Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Millesmammi

Laulund87 skriver:

Du skriver at jeg ALTID har noget negativt at sige om dig og at jeg ALTID hakker på dig, synes du ikke det er overdrevet?

Jeg har ikke noget imod unge mødre Ser faktisk mig selv som ung mor. Forstod slet ikke hvad du mente, men nu kommer jeg da i tanke om at der sikkert er det med at jeg skrev at det var en dårlig idé at du fik endnu et barn. Se det havde jeg rent glemt.

ja også der.

også nu siger du min mening er pga min alder!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Pige2009

Altså... Jeg må indrømme at jeg blev temmelig forarget over beskeden og har selv fået den som sms igår, og har forholdt mig helt passivt til den. Beskeden har også fået mig til at standse op og ræsonnere over indholdet som er meget voldsomt.

Jeg vil dog komme med et par kommentarer til indlæggene i denne tråd.

Flere skriver at det bare var et fåtal der brændte dannebrog, demonstrerede osv. i 2005. Dette er imidlertid ikke korrekt. Det var jo Pakistan som nation, der bandlyste tegningerne og DK fik en officiel klage fra regeringen, som ville have at JP fik frataget bestallingen så at sige. Demonstrationerne talte ikke bare hundredevis men titusindvis af pakistanere, som ville lynche os danskere, hvis de kunne komme til det.

Som flere skriver, så er jeg også mere fortaler for at donere penge til danske indenlandske organisationer, såsom Børn og Familier der arbejder for bedre vilkår for udsatte børn og unge samt deres familier.

Dermed ikke sagt, at jeg ikke ville hjælpe, såfremt jeg havde muligheden, MEN jeg ville først og fremmest prioritere danske organisationer.

Det var min holdning til dette betændte emne...

K.h. Linda

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Millesmammi skriver:

ja også der.

også nu siger du min mening er pga min alder!!!

Jeg vil da sige at der er mange andre der skriver lignende/værre ting til dig, så det må da være dig der hakker på mig.

Jeg har min holdning, men jeg skriver den pænt.

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Laulund87 skriver:

Jeg vil da sige at der er mange andre der skriver lignende/værre ting til dig, så det må da være dig der hakker på mig.

Jeg har min holdning, men jeg skriver den pænt.

jaja og jeg har min.

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Millesmammi skriver:

jaja og jeg har min.

Fint nok Jeg formulerede mig nok forkert for det skulle forstås som at jeg nok havde den samme holdning som dig da jeg var 17(ikke negativt!) Det er nok bare det syn man har på verden. Christ jeg er dårlig til at forklare mig  Har vist stadig narkose i kroppen.

Og så var det selve indlægget jeg syntes var sørgeligt. Hakker bestemt ikke på dig, sorry.

Anmeld

9. september 2010

NLME<3

Laulund87 skriver:

Hun er heller ikke så gammel, sådan vælger jeg at se på det. Så sørgeligt

hmm.. det var da noget af et agument. måske hun stadig har samme holdning når hun bliver lige så gammel som dig.

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Laulund87 skriver:

Fint nok Jeg formulerede mig nok forkert for det skulle forstås som at jeg nok havde den samme holdning som dig da jeg var 17(ikke negativt!) Det er nok bare det syn man har på verden. Christ jeg er dårlig til at forklare mig  Har vist stadig narkose i kroppen.

Og så var det selve indlægget jeg syntes var sørgeligt. Hakker bestemt ikke på dig, sorry.

det kan også være jeg selv ændre min holdning med tiden, hvem ved?

ja det er sørgeligt, jeg går bare ikke ind for at støtte til sådan noget, tror det er fordi jeg er vokset op sådan . sorry .

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

louieibsen skriver:

hmm.. det var da noget af et agument. måske hun stadig har samme holdning når hun bliver lige så gammel som dig.

Ja det er da muligt.

Anmeld

9. september 2010

ekzunz

Laulund87 skriver:

Hun er heller ikke så gammel, sådan vælger jeg at se på det. Så sørgeligt

Come on - den er altså for lav. Der er jo mange andre som deler samme holdning og det har åbenbart ikke noget med deres alder at gøre eller??

Jeg synes at det er sådanne bemærkninger som får en ellers udemærket diskussion til at glide af sporet.

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Millesmammi skriver:

det kan også være jeg selv ændre min holdning med tiden, hvem ved?

ja det er sørgeligt, jeg går bare ikke ind for at støtte til sådan noget, tror det er fordi jeg er vokset op sådan . sorry .

Det kan også være jeg ændrer holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.