Altså... Jeg må indrømme at jeg blev temmelig forarget over beskeden og har selv fået den som sms igår, og har forholdt mig helt passivt til den. Beskeden har også fået mig til at standse op og ræsonnere over indholdet som er meget voldsomt.
Jeg vil dog komme med et par kommentarer til indlæggene i denne tråd.
Flere skriver at det bare var et fåtal der brændte dannebrog, demonstrerede osv. i 2005. Dette er imidlertid ikke korrekt. Det var jo Pakistan som nation, der bandlyste tegningerne og DK fik en officiel klage fra regeringen, som ville have at JP fik frataget bestallingen så at sige. Demonstrationerne talte ikke bare hundredevis men titusindvis af pakistanere, som ville lynche os danskere, hvis de kunne komme til det.
Som flere skriver, så er jeg også mere fortaler for at donere penge til danske indenlandske organisationer, såsom Børn og Familier der arbejder for bedre vilkår for udsatte børn og unge samt deres familier.
Dermed ikke sagt, at jeg ikke ville hjælpe, såfremt jeg havde muligheden, MEN jeg ville først og fremmest prioritere danske organisationer.
Det var min holdning til dette betændte emne...
K.h. Linda
Anmeld