da blive glad for at få at vide Muffi?? 

Sød besked 

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

duddi. skriver:

Oplever også at jeg har svaret i en tråd og den eneste TS ikke giver retur-svar på er mig... Jeg er stoppet med at analysere det, da det ikke gavner noget som helst.

nu får ejg dårlig samvittighed, for det tror jeg måske jeg er lidt slem til 

men det er ABSOLUT ik personlig ment, nok bare et spørgsmål om hvor mange man skal svare og om baby lige græder ind i mellem...

SORRY!!

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

BlyViol skriver:

men det er ABSOLUT ik personlig ment, nok bare et spørgsmål om hvor mange man skal svare og om baby lige græder ind i mellem...

SORRY!!

Har ikke oplevet dig slem....

Men tit sker det at folk får det "forkerte" indtryk af forskellige brugere når de for første gang befinder sig på et forum...

Husker tydeligt da jeg startede alt det forum halløj, hvor jeg bare tænkte "Wow, sikke nogen kommentar folk kunne smide"

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Har ikke oplevet dig slem....

Men tit sker det at folk får det "forkerte" indtryk af forskellige brugere når de for første gang befinder sig på et forum...

Husker tydeligt da jeg startede alt det forum halløj, hvor jeg bare tænkte "Wow, sikke nogen kommentar folk kunne smide"

slem til ikke at få svaret alle i ens tråd - men nej bruger oftest kammertonen

ja i starten tænkte jeg også af og til, hold da op en jargon

Anmeld

10. september 2010

betski

BlyViol skriver:

SORRY!!

Havde nu slet ikke dig i tankerne, synes da du som oftes svarer mig når jeg skriver på nogle af dine indlæg. Men det er mere der hvor alle andre får svar end lige mig, så er det lidt svært ikke at tage det personligt

Anmeld

10. september 2010

Vidunderligeunger

duddi. skriver:

Havde nu slet ikke dig i tankerne, synes da du som oftes svarer mig når jeg skriver på nogle af dine indlæg. Men det er mere der hvor alle andre får svar end lige mig, så er det lidt svært ikke at tage det personligt

det er godt du ikke tænkte på mig, for jeg kan nemlig godt af of til, ubevidst, springe nogen over...

Men ja, kender godt følelsen...

Engang hvor jeg havde brugt merget tid på at svare et indlæg, to gange endda, og vedkommende kun svarede alle andre, skrev jeg et PB til hende, hvor det hele stod igen, og det var faktisk kun ment som - jeg synes jeg har noget at byde ind med, så HER!!!

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

duddi. skriver:

Oplever også at jeg har svaret i en tråd og den eneste TS ikke giver retur-svar på er mig... Jeg er stoppet med at analysere det, da det ikke gavner noget som helst.

Du er slet ikke den eneste der oplever dette...

Anmeld

10. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa igen iger

Sku lige til 3 mdr samtale i børnehaven.....

Nogen skriver jeg skal være ligeglad med svar i mine indlæg osv osv.... Er nu egentlig heller ikke så meget det jeg gerne vil frem til. For går ud fra at de indlæg hvor jeg søger spørgsmål, der svare de folk som har noget at komme med....

Mener bare at to personer kan oprette to heeelt ens tråde, fx med billeder af ens børn. Men den ene får 100 svar den anden kun ganske få. Uanset hvem man er så tror jeg at man faktisk tænker, Hmmm hvorfor får mine billeder ikke kommentar når nu hende den andens billeder får så mange....

Også fordi jeg egentlig har følt at der pga den debat jeg tidligere skriver om, bliver der taget afstand til mig... Måske føler jeg forkert, og det er jo kun dejligt hvis nu. Andre gange svare jeg lidt hårdt, og stå ved min holdning og diskutere gerne. Men der kan folk godt syntes jeg virker sur, eller syntes jeg har trådt dem over tærene, og det vil jeg meget gerne vide så, for mit sidste ønske er at gøre folk kede af det......

Anmeld

10. september 2010

betski

MoarJ skriver:

Du er slet ikke den eneste der oplever dette...

Der var bla. en tråd på et tidspunkt om aftens episode af D.U.M. Jeg spurgte så om der var nogen der ville give et resume, men fik intet svar... En del svar efter var der en der stillede samme spørgsmål og fik svar  Ja så er det måske en kende svært ikke at tage det personligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.