Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muffi . skriver: Det er bare så underligt Der er konsekvent 2 brugere herinde fra der aldrig svarer mig , heller ike selvom jeg kommer med input i deres tråde , alle andre bliver svaret undtagen mig .. Ved du hva ? Det er sgu deres problem Jeg undgår dig ikke Det ved du
Det er bare så underligt Der er konsekvent 2 brugere herinde fra der aldrig svarer mig , heller ike selvom jeg kommer med input i deres tråde , alle andre bliver svaret undtagen mig .. Ved du hva ? Det er sgu deres problem
Jeg undgår dig ikke Det ved du
Håber ikke det er mig Jeg synes du er skøn hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: ja dig giver vi ik svare
ja dig giver vi ik svare
Nej vel FNIS
Jeg har bare ALDRIG noget aktuelt at byde ind med
dorthemus skriver: Det er sgu sejt, Mitzie
Det er sgu sejt, Mitzie
tark
LouiseNielsen skriver: Hejsa Efter en anden tråd der køre, blev jeg nu ret nysgerrig.... Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne! Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen.... Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv?? Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!! Kh Louise
Hejsa
Efter en anden tråd der køre, blev jeg nu ret nysgerrig....
Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne!
Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen....
Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv??
Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!!
Kh Louise
Aner ikke hvad du snakker om Men jeg svarer der hvor jeg har tid og det er noget jeg kan/vil svare på
Line&Liam skriver: Nej vel FNIS Jeg har bare ALDRIG noget aktuelt at byde ind med
nej faktisk ik.. kun din gravide mave og en unge til liam
neeeeeeej i loooove your inputs!!
Line&Liam skriver: Håber ikke det er mig Jeg synes du er skøn hehe
ej ej det er så ej Og tak i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128