Stå frem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

BinaMor

hm.. den eneste tråd hvor jeg har noget imod dig er den hvor du ber om at se børne senge...

fordi Gabriellas madras ved siden af vores seng vil se riiiiigtig skidt ud ved siden af jeres flotte brandbil seng. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

SussieThyssen

For mit vedkommende bliver jeg altid frygteligt ked af det, hvis jeg fornemmer at nogen ikke kan lide mig.
Og det kan faktisk påvirke mig rigtigt, rigtigt meget.
Det skyldes, at jeg har de empatiske evner jeg har, og jeg kan ikke holde ud at nogen går og "prikker" i mit "følelsesfelt" med antifølelser.
Jeg ved at det måske lyder underligt, for man kan ikke forlange at alle skal kunne lide en.
Det forlanger jeg heller ikke, men jeg vil så gerne at alle, om ikke så at kunne lide mig, idet mindste kan acceptere mig, som den jeg nu engang er.
Desværre ved jeg også, at netop fordi jeg er den jeg er, er der bare nogle som ganske enkelt ikke kan have mig, og jeg virker som en rød klud på dem.
Det er noget jeg er meget bevidst om, og det gør ondt helt ind i sjælen på mig, for det sidste i verden jeg ønsker er, at være årsag til antipati. Derfor melder jeg også gerne ud, at folk skal sige til mig, hvis de synes jeg er FOR meget, og jeg vil gøre mit bedste for ikke at være helt så provokerende netop for den person.
Men jeg ønsker også at folk, måske får en chance for at lære hende den tossede Sussie at kende, for jeg ønsker ALDRIG at gøre andre ondt. Hvis jeg får jokket nogen over tæerne er det aldrig bevidst og hvis jeg kommer til det og finder ud af at jeg har gjort det, så aner jeg næsten ikke hvad jeg skal gøre for at udbedre skaden og gøre det godt igen.

Grunden til at jeg skriver disse ting er, at jeg tror at rigtigt mange rent faktisk har det som mig. Og har de fleste mennesker egentligt ikke det? Vi trives vel nu engang bedst ved at færdes hvor mennesker, om ikke kan lide en, så respekterer en for ens værdi som person.
Det er også derfor at nogle engang imellem har brug for netop en tråd som denne. De har ganske enkelt brug for at få renset luften, og få meldt ud, at de er villige til at tage imod og lære, rette hvis man synes der er noget der skal rettes, og misforståelser der skal udredes. Og det syntes jeg faktisk er utroligt ansvarsfuldt og hjertevarmende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2010

Mira0911

Man kan ikke forvente at der bliver svaret i ens tråde... Fordi brugerne ikke svare på ens tråd, betyder jo ikke at de har noget imod en, eller man har gjort noget forkert.. Man kan ikke nå at se alle tråde, og det er ikke alle tråde som er relevante for en...

Jeg er så den type der holder ved min meninger og det bliver jeg ved med... ;) Og det er ikke alle der kan respektere det...

Jeg VED udmærket godt der er nogen hvor jeg bare hænger dem langt ud af halsen... Sådan er livet bare.. Kemien passer bare ikke sammen med alle... ;)

Jeg oplever rigtigt tit at jeg svare på forskellige indlæg, hvor enten TS eller en brugere slet ikke svare tilbage på noget, f.eks råd... Fordi de nok ikke svare tilbage, er nok fordi de stadig bære nag, og det synes jeg er dybt godnat... Det ER deres problem... Bære nag over brugere herinde fordi de har anderledes meninger end en selv, er spild af tid...

Pssst....

Har ikke noget i mod dig.. Ved ikke hvad du skulle have gjort mig..

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Muffi . skriver:

Det er bare så underligt   Der er konsekvent 2 brugere herinde fra der aldrig svarer mig , heller ike selvom jeg kommer med input i deres tråde , alle andre bliver svaret undtagen mig .. Ved du hva ? Det er sgu deres problem

Jeg undgår dig ikke   Det ved du

Det er i hvert fald ikke mig, for jeg kan godt lide dig 

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Ni-ko-li-ne skriver:

men Louise... lad være med at fokusere på at bestemte personer eventuelt ikke svarer dine tråde... det er jo ligegyldigt... der er folk der svarer dig og synes du er fantastisk, fokusér på dem! det andet kan jo være ligegyldigt! :0)

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

lisbethita skriver:

Det er i hvert fald ikke mig, for jeg kan godt lide dig 

Nårh   I lige måde ,,, 

Anmeld

10. september 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Nårh   I lige måde ,,, 

Jeg kan altså også godt li dig....og jeg kommer snart og henter dig og tager dig med på cafe - så meget kan jeg li dig...

Anmeld

10. september 2010

Pige2009

Der er dælme noget der er gået min næse forbi her

Anmeld

10. september 2010

lisbethita

Det er heller ikke mig, for jeg kan godt lide dig ! Du har i hvert fald ikke trådt mig over fødderne. 

Synes det er fint nok du forsøger at få et svar! Det tager jeg hatten af for. Du er nu altså lidt sej !!

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg kan altså også godt li dig....og jeg kommer snart og henter dig og tager dig med på cafe - så meget kan jeg li dig...

Den smukkeste privat-chauffør man kan ønske sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.