Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Laulund87

Znuzke skriver:

Come on - den er altså for lav. Der er jo mange andre som deler samme holdning og det har åbenbart ikke noget med deres alder at gøre eller??

Jeg synes at det er sådanne bemærkninger som får en ellers udemærket diskussion til at glide af sporet.

Jeg formulerede mig forkert som jeg har forklaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

..

Millesmammi skriver:

det vil sige at jeg ikke vi hjælpe dem, pga det de gjorde.

Anmeld

9. september 2010

Gyllibik

Millesmammi skriver:

det kan også være jeg selv ændre min holdning med tiden, hvem ved?

ja det er sørgeligt, jeg går bare ikke ind for at støtte til sådan noget, tror det er fordi jeg er vokset op sådan . sorry .

Når du siger støtte til sådan noget, hvad mener du så? At du ikke støtter familier der lider af en natur katasrofe, som intet har med Danmark at gøre. Det kunne være Norge, England osv.

Pointen er, at du og flere andre ikke vil hjælpe mennesker i nød, med den begrundelse, at de har brandt flag.

Jeg er selv fra Tyrkiet men har boet i Danmark  i 21 år, (Tror faktisk det er længere tid end dig), og synes da ikke vi skal fremstille Danmark som fejlfri. Men det betyder da ikke, at vi andre ikke skal hjælpe dig og din datter, hvis i en dag stod uden tag og du måske var revet med vandet og Mille stod alene. Forstår du min point?

Anmeld

9. september 2010

Gyllibik

Laulund87 skriver:

Jeg formulerede mig forkert som jeg har forklaret.

Sandt nok er der flere som deler samme mening som millesmami, så holdningen har måske ikke så meget med alderen at gøre. Men jeg har ikke lagt mærke til andre som har skrevet på en ligeså lausi og kold måde. Jeg giver ikke en SKID, osv. Synes det er lavt.

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Gyllibik skriver:

Når du siger støtte til sådan noget, hvad mener du så? At du ikke støtter familier der lider af en natur katasrofe, som intet har med Danmark at gøre. Det kunne være Norge, England osv.

Pointen er, at du og flere andre ikke vil hjælpe mennesker i nød, med den begrundelse, at de har brandt flag.

Jeg er selv fra Tyrkiet men har boet i Danmark  i 21 år, (Tror faktisk det er længere tid end dig), og synes da ikke vi skal fremstille Danmark som fejlfri. Men det betyder da ikke, at vi andre ikke skal hjælpe dig og din datter, hvis i en dag stod uden tag og du måske var revet med vandet og Mille stod alene. Forstår du min point?

ja forstår dig godt.

- jeg mener at jeg aldrig har gået ind for at støtte folk med penge og mine ting, som jeg egentlig ikke aner en skid om hvad bliver brugt til.

Anmeld

9. september 2010

..

Millesmammi skriver:

min holdning er sådan her :

jeg tager mig ikke af folk der bor uden for danmark, det rager ikke mig hvordan de har det der, - hvis jeg kommer derned på ferie, bliver jeg sikkert slået ihjel hvis jeg ikke overholder DERES regler.. jeg sender ikke en skid derned, hvad får vi til bage? heller ikke en skid ..

Voldsomt usympatisk! Heldigt for dig at du ikke bor i et land med store naturkatastrofer hvor vi kunne få brug fra hjælp udefra!

Anmeld

9. september 2010

Gyllibik

Millesmammi skriver:

ja forstår dig godt.

- jeg mener at jeg aldrig har gået ind for at støtte folk med penge og mine ting, som jeg egentlig ikke aner en skid om hvad bliver brugt til.

Det er en helt anden sag, det siger jeg intet til. Det er dit personlige valg, og det kan jeg respektere. Men i dine tidligere indlæg skriver du, at du ikke vil støtte dem fordi de har brandt Dannebro, og at de ikke kan give en skid igen, og at de ikke vil andet end at dræbe osv. Det er den attitude og holdning som  jeg kritisere.

Jeg giver da heller ikke økonomisk støtte til alt og alle, men at sortere mennesker specielt børn i nød som det i pakistan pga nation konflik, det kan jeg bare ikke sætte mig ind i.

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Gyllibik skriver:

Det er en helt anden sag, det siger jeg intet til. Det er dit personlige valg, og det kan jeg respektere. Men i dine tidligere indlæg skriver du, at du ikke vil støtte dem fordi de har brandt Dannebro, og at de ikke kan give en skid igen, og at de ikke vil andet end at dræbe osv. Det er den attitude og holdning som  jeg kritisere.

Jeg giver da heller ikke økonomisk støtte til alt og alle, men at sortere mennesker specielt børn i nød som det i pakistan pga nation konflik, det kan jeg bare ikke sætte mig ind i.

jeg forstår bare ikke hvorfor vi skal støtte parkistan nu, efter de brændte dannebro , selvom det er lang tid siden & selvom det ikke var alle derfra..

Anmeld

9. september 2010

Muffinmus

Jeg er ligeglad med at nogle har brændt dannebrog af...kunne ikke røre mig mindre. Naturligvis er det irriterende at nogle ødelægger det for andre.

Men når jeg ser billeder dernede fra af døende børn der lider pga sygdomme som diare der kan fikses på nul komma fem med hjælp, ja så bliver alle irritationer og frodomme langt lidt på hylden.

Anmeld

9. september 2010

Gyllibik

Millesmammi skriver:

jeg forstår bare ikke hvorfor vi skal støtte parkistan nu, efter de brændte dannebro , selvom det er lang tid siden & selvom det ikke var alle derfra..

Kære Millesmami,

Hvad er det helt præcis du ikke forstår?

Der er 20.000 mennesker som lider under en NATURKATASTROFE, det kunne være Danmark, England, Norge, du og jeg.

Det er mennesker der er tale om Millesmutti, kontra et symbol (flag.) Come on, kan du slet ikke se det.

Er på ingen måde ude efter din økonomiske støtte, prøver bare at skære tingene ud i pap for dig.

Du ser kun pakistan (ALLE?), har brændt flag = så må de sku lide?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.