Stå frem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

patella

baby2010 skriver:

Jeg forstår ikke et klap! Jeg har intet imod nogen herinde?!?! Hvorfor i alverden skulle jeg have det? Dette er jo en virtuel verden!

Jeg opretter tit tråde, og bliver glad bare NOGEN gider at svare. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem og hvor mange faktisk. Det vigtigste for mig er EMNET.

Jeg har imidlertid fundet ud af, at hvis man spørger til folks erfaringer eller beder om hjælp/tips, får man mange svar. Men hvis man derimod skriver noget med "se mit nye havesæt" (hvilket der ikke er noget galt i!) så ved folk ikke rigtig hvad de skal sige, tror jeg.

Personligt er jeg nok meget dårlig til at skrive når folk har født osv. Jeg er nok bedre til at svare de indlæg, hvor jeg kan dele ud af mine erfaringer osv.

Jeg fanger SLET ikke op på hvis nogen er sure på mig??? Det kan jeg ikke forstå folk kan finde ud af 

Men i bund og grund er det jo totalt ligemeget hvad man gør, man vil jo altid "pisse nogen af". Så det eneste man kan gøre er, at være sig selv, og så må de andre sejle i deres egen sø.

Hvis man er meget optaget af hvad andre mener om én, kan det være fordi man har dårligt selvværd og måske har problemer med selv at se sit eget værd, og derfor betyder andres mening noget - også selv om det er vildt fremmede mennesker...

Hold da op mand - lige mine ord! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Barbamama

gabriellasmor skriver:

hm.. den eneste tråd hvor jeg har noget imod dig er den hvor du ber om at se børne senge...

fordi Gabriellas madras ved siden af vores seng vil se riiiiigtig skidt ud ved siden af jeres flotte brandbil seng. hehe

Ha ha ha guuud var det hende der oprettede den. Jamen så tilslutter jeg mig din mening. Louise jeg synes også det er for dårligt du har sådan en sej seng.  Jeg ville nemlig heller ikke uploade et billede efter at have set den seje seng ELLERS kan jeg ikke komme i tanke om noget at have imod dig

Anmeld

10. september 2010

Miamaja

jeg melder ogsaa pas. kan  ikke rigtig folge dig, tror ikke man kan sammenligne paa den maade, men jeg er ogsaa ret ligeglad om andre kan lide mig eller ej

Anmeld

10. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du har absolut ikke trådt mig over tæerne.

Men hvis jeg var dig og virkelig havde behov for afklaring så ville jeg nok bede om at de som har et evt. proble med mig om at sende mig en privat besked og så klare den privat i stedet for at skrive en tråd som denne hvor alle kan læse hinandens svar...

Kh

Rosa

Anmeld

10. september 2010

NoName

Hejsa

Efter en anden tråd der køre, blev jeg nu ret nysgerrig....

Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne!

Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen....

Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv??

Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!!

Kh Louise

Vi to sidder i samme båd...

Jeg sidder med PRÆSIS samme tanker indimellem...

Man vil jo gerne f.eks som du skriver vise billeder af sin guldklump, og uploader en hel stribe, men ingen gider kommentere på dem. Så er der en anden der laver en tråd med billeder af sin guldklump og VUPTI så er der 4 sider med søde kommentarer...

Man bliver sQ lidt ked af det...

Jeg bruger også meget tid herinde (så meget som Caroline tillader) og skriver i de tråde hvor jeg føler jeg kan bidrage med noget... Men sidder tit og ofte med følelsen af at være udenfor og nærmest ikke velkommen.

Jeg synes du er super cool, og jeg læser så mange af dine tråde jeg kan (når jeg opdager dem)

til dig fra mig

PS jeg har en af dine tråde som farvorit og læser den af og til igennem...

Anmeld

10. september 2010

bullerbassen

noname skriver:

Man vil jo gerne f.eks som du skriver vise billeder af sin guldklump, og uploader en hel stribe, men ingen gider kommentere på dem. Så er der en anden der laver en tråd med billeder af sin guldklump og VUPTI så er der 4 sider med søde kommentarer...

Jeg bruger også meget tid herinde (så meget som Caroline tillader) og skriver i de tråde hvor jeg føler jeg kan bidrage med noget... Men sidder tit og ofte med følelsen af at være udenfor og nærmest ikke velkommen.

Jeg synes du er super cool, og jeg læser så mange af dine tråde jeg kan (når jeg opdager dem)

til dig fra mig

Anmeld

12. september 2010

LouiseNielsen

noname skriver:

til dig fra mig

Hvad er det for en tråd???

Kh Louise

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

det er godt du ikke tænkte på mig, for jeg kan nemlig godt af of til, ubevidst, springe nogen over...

Men ja, kender godt følelsen...

Engang hvor jeg havde brugt merget tid på at svare et indlæg, to gange endda, og vedkommende kun svarede alle andre, skrev jeg et PB til hende, hvor det hele stod igen, og det var faktisk kun ment som - jeg synes jeg har noget at byde ind med, så HER!!!

Det er sgu sejt, Mitzie

Anmeld

12. september 2010

L-Mortil3

Uhada Ingen ømme tæer her Men må indrømme jeg er en asen til bare at læse tråde og så hoppe videre, det er sjældent jeg smider en kommentar til billedtrådene selvom jeg NYDER at se billeder af skønne unger, det er mere fordi jeg synes det virker så ligegyldigt og trivielt at skrive "skønne unger", "sikke en bandit" eller hvad det nu ellers måtte være

Så INTET negativt herfra Jeg oplever skam også tit der ingen svar kommer på mine indlæg, og jeg tænker det er fordi de drukner i mængden, simpelthen ikke er interessante nok, eller bare yderst trivielle

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Uhada Ingen ømme tæer her Men må indrømme jeg er en asen til bare at læse tråde og så hoppe videre, det er sjældent jeg smider en kommentar til billedtrådene selvom jeg NYDER at se billeder af skønne unger, det er mere fordi jeg synes det virker så ligegyldigt og trivielt at skrive "skønne unger", "sikke en bandit" eller hvad det nu ellers måtte være

Så INTET negativt herfra Jeg oplever skam også tit der ingen svar kommer på mine indlæg, og jeg tænker det er fordi de drukner i mængden, simpelthen ikke er interessante nok, eller bare yderst trivielle

ja dig giver vi ik svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.