Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Millesmammi

ZamanogDania skriver:

Det er det samme, fordi du skriver HVIS MAN IKKE OVERHOLDER DERES REGLER. Hvis du overholder deres regler så bliver du jo ikke slået ihjel.

nu kender jeg tilfældigvis nogen der kommer dernede fra ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

ZamanogDania

Millesmammi skriver:

nu kender jeg tilfældigvis nogen der kommer dernede fra ..

Hvad mener du med det?
Det forstod jeg ikke

Anmeld

9. september 2010

Anneiris

Pia. skriver:

Husk nu at holde en pæn tone alle sammen

Lige meget hvem vi er og hvad meninger vi har skal der være plads til alle ikk....

KNUS ......

Anmeld

9. september 2010

XXSS

MoriSverige skriver:

Jeg har dog ikke sat den på min profil, men vil give dig ret i at det er rigtig.

Personligt synes jeg man skal hjælpe sit eget folk inden man hjælper andre. Hvorfor ikke hjælpe de familier der lever under 'fattigdomsgrænsen' (som det så vist ikke kaldes mere) i Danmark, i stedet for at sende pengene til et andet land?

Jeg har altid synes det er ok at Danmark hjælper andre lande, men jeg synes ikke det er ok at Danmark bliver ved med at støtte og hjælpe andre lande når den regeringen hele tiden snakker om at der skal være nedskæringer. Skær dog ned på støtte og hjælp til andre lande og brug pengene på jers egne.

Ved godt det ikke er helt det samme som at private der donerer penge, men føler at princippet er det samme.

Blot min mening

Sådan har jeg det også! Ellers kan man jo også blive ved med at sende penge afsted, først til irak, så pakistan altså der er mange lande der kunne bruge flere ressourcer. Men jeg vil også mene, at Danmark skal op og køre før vi punger flere penge ud til alt det andet! Det er også bare min mening.

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Pia. skriver:

Husk nu at holde en pæn tone alle sammen

Lige meget hvem vi er og hvad meninger vi har skal der være plads til alle ikk....

KNUS ......

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

ZamanogDania skriver:

Hvad mener du med det?
Det forstod jeg ikke

at jeg ved man kan blive slået ihjel ved at gøre en lille ting forkert

Anmeld

9. september 2010

Pia.

Anneiris skriver:

Smiler... ved godt jeg lød lidt hellig men syntes det er synd at den gode tone ryger pga, en staus på facebook....

Anmeld

9. september 2010

Pia.

ZamanogDania skriver:

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Millesmammi skriver:

at jeg ved man kan blive slået ihjel ved at gøre en lille ting forkert

Nå okey. Men jeg kender også nogle, de siger ikke sådan. Pakistan er ikke lige den frie land ligesom dk. Men jeg vil hjælpe dem der er i nøde. Som sagt respekter jeg din mening. Fordi alle har deres mening

Anmeld

9. september 2010

Anneiris

Pia. skriver:

Smiler... ved godt jeg lød lidt hellig men syntes det er synd at den gode tone ryger pga, en staus på facebook....

Ikke hellig, men jeg synes du har ret

Jeg ville bare høre folks mening om at sætte den på ens profil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.