Stå frem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Sees

Jeg har intet imod dig - Har derimod fået en kæmpe "respekt" for dig, efter din debat om mobning, og 'negere' .. Du holdte ved din mening, og jeg synes det var SÅ fedt! - Jeg var bla. en af dem, der stod bag dig

Men måske det kan være den debat der har 'fremprovokeret', et dårligt syn på tingene? Jeg ved det ikke, det er bare et gæt ..

Men ihvertfald, så har jeg intet imod hverken dig, eller dine indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

Maalene

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Efter en anden tråd der køre, blev jeg nu ret nysgerrig....

Jeg er en af dem der måske godt er klar over at nogen herinde tager afstand til mig og de indlæg jeg opretter.... Og det ved jeg fordi jeg og en anden kan oprette to ens tråde, men der er måske 100 der svare hendes og 5 der svare mig..... Fx med billeder af ungerne!

Jeg bruger rigtig meget tid herinde, og giver mine råd vider til de piger jeg syntes jeg kan tilbyde noget. Men må da indrømme jeg også syntes det er træls at føle at man fra mange ikke er helt vild velkommen....

Stå frem og fortæl hvad der er galt... Hvornår har jeg trådt på dig siden du ikke svare på netop mine tråde, eller hvorfor pisser lige netop jeg dig af osv osv??

Stå frem for jeg vil hellere folk er ærlige frem for at man går og er tøse sure på hinanden!!!

Kh Louise

Puhh... Sikke en tråd

Ved slet ikke noget om den debat du/I snakker om, det er gået heeeelt forbi mine ører, øjne og alt hvad jeg ellers har, som kan opfatte ting

Har INGEN som helst grund til ikke at kunne lide dig, ikke ville kommentere på dine indlæg eller noget som helst andet...!

Du virker derimod super smuk, sød og hjælpsom

Så op på hesten og hyp videre - tror ganske enkelt ikke det er fordi, at folk nægter at kommentere indlæggene fordi det er dig, men mon ikke, det bare er fordi overskriften ikke lige fanger?

Hvis du kigger på antallet af "besøgene" på debatterne, så er de færre kommantarer nok pga. færre har set indlæggene

Anmeld

10. september 2010

Lady Marion <3

Det er bare så underligt   Der er konsekvent 2 brugere herinde fra der aldrig svarer mig , heller ike selvom jeg kommer med input i deres tråde , alle andre bliver svaret undtagen mig .. Ved du hva ? Det er sgu deres problem

Jeg undgår dig ikke   Det ved du

Anmeld

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

selvom vi kom til "op at toppes" i en tråd for længe siden, ang solbadning og graviditet... så undgår jeg dig bestemt ikke....

jeg tror sågar måske det var dig jeg engang chattede med over msn, efter at vi mødtes på det gamle navlestreng.dk... men det røg lidt ud i sandet...

nej jeg undgår dig bestemt ikke, men jeg svarer kun hvis jeg har noget at sige...

Anmeld

10. september 2010

twinboys

Tror som ikke det er noget personligt, for mit vedkommende svare jeg på de tråde jeg finder relevant og jeg kan "bruge" til noget.

og andre tråde for jeg slet ikke set... så det er bestemt ikke fordi jeg ikke vil svare i dem, får dem bare ikke set alle sammen og så skal jeg til at være mere end fuldtids herinde for at kunne nå at svare på alle indlæg...

>Jeg har ikke noget imod nogle mennesker herinde så de får et svar om de kan lide mig eller ej...

Og folk må også selv om om de vil svare mig... det gider jeg slet ikke bekymre mig om...

Majbritt

Anmeld

10. september 2010

Bellinda89

Tror du misfortolker det

Personligt har jeg intet imod dig  synes du kommer med en masse positiv energi , så bliv ved med det <3

Knus til dig <3

Anmeld

10. september 2010

SussieThyssen

Nu spørger du direkte om der er noget galt, og det kan jeg kun tage hatten af for
Så bliver der henvist til et par andre tråde, hvor jeg kan forstå du har været lidt i modvind...eller er min opfattelse forkert?
Anyways, så vil jeg da gerne læse de omtalte to tråde igennem, bare for at danne mig et indtryk, så kan jeg få en regulær henvisning?
(lyder som en recept fra lægen LOL)

Nu er jeg jo helt ny herinde og kender intet til dig..derfor kunne det måske hjælpe at se tingene med et par friske øjne....men det er bare et tilbud..naturligvis.

Men jeg kan godt forstå din frustration. Nu har jeg selv været i debat-verdenen i mange år og i mange forskellige forbindelser, og der er bare nogle gange, hvor man oplever det, som netop du oplever. Jeg tror ikke det har noget overhovedet med dig som person at gøre, men ganske simpelt tid, sted, overskrift, interesser og lige det rigtige ordvalg i det rette øjeblik, der er tungen på vægtskålen.
Jeg har da også ind imellem oplevet at en af mine tråde er faldet totalt til jorden, men så handler det faktisk blot om at vente et stykke tid og så prøve igen. Kan huske at jeg engang startede en tråd om hvad børn går og siger. Den faldt helt igennem med et brag, men et par måneder senere, lavede jeg en ny tilsvarende, og det var helt vildt, hvad der kom af respons på den. Nærstuderede jeg dem begge, så kunne jeg se at tråden stort set var den samme, men på det nye tidspunkt, var folks humør åbenbart langt mere grearet til sjove indslag om børns morsomme kommentarer.
Så sådan kan tingene svinge frem og tilbage.

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. september 2010

wamse

Nu har jeg så heller intet som sådan dårlig erfaring med dig og kunne nu faktisk heller huske at det var din tråd
Med det mobning, hvor jeg så var uenig med dig. Men tror du ikke vi alle oplever at vi opretter tråde, hvor der ikke rigtig bliver svaret på? Hvis man havde noget i mod dig ville det da være bedre at tage den privat og ikke her, ja det synes jeg så. Hvis nogen skulle have noget imod en, hvad kan man så bruge den information til?

Anmeld

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

wamse skriver:

Nu har jeg så heller intet som sådan dårlig erfaring med dig og kunne nu faktisk heller huske at det var din tråd
Med det mobning, hvor jeg så var uenig med dig. Men tror du ikke vi alle oplever at vi opretter tråde, hvor der ikke rigtig bliver svaret på? Hvis man havde noget i mod dig ville det da være bedre at tage den privat og ikke her, ja det synes jeg så. Hvis nogen skulle have noget imod en, hvad kan man så bruge den information til?

jeg tror mest Louise leder efter svar... det er jo aldrig rart at føle at nogen ikke bryder sig om een...

Anmeld

10. september 2010

Ni-ko-li-ne

men Louise... lad være med at fokusere på at bestemte personer eventuelt ikke svarer dine tråde... det er jo ligegyldigt... der er folk der svarer dig og synes du er fantastisk, fokusér på dem! det andet kan jo være ligegyldigt! :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.