Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

ZamanogDania

Bare fordi man brænder dannebrog osv. Så synes jeg man skal hjælpe dem. Fordi det er jo ikke alle der var med til brænde flaget. Der er små børn som ikke får noget mad.
Jeg har selv doneret 1200 kr. Jeg sendte det afsted med en vi kendte, og han gav dem til 4 huse. Tænk vi har hjulpet 4 familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Diana...

Jeg synes den er forfærdelig den status besked og blive så ked over at der findes nogen danskere med den holdning HELDIGVIS har jeg ikke set nogen af mine FB venner med den besked!!!! 

Vi skal hjælpe hinanden hvor vi kan uanset land/farve osv. Hvad godt får vi ud af at lade vær? 

Knus Diana- 

Anmeld

9. september 2010

Diana...

Hov dobbelt op 

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Vilio skriver:

Dvs du vil ikke hjælpe mennesker i nød fordi en flok tosser opfører sig skidt?

det vil sige at jeg ikke vi hjælpe dem, pga det de gjorde.

Anmeld

9. september 2010

Diana...

ZamanogDania skriver:

Bare fordi man brænder dannebrog osv. Så synes jeg man skal hjælpe dem. Fordi det er jo ikke alle der var med til brænde flaget. Der er små børn som ikke får noget mad.
Jeg har selv doneret 1200 kr. Jeg sendte det afsted med en vi kendte, og han gav dem til 4 huse. Tænk vi har hjulpet 4 familie.

Anmeld

9. september 2010

FrkC

ZamanogDania skriver:

Fuldstændig enig !

Anmeld

9. september 2010

Svei

Millesmammi skriver:

det vil sige at jeg ikke vi hjælpe dem, pga det de gjorde.

Godt..det var svar nok....synd at man ikke ser længere end på dem der råber højest og det gælder egentlig alle steder...

Jeg vil hjælpe alle mennesker der har brug for det, lige meget hvilke farve og kunne da ikke drømme om at lade være bare fordi der er andre i deres land der opfører sig åndsvagt, så kan man jo i virkeligheden ikke hjælpe nogle mennesker.

Anmeld

9. september 2010

Anneiris

ZamanogDania skriver:

Super flot gjort!

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Vilio skriver:

Godt..det var svar nok....synd at man ikke ser længere end på dem der råber højest og det gælder egentlig alle steder...

Jeg vil hjælpe alle mennesker der har brug for det, lige meget hvilke farve og kunne da ikke drømme om at lade være bare fordi der er andre i deres land der opfører sig åndsvagt, så kan man jo i virkeligheden ikke hjælpe nogle mennesker.

folk er bare forskellige ..

Anmeld

9. september 2010

Diana...

minviktor skriver:

.

Ej hvorfor slettet du nu det du havde skrevet? 

Jeg skal lige være sikker på jeg forstod det helt rigtigt. Du er helt enig med beskeden og kunne ikke finde på at hjælpe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.