Stå frem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

bagger26

No problems.. Syntes du virker rigtig sød..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

ekzunz

Jeg har ingen problemer med dig at jeg ikke svarer på tråde skylde i øjeblikket at jeg ikke har det store overskud og faktisk ikke er herinde så meget (selv om det godt kan se sådan ud, da jeg er on-line, men bruger ikke pc'en)

Jeg kan sagtens huske de gamle debatter, og kan godt huske du var i gevaldigt modvind, men det husker jeg altså kun på når der dukker indlæg op som det her, jeg husker altså ikke på alle tidligere debatter når jeg vælger at svare eller ikke svare på indlæg, ligesom jeg bestemt heller ikke kigger på om jeg er venner med dem der opretter indlægget eller ej - umiddelbart har jeg faktisk lidt svært ved at forstå vennesystemet herinde og synes det er lidt overflødigt.

Jeg tror du skal glemme de gamle debatter - det har de fleste andre vist

Anmeld

10. september 2010

Josesmor

Maalene skriver:

Puhh... Sikke en tråd

Ved slet ikke noget om den debat du/I snakker om, det er gået heeeelt forbi mine ører, øjne og alt hvad jeg ellers har, som kan opfatte ting

Har INGEN som helst grund til ikke at kunne lide dig, ikke ville kommentere på dine indlæg eller noget som helst andet...!

Du virker derimod super smuk, sød og hjælpsom

Så op på hesten og hyp videre - tror ganske enkelt ikke det er fordi, at folk nægter at kommentere indlæggene fordi det er dig, men mon ikke, det bare er fordi overskriften ikke lige fanger?

Hvis du kigger på antallet af "besøgene" på debatterne, så er de færre kommantarer nok pga. færre har set indlæggene

Ja jeg siger bare ENIG

Anmeld

10. september 2010

betski

Hejsa

Efter en anden tråd der køre, blev jeg nu ret nysgerrig....

Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne!

Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen....

Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv??

Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!!

Kh Louise

Louise hvis der er nogen der undgår dine indlæg kan det temmelig sikkert være fordi de har oplevet at du er en stærk person som står ved sine holdninger og meninger uanset hvad andre siger. Dvs. at de ikke kan manipulere dig til at give dem ret.. Jeg selv oplever nogle gange at mine indlæge ikke rigtig bliver besvaret, og har selv undret mig og tænkt om det har noget med mig at gøre. Det håber jeg ved gud ikke det har, men er det tilfældet vil jeg ligesom dig heller ha svesken på desken end at gå i det uvisse.

Anmeld

10. september 2010

majhan11

Ni-ko-li-ne skriver:

men Louise... lad være med at fokusere på at bestemte personer eventuelt ikke svarer dine tråde... det er jo ligegyldigt... der er folk der svarer dig og synes du er fantastisk, fokusér på dem! det andet kan jo være ligegyldigt! :0)

kan kun give dig ret, selvom jeg ik rigtig kender dig Louise, så synes jeg at du ud fra din profil og billede, udsender en dejlig varme og energi

så F**k dem der ik svarer og fukusere på alle dem der gør

Anmeld

10. september 2010

sofie85

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Efter en anden tråd der køre, blev jeg nu ret nysgerrig....

Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne!

Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen....

Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv??

Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!!

Kh Louise

Vil da bare sige at jeg har ikke noget problem med dig, eller andre herinde for den sags skyld

Anmeld

10. september 2010

Nemesis

nej! undgår hverken dig eller nogle andre. Aner heller ikke hvilke tråde du taler om :-)

Jeg er ret hængt op herhjemme og der er krise i det lille hjem, så helt generelt er jeg nok bare røv dårlig lige pt, både til at deltage og svare når folk er kommet med indput. (Jeg undskylder over for jer alle).

Sisse

Anmeld

10. september 2010

betski

Muffi . skriver:

Det er bare så underligt   Der er konsekvent 2 brugere herinde fra der aldrig svarer mig , heller ike selvom jeg kommer med input i deres tråde , alle andre bliver svaret undtagen mig .. Ved du hva ? Det er sgu deres problem

Jeg undgår dig ikke   Det ved du

Oplever også at jeg har svaret i en tråd og den eneste TS ikke giver retur-svar på er mig... Jeg er stoppet med at analysere det, da det ikke gavner noget som helst.

Anmeld

10. september 2010

Pia.

Ville faktisk ikke svare på denne her debat af frygt for den endte med at give en masse ballade... Men vil altså bare lige sige at jeg syntes du er en rigtig sød pige og jeg svare gerne en som dig

Anmeld

10. september 2010

smokin

Muffi . skriver:

Det er bare så underligt   Der er konsekvent 2 brugere herinde fra der aldrig svarer mig , heller ike selvom jeg kommer med input i deres tråde , alle andre bliver svaret undtagen mig .. Ved du hva ? Det er sgu deres problem

Jeg undgår dig ikke   Det ved du

Helt enig!! Har også fornemmelsen af at der er et par et eller 3 der med vilje laver det nummer... let it beeee

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.