Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Ann.

lotchen skriver:

Er rimelig sikker på, at et lille barn på to år - nu hjemløs - med feber og diarré pga. dårligt drikkevand ikke var med til at brænde noget flag af - og BØRNENE vil jeg altid gerne støtte, de er hellige og udenom alt andet politisk pis!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

helora

MaybeMe skriver:

Jeg støtter flere steder, fordi jeg kan og mener at det giver mening! Kan godt forstå hvis man ikke har råd. Men igen den holdning gør mig sgu arrig.

Jeg har aldrig været på kontanthjælp, men jeg støtter (ufrivilligt) til den hver måned. (jeg har så ik noget imod det, da den redder mange familier), men synes det er latterligt at dem som selv får hjælp (KH) ikke vil støtte andre!?!?! --- Så står jeg sgu af! Magen til dobbelmoralskhed, skal man sgu lede længe efter! Så kunne jeg også sige at jeg ikke vil (hvis jeg ku) betale skat til KH, da der var nogle her i DK der brændte flaget af........ Eller der er nogle der drikker alle pengene op....

Men jeg betaler gladeligt mine skattepenge, da jeg er i den heldige situation, at jeg får løn hver måned, har tag over hovedet, rent vand i hanerne, og jeg kan blive ved...

Undskylder hvis jeg har trådt nogen over tæerne, men flere har sgu ubevidst trådt over mine i denne tråd!

Skide godt skrevet. Sad og tænkte nøjagtig det samme

Anmeld

9. september 2010

Kløver

Anneiris skriver:

Hej Alle
Nu er jeg selv på Facebook, og bruger meget tid der inde da jeg er hjemmegående. Og de sidste par dage er der en bestemt status som har løbet fra den ene profil til den anden. Og nu vil jeg egentlig bare høre Jeres mening om den.

Personligt blev jeg tosset da jeg læste den. :

"Hjælp Pakistan???
De er udsat for den værst tænkelige naturkatestrofe...
STOP LIGE DER!
var det ikke Pakistan der i 2006 stod og brændte Dannebrog af
og sendte dødstrusler afsted mod Danmark, brændte den danske ambassade ned til grunden. Og boycuttede alt hvad der var Dansk? Jeg donere ikke en bøjet femøre! Kopier og sæt i jeres status!!!"

Kram Anne 34+3

Tja der er meget mærkeligt på facebook, må indrømme jeg på en måde godt kan forstå at folk kan være lidt harme, for hvorfor skal man hjælpe dem, der truede os med terror og brændte vores flag. Men tilgengæld, har de jo så også været ret duperet over at vi efterfølgende var et af de første lande til at stå klar med nødhjælp, så har jo ændret mange pakistaneres forhold til DK

Personligt støtter jeg ikke, men det er fordi vi har valgt enkelte ting ud vi herhjemme vil støtte, og holder os til det, for vi kan ikke redde hele verden, og derfor har vi valgt at holde nekelte fokus steder, hvor vi så også giver lidt mere når det er.

Men ville da gerne støtte hvis jeg kunne

Anmeld

9. september 2010

Kamelia

Millesmammi skriver:

folk er bare forskellige ..

Hmmm men du er jo lige som dem der brænder vores flag af............du giver et helt land skylden for noget nogle få gjorde!!! Same same i min verden.

Trist!

Anmeld

9. september 2010

Stephanie3

Jeg synes det er skrækkeligt at verden er sådan, at der er små børn som lider, og mister livet.

Men jeg ville heller ikke donere en krone, hvis det var her i DK det skete, ville vi intet hjælp få fra dem, tværtimod ville de nok klappe i hænderne, og håbe danskerne ville blive udryddet, eller måske bombe vores land, da vi var aller svagest.

Anmeld

10. september 2010

Stephanie3

P.S Jeg kunne dog aldrig finde på, at klaske sådan en status op på min væg, den er virkelig grov, og som sagt føler jeg med dem dernede.

Anmeld

10. september 2010

ZamanogDania

duddi. skriver:

Må man spørger hvad for regler du hentyder til som du ikke bryder dig om? Det er jo altid lidt spændende at høre historien fra "den anden side"

Nu skal jeg fortælle noget som jeg selv har oplevet.

Jeg er gift med en kurder fra Irak. Han har ikke opholdstiladelse, dvs han er asylansøger i dk. Jeg søger så om familiesammenføring. Der går ikke så lang tid, til vi får svar.
Vi fik afslag fordi jeg ikke var 24 år. Det de skrev at jeg kunne bare rejse tilbage med ham, hvis jeg ikke er tilfreds med deres opgørelse. Sådan er reglerne, du skal være 24 år.
Jeg har accepteret det, fordi det er danske regler.

Der er mange andre ting, men jeg kan ikke lige komme ind på det.
Ps. jeg elsker Danmark, og ku ikke får mig selv til at tage tilbage til mit land, selvom det er blevet rigtig godt dernede og flot. Nu taler jeg om den nordelig Irak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.