MoriSverige skriver:
Jeg har dog ikke sat den på min profil, men vil give dig ret i at det er rigtig.
Personligt synes jeg man skal hjælpe sit eget folk inden man hjælper andre. Hvorfor ikke hjælpe de familier der lever under 'fattigdomsgrænsen' (som det så vist ikke kaldes mere) i Danmark, i stedet for at sende pengene til et andet land?
Jeg har altid synes det er ok at Danmark hjælper andre lande, men jeg synes ikke det er ok at Danmark bliver ved med at støtte og hjælpe andre lande når den regeringen hele tiden snakker om at der skal være nedskæringer. Skær dog ned på støtte og hjælp til andre lande og brug pengene på jers egne.
Ved godt det ikke er helt det samme som at private der donerer penge, men føler at princippet er det samme.
Blot min mening 
Sådan har jeg det også! Ellers kan man jo også blive ved med at sende penge afsted, først til irak, så pakistan altså der er mange lande der kunne bruge flere ressourcer. Men jeg vil også mene, at Danmark skal op og køre før vi punger flere penge ud til alt det andet! Det er også bare min mening.
Anmeld