Stå frem!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2010

Malonde1985

Ved ikke hvad for et indlæg i henviser til her, men tror bare generelt det er sådan i sådanne forums her. Nogle gør sig mere bemærket end andre, og ja sådan er det vel egentlig også i virkeligheden. Dem som bruger meget krudt på at skrive indlæg, svare osv, de bliver jo set.

Tror ikke du skal tage det personligt, selvom det selvfølgelig kan være svært at se hvorfor 100 andre skriver i et lignende indlæg som én selv, men ingen eller stort set ingen svarer i dit.. Sådan kan jeg da også godt selv tænke nogle gange, når man lægger mavebilleder ind fx men så tænker jeg bare at det nok er fordi der er SÅ mange mavebilleder hver evig eneste dag  (dejligt for os som er gravide, så vi har noget at følge med i og måle os med rent mavemæssigt ), men kan måske godt være lidt træls for andre at se sådanne billeder gang på gang og hele tiden - ved det ikke.. Men tager det ik personligt.

Men du får lige en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2010

MarieMor

BlyViol skriver:

nu får ejg dårlig samvittighed, for det tror jeg måske jeg er lidt slem til 

men det er ABSOLUT ik personlig ment, nok bare et spørgsmål om hvor mange man skal svare og om baby lige græder ind i mellem...

SORRY!!

her kan jeg nok desværre også godt tilslutte mig 

Anmeld

10. september 2010

Becks

Smukke Louise jeg kan godt lide dig 

Jeg er ikke altid god til og citere hver enkelt i mine indlæg, slet ikke hvis der er kommet mange svar imens jeg har været væk. Så har jeg en tendens til og lave et indlæg hvor jeg svare alle..

De debatter jeg ikke svarer i, er ofte dem hvor jeg ikke har noget konstruktivt og skrive..

Efter jeg er startet på aftenvagt, har jeg bare ikke tiden synes jeg.. Er ofte online, uden at være ved min com..

God dag til jer alle!!

Anmeld

10. september 2010

TbCp

Jeg ville egentlig slet ikke have skrevet i denne tråd, men nu kan jeg alligevel ikke hold kæft...

Synes det er en skør skør tråd at starte....  tror simpelthen ikke på at nogle ville stille sig frem og sige at de havde et problem med dig... hvorfor skulle de det...
Har jeg problemer med nogle her eller i den virkelige verden så ryster jeg da bare på hovedet, glemmer det og kommer videre... Med mindre de dirkete har skadet mig på nogen måde...

Så tror ikke rigtig der kommer noget ud af sådan en tråd her!

I stedet er den blevet til lidt af en "rygklapper-tråd" og det er vel også fint nok.

Synes bare det var skørt at læse den her tråd.....

Altså folk kan da svare på tråde, eller lade være, ligesom de lyster.... og kan man blive sur over at der kommer 10 gange så mange svar på en tråd, næsten mage til ens egen, så synes jeg måske man skulle overveje om man skal bruge debatsider.... det vil jo altid være sådan og hvad så!?!
Så brug da de svar der kan bruges fra den anden tråd og vær glad for at siden kan bruges til en masse oplysning, råd osv...

SMIL for pokker.... selv om det er et møgvejr er livet jo meget godt ik

Anmeld

10. september 2010

wamse

TbCp skriver:

Jeg ville egentlig slet ikke have skrevet i denne tråd, men nu kan jeg alligevel ikke hold kæft...

Synes det er en skør skør tråd at starte....  tror simpelthen ikke på at nogle ville stille sig frem og sige at de havde et problem med dig... hvorfor skulle de det...
Har jeg problemer med nogle her eller i den virkelige verden så ryster jeg da bare på hovedet, glemmer det og kommer videre... Med mindre de dirkete har skadet mig på nogen måde...

I stedet er den blevet til lidt af en "rygklapper-tråd" og det er vel også fint nok.

Altså folk kan da svare på tråde, eller lade være, ligesom de lyster.... og kan man blive sur over at der kommer 10 gange så mange svar på en tråd, næsten mage til ens egen, så synes jeg måske man skulle overveje om man skal bruge debatsider.... det vil jo altid være sådan og hvad så!?!
Så brug da de svar der kan bruges fra den anden tråd og vær glad for at siden kan bruges til en masse oplysning, råd osv...

Er da nok bare lige så enig som man kan blive :-D Kunne bare ikke lige finde ud af at få det formuleret forståeligt.

Anmeld

10. september 2010

baby2010

Jeg forstår ikke et klap! Jeg har intet imod nogen herinde?!?! Hvorfor i alverden skulle jeg have det? Dette er jo en virtuel verden!

Jeg opretter tit tråde, og bliver glad bare NOGEN gider at svare. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem og hvor mange faktisk. Det vigtigste for mig er EMNET.

