Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Millesmammi

Pia. skriver:

Håber det er hårdere skrevet end det er ment... for puha en melding at komme med - jeg syntes da så uden tvivl også at det de gjorde den gang var helt forkasteligt men derfra og så til at sige man ikke vil hjælpe andre det er altså ikke okay. (i min verden) Personligt ville jeg hjælpe alle jeg kunne (hvis jeg kunne)

Så du vil med hånden på hjertet påstå at reklamer som red barnet m.m ikke rør dig det mindste ?

jeg giver ikke penge til nogen. jeg har min penge som jeg godt selv kan bruge.. jeg skal også gerne selv kunne leve. og jo, self tænker jeg lige på det 'red barnet' men giver ingenting. og det VED jeg at jeg ikke er den eneste der ikke gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

ZamanogDania

Anneiris skriver:

Du er for sej! Jeg elsker din holdning.

Tak

Anmeld

9. september 2010

Maise

det er de civile der går ud over hver gang.

Anmeld

9. september 2010

bøgelund

Vilio skriver:

Ja, jeg har også været 17 år engang.......dengang troede jeg bare omvendt dig at man kunne redde hele verden...de fleste ender et sted midt imellem når livet byder en oplevelser og erfaringer. Heldigvis...

Og så skal vi sørme være glade for her i lille Danmark...at Usa, England og Rusland ikke så tingene som du gjorde for ikke mange år siden...længe leve solidaritet og medmenneskelighed

enig! 

Anmeld

9. september 2010

Silas&Mille

Diana... skriver:

Jamen som privat kan man vel hjælpe begge steder? 

Jeg skrev ikke at man ikke kan hjælpe begge steder, regering som privat.

Jeg synes bare det virker forkert at man giver så mange penge til andre lande fordi Moder Natur har været på spil, i stedet for at tænke på sine egne og eventuelt får renoveret sådan noget som fx folkeskolerne.

Som skrevet, blot min mening og mine tanker

Anmeld

9. september 2010

Diana...

MoriSverige skriver:

Jeg synes bare det virker forkert at man giver så mange penge til andre lande fordi Moder Natur har været på spil, i stedet for at tænke på sine egne og eventuelt får renoveret sådan noget som fx folkeskolerne.

Ja vi har alle vores mening men man har vel lov til at spørge ind til jeres meninger? 

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

MoriSverige skriver:

enig !

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Millesmammi skriver:

jeg giver ikke penge til nogen. jeg har min penge som jeg godt selv kan bruge.. jeg skal også gerne selv kunne leve. og jo, self tænker jeg lige på det 'red barnet' men giver ingenting. og det VED jeg at jeg ikke er den eneste der ikke gør

Nu var det ikke så meget med om du gav dem noget men mere at din holdning var at du var lige glad med folk uden for Danmark... det var mere det jeg hentydet til...

Håber aldrig du kommer til at stå i en situation hvor du skal bruge hjælp...

Syntes det er fint du har dine meninger og holdninger og det vil jeg så vidt ikke blande mig i - men jeg må indrømme at det chokkerede mig at sådan en unge pige med et lille barn kan se sådan på andres LIV - som det jo i bund og grund er - tænk hvis alle sagde og gjorde som du - så ville verden være et endnu mere frygteligt sted at leve end den allerede er ... Godt der findes nogen mennesker der gør en forskel...

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Pia. skriver:

Nu var det ikke så meget med om du gav dem noget men mere at din holdning var at du var lige glad med folk uden for Danmark... det var mere det jeg hentydet til...

Håber aldrig du kommer til at stå i en situation hvor du skal bruge hjælp...

Syntes det er fint du har dine meninger og holdninger og det vil jeg så vidt ikke blande mig i - men jeg må indrømme at det chokkerede mig at sådan en unge pige med et lille barn kan se sådan på andres LIV - som det jo i bund og grund er - tænk hvis alle sagde og gjorde som du - så ville verden være et endnu mere frygteligt sted at leve end den allerede er ... Godt der findes nogen mennesker der gør en forskel...

okay  ligeglad var for meget sagt, men jeg vil ikke selv hjælpe dem, da jeg har andre ting og bruge mine penge på, for selv at kunne 'overleve'

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Millesmammi skriver:

det kan godt være du får det afvide, det tror jeg der er mange der gør! men hvornår sker det ?! aldrig. og blive sendt hjem og slået ihjel er ikke helt det samme.

Det er sket og det bliver ved med at ske.
Hvis man ikke overholder danske regler så må man skride hjem. Ikke fordi jeg har gjord noget, men jeg skal jo holde de regler hvis jeg vil blive boende i DK. Jeg elsker DK, og det er blevet en stor del af mig. Men der er altså nogle regler som jeg skal holde, som jeg ikke synes om. Det samme er, hvis jeg skal til Iran så skal jeg have tørklæde på. Det acceptere jeg, fordi jeg har selv valgt og tage til Iran.

Måske der er fattige mennesker i DK, men det er jo ikke ligesom dem i Pakistan. Skulle jeg måske gå og dræbe alle Kristne ihjel, fordi der er nogle dumme præster der vil brænde Koranen? Nej vel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.