Nu spørger du direkte om der er noget galt, og det kan jeg kun tage hatten af for 
Så bliver der henvist til et par andre tråde, hvor jeg kan forstå du har været lidt i modvind...eller er min opfattelse forkert?
Anyways, så vil jeg da gerne læse de omtalte to tråde igennem, bare for at danne mig et indtryk, så kan jeg få en regulær henvisning? 
(lyder som en recept fra lægen LOL)
Nu er jeg jo helt ny herinde og kender intet til dig..derfor kunne det måske hjælpe at se tingene med et par friske øjne....men det er bare et tilbud..naturligvis.
Men jeg kan godt forstå din frustration. Nu har jeg selv været i debat-verdenen i mange år og i mange forskellige forbindelser, og der er bare nogle gange, hvor man oplever det, som netop du oplever. Jeg tror ikke det har noget overhovedet med dig som person at gøre, men ganske simpelt tid, sted, overskrift, interesser og lige det rigtige ordvalg i det rette øjeblik, der er tungen på vægtskålen.
Jeg har da også ind imellem oplevet at en af mine tråde er faldet totalt til jorden, men så handler det faktisk blot om at vente et stykke tid og så prøve igen. Kan huske at jeg engang startede en tråd om hvad børn går og siger. Den faldt helt igennem med et brag, men et par måneder senere, lavede jeg en ny tilsvarende, og det var helt vildt, hvad der kom af respons på den. Nærstuderede jeg dem begge, så kunne jeg se at tråden stort set var den samme, men på det nye tidspunkt, var folks humør åbenbart langt mere grearet til sjove indslag om børns morsomme kommentarer.
Så sådan kan tingene svinge frem og tilbage.

Kærligst
Sussie
Anmeld