Jeg forstår ikke et klap! Jeg har intet imod nogen herinde?!?! Hvorfor i alverden skulle jeg have det? Dette er jo en virtuel verden!
Jeg opretter tit tråde, og bliver glad bare NOGEN gider at svare. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvem og hvor mange faktisk. Det vigtigste for mig er EMNET.
Jeg har imidlertid fundet ud af, at hvis man spørger til folks erfaringer eller beder om hjælp/tips, får man mange svar. Men hvis man derimod skriver noget med "se mit nye havesæt" (hvilket der ikke er noget galt i!) så ved folk ikke rigtig hvad de skal sige, tror jeg.
Personligt er jeg nok meget dårlig til at skrive når folk har født osv. Jeg er nok bedre til at svare de indlæg, hvor jeg kan dele ud af mine erfaringer osv.
Jeg fanger SLET ikke op på hvis nogen er sure på mig??? Det kan jeg ikke forstå folk kan finde ud af 
Men i bund og grund er det jo totalt ligemeget hvad man gør, man vil jo altid "pisse nogen af". Så det eneste man kan gøre er, at være sig selv, og så må de andre sejle i deres egen sø.
Hvis man er meget optaget af hvad andre mener om én, kan det være fordi man har dårligt selvværd og måske har problemer med selv at se sit eget værd, og derfor betyder andres mening noget - også selv om det er vildt fremmede mennesker...
Anmeld