Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Millesmammi

ZamanogDania skriver:

Nå okey. Men jeg kender også nogle, de siger ikke sådan. Pakistan er ikke lige den frie land ligesom dk. Men jeg vil hjælpe dem der er i nøde. Som sagt respekter jeg din mening. Fordi alle har deres mening

det er nemlig rigtigt

respektere også andres meninger, alle er jo forskellige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er ret splittet hvad angår den status - jeg har dog ikke selv sat den på, og gør det heller ikke, synes at det er federe at bruge sine egne ord istedet for at alle skal have den samme status (gælder alle de er "kopier-statusser").

Men det er rigtigt at de var et af de lande der gjorde dit og dat, og nægtede danske varer osv., men det er jo ikke alle i landet der gjorde det - og det er synd hvis det skal gå udover de uskyldige som børn og kvinder. MEN når det så er sagt, så synes jeg på den anden side også at de skal bøde for det de gjorde, og må klare sig igennem katastrofen, dog synes jeg ikke at de uskyldige skal lide under det - så ja, jeg er splittet må jeg indrømme

Og nej, vi har heller ikke doneret noget - ville gerne, men har ikke råd til det pt., men ellers så giver vi lidt her og der for at støtte!

Anmeld

9. september 2010

Anneiris

Millesmammi skriver:

at jeg ved man kan blive slået ihjel ved at gøre en lille ting forkert

Hehe, hold nu op.

Selvfølgelig bliver du ikke slået ihjel hvis du laver én lille ting forkert. Jeg kender mange pakistanere, og det er jo ikke sådan det fungere dernede.

Anmeld

9. september 2010

ZamanogDania

Anneiris skriver:

Hehe, hold nu op.

Selvfølgelig bliver du ikke slået ihjel hvis du laver én lille ting forkert. Jeg kender mange pakistanere, og det er jo ikke sådan det fungere dernede.

Nemlig

Anmeld

9. september 2010

SussieThyssen

Er da helt enig i at vi skal respektere hinandens meninger...også herinde.

Jeg var måske nok lidt provokerende...undskyld

Men ville bare gerne have at folk tænkte en ekstra gang over, hvad det egentligt er de siger og billiger bliver skrevet i offentligt forum, men jeg mener bestemt ikke noget ondt med det.
Kærligst
Sussie

Anmeld

9. september 2010

Bom

MoriSverige skriver:

Jeg har dog ikke sat den på min profil, men vil give dig ret i at det er rigtig.

Personligt synes jeg man skal hjælpe sit eget folk inden man hjælper andre. Hvorfor ikke hjælpe de familier der lever under 'fattigdomsgrænsen' (som det så vist ikke kaldes mere) i Danmark, i stedet for at sende pengene til et andet land?

Jeg har altid synes det er ok at Danmark hjælper andre lande, men jeg synes ikke det er ok at Danmark bliver ved med at støtte og hjælpe andre lande når den regeringen hele tiden snakker om at der skal være nedskæringer. Skær dog ned på støtte og hjælp til andre lande og brug pengene på jers egne.

Ved godt det ikke er helt det samme som at private der donerer penge, men føler at princippet er det samme.

Blot min mening

ENIG...

Hvorfor skal vi spare både på børn og ældre området, når vi har råd til at sende nødhjælp ud til andre lande?? Gad vide om de sender penge tilbage til os, når de gamle sulter på plejehjemmene eller sidder derhjemme i deres eget "BIPP"??

Nu arbejder jeg selv inden for ældre sektoren, og hold kæft hvor skal vi løbe stærkt nogle gange fordi regeringen lige har sparet 10 af dine kollegaer væk, men der er det samme antal borger...

Jeg er IKKE rasist og synes også det er synd at de sulter osv, men er sku også lidt træt af at der skal spares så meget herhjemme, på godt jysk synes jeg sku det er træls og en rigtig lorte dilemma man står i, skal man lade de gamle dø herhjemme eller sende nødhjælp ud???

Hvorfor kan alle ikke bare leve et middel liv over hele verden???

Anmeld

9. september 2010

sarahb

jeg synes simpelthen det er skrækkeligt, da mange af de mennesker der lider i pakistan ikke er de islamister der stod og brændte flag af i islamabads gader.... Men ja lad os nu endelig skære alle over en kam, for det er vi så gode til her i Danmark.. !!!! FØJ!!!
Jeg synes også at tsunamien var skrækkelig, men vælger ikke at afskære min støtte til dem fordi der er en stor prostitution af børn. Og så tro at alle i thailand er sådan..

Synes det er skrækkeligt at man kan sidde og se på de børn der lider, og dør hvert sekundt og de kvinder der føder i det beskidte vand og så generalisere det med at brænde danneborg af.

Jeg har personligt doneret rimelig mange penge, men det ligger også nært mit hjerte!!

Anmeld

9. september 2010

sarahb

Millesmammi skriver:

at jeg ved man kan blive slået ihjel ved at gøre en lille ting forkert

det er Pakistan vi taler om ikke Iran, der hersker ikke sharia lovgivning i pakistan...

Anmeld

9. september 2010

Svei

sarahb skriver:

jeg synes simpelthen det er skrækkeligt, da mange af de mennesker der lider i pakistan ikke er de islamister der stod og brændte flag af i islamabads gader.... Men ja lad os nu endelig skære alle over en kam, for det er vi så gode til her i Danmark.. !!!! FØJ!!!
Jeg synes også at tsunamien var skrækkelig, men vælger ikke at afskære min støtte til dem fordi der er en stor prostitution af børn. Og så tro at alle i thailand er sådan..

Synes det er skrækkeligt at man kan sidde og se på de børn der lider, og dør hvert sekundt og de kvinder der føder i det beskidte vand og så generalisere det med at brænde danneborg af.

Jeg har personligt doneret rimelig mange penge, men det ligger også nært mit hjerte!!

Jeg er så enig....og håber og tror på det er uvidenhed der tit gør sig gældende når mennesker udtaler sig som de gør...

Anmeld

9. september 2010

Anneiris

sarahb skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.