Stå frem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.379 visninger
75 svar
0 synes godt om
10. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Efter en anden tråd der køre, blev jeg nu ret nysgerrig....

Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne!

Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen....

Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv??

Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!!

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

klmf

Fordi du er så pisse......

LÆKKER!!!!!!!

Ha ha, ej undskyld kunne ikke lade være

Du har aldrig danset hen over mine fusser, så melder pas her...

Anmeld

10. september 2010

frk Jensen

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne!

Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen....

Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv??

Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!!

Kh Louise

hold da op... Sikke en debat der kan blive ud af det her søde..

Jeg har ovehovedet ikke "noget" med dig..

Du virker bare rigtig positiv og vil hjælpe andre hvor du kan.

Knus B..

Anmeld

10. september 2010

Diana...

Tror du ikke bare det fordi din tråd hurtig forsvinder væk fra første siden det gælder jo om og holde gang i den.

Anmeld

10. september 2010

Hvem?

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Kh Louise

Tror som ikke det er noget personligt, for mit vedkommende svare jeg på de tråde jeg finder relevant og jeg kan "bruge" til noget.

Anmeld

10. september 2010

Svei

Tror altså ikke det er sådan det er...altså det er ikke fordi du ikke er en andre kan lide, men nok bare fordi der er enkelte herinde som alle kan lide, personer som har det der skal til i et sådan forum her...mennesker der giver en del eller meget af eget liv, kan skrive så det fanger en masse osv..

Og selvom der er nogle der måske ikke kan lide dem, dig eller andre, så er det vel bare sådan det er...man skal jo ikke bryde sig om alle..

For mig er du en af de neutrale....ikke en jeg husker specielt eller hæfter mig ved...men det er ikke negativt....man husker jo gerne mennesker for enten det positive ellen negative...og man er vel ikke på sådan en side her for andet end det det er...en debatside meget langt fra det virkelige liv.

Knus og god weekend.

Anmeld

10. september 2010

LouiseNielsen

fisen skriver:

hold da op... Sikke en debat der kan blive ud af det her søde..

Jeg har ovehovedet ikke "noget" med dig..

Du virker bare rigtig positiv og vil hjælpe andre hvor du kan.

Knus B..

Jeg er ikke bange for sandheden.... Hellere den frem for alt andet! Og jeg mener jo at vi er voksne mennesker hvorfor så ikke sige hvis man har gjort noget som gør folk sure, kede af det osv??

Og tak for de søde ord....

Anmeld

10. september 2010

Findusinde

Har bestemt ikke noget som helst imod dig... Synes du er fantastisk smuk, og synes det er fedt du holder på dine meninger!

Og jeg kan også sagtens undre mig over det med billedtråde med ens børn..

Anmeld

10. september 2010

Na-Wi

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Kh Louise

Så skal sandhederne bare på bordet hehe 

Jeg har intet imod dig tror godt jeg kan huske den debat du var centrum i som du selv omtalte i den anden tråd, og der må jeg sige at det ikke var noget der kunne bringe mit pis i kog så jeg desideret ungår dig

Håber at dem der har et problem med dig står frem så i kan få løst problemerne

Anmeld

10. september 2010

frk Jensen

LouiseNielsen skriver:

Jeg er ikke bange for sandheden.... Hellere den frem for alt andet! Og jeg mener jo at vi er voksne mennesker hvorfor så ikke sige hvis man har gjort noget som gør folk sure, kede af det osv??

Og tak for de søde ord....

Nemli... en skid er en skid..

syns du gør det SÅ flot.

Hellere en ærlig mening end ingen mening..

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.