JVIHJSH skriver:
Jeg vil bare lige sige at jeg er meget enig i hvad du siger. Jeg er da også fuldstændig ligeglad med at sende penge derover til et folk der tydeligt har vist hvad deres holdning om os danskere er. De ville, som du selv sagde, slå os ihjel hvis vi kom derover og ikke spillede efter deres pibe.
Det er bare ikke iorden at de må gøre alt det lort og vi bare skal "Vende den anden kind til" og forvente at være de "Voksne" og sende penge i retning til de folk der ville jævne danmark med jorden hvis de kunne.
Og så kan folk da sige at det ikke er alle pakistanere der har det sådan og slet ikke regering. Men regeringen valgte IKKE at tage afstand til det dets borgere gjorde, og ved IKKE at tage afstand til det så støtter de det jo dybest set.
Jeg var SÅ enig med status.
Og vi "Straffer" ikke børn i de lande, det gjorde moder natur, vi vælger bare at holde fokus på hvad der sker i VORES land og det vi kan gøre noget ved.
Egentlig har jeg en holdning som dig.. Og ville helst, at jeg kunne se bort fra alle de børn der er og uskyldige mennesker, for jeg mener bestemt også det du skriver..
Men jeg kan ikke se bort fra det, og donerer alligevel med lidt, ikke meget, men lidt.. Jeg har ikke de store penge, men havde jeg havde jeg nok doneret mere..
Men hvis jeg kunne se bort fra børnene og de uskyldige, havde jeg præcis samme holdning som dig.. Jeg mener ikke at vi skylder dem noget.. Og var det os og de havde pengene til det, havde de ikke givet en rød reje til os...
Til spørgsmålet; Jeg ville aldrig sætte sådan noget i min status, men jeg er dog alligevel enig på nogen områder.. Min kæreste satte den i sin status, for han er så enig man kan blive.. Og jeg synes det er fint hvis folk mener det, at de ytre det, vi lever trods alt i et land hvor man må ytre sig om det man lyster - stort set