Jeg har imidlertid fundet ud af, at hvis man spørger til folks erfaringer eller beder om hjælp/tips, får man mange svar. Men hvis man derimod skriver noget med "se mit nye havesæt" (hvilket der ikke er noget galt i!) så ved folk ikke rigtig hvad de skal sige, tror jeg.

Personligt er jeg nok meget dårlig til at skrive når folk har født osv. Jeg er nok bedre til at svare de indlæg, hvor jeg kan dele ud af mine erfaringer osv.

Jeg fanger SLET ikke op på hvis nogen er sure på mig??? Det kan jeg ikke forstå folk kan finde ud af 

Men i bund og grund er det jo totalt ligemeget hvad man gør, man vil jo altid "pisse nogen af". Så det eneste man kan gøre er, at være sig selv, og så må de andre sejle i deres egen sø.

Hvis man er meget optaget af hvad andre mener om én, kan det være fordi man har dårligt selvværd og måske har problemer med selv at se sit eget værd, og derfor betyder andres mening noget - også selv om det er vildt fremmede mennesker...

Anmeld

10. september 2010

LouiseNielsen

TbCp skriver:

Du må gerne syntes det er en skør tråd at starte, det er der jo så mange tråde der er, såå det hænger jeg mig ikke i....

Rygklapper tråd, tjaa måske. Men det var ikke hvad jeg bedte om. Faktisk lige det modsatte. Netop for at få renset luften hvis nogen havde noget at komme med. Og jeg havde gjort fuldstændig det samme i det virkelige liv... Hvis nogen har noget imod mig, og jeg ikke kender grunden, så beder jeg sku om den....

Anmeld

10. september 2010

TbCp

LouiseNielsen skriver:

Du må gerne syntes det er en skør tråd at starte, det er der jo så mange tråde der er, såå det hænger jeg mig ikke i....

Rygklapper tråd, tjaa måske. Men det var ikke hvad jeg bedte om. Faktisk lige det modsatte. Netop for at få renset luften hvis nogen havde noget at komme med. Og jeg havde gjort fuldstændig det samme i det virkelige liv... Hvis nogen har noget imod mig, og jeg ikke kender grunden, så beder jeg sku om den....

Ja der er mange skøre tråde, det har du ret i

Det er det jeg mener med at det er blevet en ryg-klapper tråd... for det var jo ikke det du bad om...

Jeg forstår ikke hvad du får ud af at vide hvad folk har imod dig, hvis de har noget imod dig... altså hvad kan du bruge det til? Ville du ændre på dig selv for at de så syntes bedre om dig?
Jeg har da ikke brug for at vide det... hvis folk har noget imod mig er det deres problem, så længe de ikke er ondskabsfulde overfor mig må de ha' det...

Anmeld

10. september 2010

LouiseNielsen

TbCp skriver:

Ja der er mange skøre tråde, det har du ret i

Det er det jeg mener med at det er blevet en ryg-klapper tråd... for det var jo ikke det du bad om...

Jeg forstår ikke hvad du får ud af at vide hvad folk har imod dig, hvis de har noget imod dig... altså hvad kan du bruge det til? Ville du ændre på dig selv for at de så syntes bedre om dig?
Jeg har da ikke brug for at vide det... hvis folk har noget imod mig er det deres problem, så længe de ikke er ondskabsfulde overfor mig må de ha' det...

Hvis det er pga min meninger og holdninger så er der ik noget at gøre ved det, for det vil jeg ikke lave om på....

Men er det fordi jeg har trådt en over fusserne, eller på anden måde gjort en ked af det, så vil jeg da gerne vide det......

Anmeld

10. september 2010

TbCp

LouiseNielsen skriver:

Hvis det er pga min meninger og holdninger så er der ik noget at gøre ved det, for det vil jeg ikke lave om på....

Men er det fordi jeg har trådt en over fusserne, eller på anden måde gjort en ked af det, så vil jeg da gerne vide det......

Ja.. hvis man har gjort andre kede af det synes jeg også det ville være fint at få det at vide... men jeg håber da ikke at det er en grund til at man ikke kan lide en anden person.... altså i mit hovede skal der virkelig meget til før jeg IKKE KAN LIDE en person....

Og så håber og tror jeg at alle folk kan sige "Hey der gjorde du mig altså ked af det".... hvor jeg straks synes det er noget andet hvis ens holdninger og ytringer pisser folk af...

Jeg forstod mest din tråd her som at det var folk du på den ene eller anden måde havde "pisset af" ....

Men pyt nu med det....

Jeg ville egentlig bare frem til at man nok ikke skal tage det så tungt at folk ikke svare på ens tråd og at man skal lade være at tænke for meget over om andre bag skærmen synes man er en klaphat ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.