Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Anneiris

Vilio skriver:

Godt..det var svar nok....synd at man ikke ser længere end på dem der råber højest og det gælder egentlig alle steder...

Jeg vil hjælpe alle mennesker der har brug for det, lige meget hvilke farve og kunne da ikke drømme om at lade være bare fordi der er andre i deres land der opfører sig åndsvagt, så kan man jo i virkeligheden ikke hjælpe nogle mennesker.

Er SÅ ENIG!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Diana...

Millesmammi skriver:

det vil sige at jeg ikke vi hjælpe dem, pga det de gjorde.

Hvad så med alle de mennesker der ikke har gjort noget og alle de børn som er total hjælpeløse der nede. De skal straffes fordi at en flok har opført sig dumt? Forstået rigtigt? 

Anmeld

9. september 2010

Frk. Himmelblå

Anneiris skriver:

Hej Alle
Nu er jeg selv på Facebook, og bruger meget tid der inde da jeg er hjemmegående. Og de sidste par dage er der en bestemt status som har løbet fra den ene profil til den anden. Og nu vil jeg egentlig bare høre Jeres mening om den.

Personligt blev jeg tosset da jeg læste den. :

"Hjælp Pakistan???
De er udsat for den værst tænkelige naturkatestrofe...
STOP LIGE DER!
var det ikke Pakistan der i 2006 stod og brændte Dannebrog af
og sendte dødstrusler afsted mod Danmark, brændte den danske ambassade ned til grunden. Og boycuttede alt hvad der var Dansk? Jeg donere ikke en bøjet femøre! Kopier og sæt i jeres status!!!"

Kram Anne 34+3

Jamen altså, folk kan bare være så unuancerede. 

"Lad dog spædbørnene dø af diarré, for en flok af deres retarderede landsmænd har afbrændt vores højt elskede flag!" - synes at være holdningen.

Tjae, jeg kan sgu kun ryste på hovedet! Tænk, om ingen ville hjælpe mig og min familie i den værste nød pga. - hvad ved jeg - fx. de danske EU-forbehold!

Men altså, ja, folk har jo deres (til tider tossede - i min optik) meninger, og det har de jo ret til. Men det skader vel under ingen omstændigheder med lidt eftertanke.... 

Anmeld

9. september 2010

Anneiris

Jeg syntes at det er en meget dum status!! Det var ikke nationen Pakistian der gjorde det! Det var nogle uintelligente, uvidene og dumme pakistanske mennesker. Man skal ikke skære alle over en kam vel?? Folk i nød skal have hjælp, især hvis de er uskyldige, selvom deres landsmænd har været nogle idioter for 4 år siden! Hvis vi skærer alle pakistanske mennesker og landet Pakistan over én kam, er vi ligeså uvidne som de mennesker der bliver skrevet om i den status. Blot min tanke!

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Diana... skriver:

Hvad så med alle de mennesker der ikke har gjort noget og alle de børn som er total hjælpeløse der nede. De skal straffes fordi at en flok har opført sig dumt? Forstået rigtigt? 

min holdning er sådan her :

jeg tager mig ikke af folk der bor uden for danmark, det rager ikke mig hvordan de har det der, - hvis jeg kommer derned på ferie, bliver jeg sikkert slået ihjel hvis jeg ikke overholder DERES regler.. jeg sender ikke en skid derned, hvad får vi til bage? heller ikke en skid ..

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Vilio skriver:

Godt..det var svar nok....synd at man ikke ser længere end på dem der råber højest og det gælder egentlig alle steder...

Jeg vil hjælpe alle mennesker der har brug for det, lige meget hvilke farve og kunne da ikke drømme om at lade være bare fordi der er andre i deres land der opfører sig åndsvagt, så kan man jo i virkeligheden ikke hjælpe nogle mennesker.

Anmeld

9. september 2010

Happiness

Millesmammi skriver:

jeg tager mig ikke af folk der bor uden for danmark, det rager ikke mig hvordan de har det der, - hvis jeg kommer derned på ferie, bliver jeg sikkert slået ihjel hvis jeg ikke overholder DERES regler.. jeg sender ikke en skid derned, hvad får vi til bage? heller ikke en skid ..

Så er det da godt du bor i DK, tænk hvis du var opvokset i et uland, og var afhængig af andres hjælp...!

Anmeld

9. september 2010

Silas&Mille

Millesmammi skriver:

jeg vil lige indrømme, at jeg selv satte den ind på min facebook profil, da den er fuldstændig rigtig

Jeg har dog ikke sat den på min profil, men vil give dig ret i at det er rigtig.

Personligt synes jeg man skal hjælpe sit eget folk inden man hjælper andre. Hvorfor ikke hjælpe de familier der lever under 'fattigdomsgrænsen' (som det så vist ikke kaldes mere) i Danmark, i stedet for at sende pengene til et andet land?

Jeg har altid synes det er ok at Danmark hjælper andre lande, men jeg synes ikke det er ok at Danmark bliver ved med at støtte og hjælpe andre lande når den regeringen hele tiden snakker om at der skal være nedskæringer. Skær dog ned på støtte og hjælp til andre lande og brug pengene på jers egne.

Ved godt det ikke er helt det samme som at private der donerer penge, men føler at princippet er det samme.

Blot min mening

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Millesmammi skriver:

Uhh  Vi må da godt nok ikke håbe at Danmark nogen sinde kommer ud for så voldsomme problemer med den holdning så får vi da helt sikkert aldrig hjælp fra andre lande 

Hvad skulle vi få tilbage? det jo ikke os der er i nød vi har det godt forhold til andre lande jeg kan ikke se vi har brug for noget for dem? Hvad har vi brug for? 

Anmeld

9. september 2010

Svei

Ja, jeg har også været 17 år engang.......dengang troede jeg bare omvendt dig at man kunne redde hele verden...de fleste ender et sted midt imellem når livet byder en oplevelser og erfaringer. Heldigvis...

Og så skal vi sørme være glade for her i lille Danmark...at Usa, England og Rusland ikke så tingene som du gjorde for ikke mange år siden...længe leve solidaritet og medmenneskelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.