Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Sabrina2014

Håber ikke mit indlæg blev for rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Ann.

Millesmammi skriver:

ja forstår dig godt.

- jeg mener at jeg aldrig har gået ind for at støtte folk med penge og mine ting, som jeg egentlig ikke aner en skid om hvad bliver brugt til.

Det er da sjovt nok at du siger at du ikke går ind for at støtte folk med penge - men hvad er det så lige vi andre gør for at du kan få din KH? (jeg har INTET imod KH-modtagere, ikke derfor jeg skriver det).

Det vil sige at så længe pengene går til dig, så er det okay? Men når andre mennesker der faktisk har BRUG for hjælp, så lukker du af?

Fint nok at have sin holdninger - men synes virkelig dine udtalelser og argumenter er for langt ude!

Anmeld

9. september 2010

Happiness

TrineLærke skriver:

Det er da sjovt nok at du siger at du ikke går ind for at støtte folk med penge - men hvad er det så lige vi andre gør for at du kan få din KH? (jeg har INTET imod KH-modtagere, ikke derfor jeg skriver det).

Det vil sige at så længe pengene går til dig, så er det okay? Men når andre mennesker der faktisk har BRUG for hjælp, så lukker du af?

Fint nok at have sin holdninger - men synes virkelig dine udtalelser og argumenter er for langt ude!

Tænker det samme

Anmeld

9. september 2010

wamse

Arhhh okay, så tror jeg da vidst vi har fået fortalt EN person om vores holdninger til hendes holdning, on ikke vi lige skulle passe på med vi ikke bliver lidt for personlige nu??? Gå efter bolden også selv man er meget uenige med en anden.

Anmeld

9. september 2010

Happiness

wamse skriver:

Arhhh okay, så tror jeg da vidst vi har fået fortalt EN person om vores holdninger til hendes holdning, on ikke vi lige skulle passe på med vi ikke bliver lidt for personlige nu??? Gå efter bolden også selv man er meget uenige med en anden.

Det beklager jeg. Men temperamentet fik frit løb...

Og blev sgu rigtig provokeret af holdningerne. Og det var ikke ment kun til hende! Der er bare mennesker i dette land som skaffer sig alt hvad de kan få på statens regning, men så snart de selv skal støtte andre, tager de afstand til dette...  Nu stopper jeg  Inden temperamentet løber af med mig igen.

Og igen undskyld! Og håber ikke jeg har såret nogen.

Anmeld

9. september 2010

wamse

MaybeMe skriver:

Det beklager jeg. Men temperamentet fik frit løb...

Og blev sgu rigtig provokeret af holdningerne. Og det var ikke ment kun til hende! Der er bare mennesker i dette land som skaffer sig alt hvad de kan få på statens regning, men så snart de selv skal støtte andre, tager de afstand til dette...  Nu stopper jeg  Inden temperamentet løber af med mig igen.

Og igen undskyld! Og håber ikke jeg har såret nogen.

Det er såmænd ikke kun myntet på dig Synes bare lige at der bliver gået lige rigelig til en person og vi glemmer nogen gange at der sidder en person og modtager alt dette her.

Anmeld

9. september 2010

Happiness

wamse skriver:

Det er såmænd ikke kun myntet på dig Synes bare lige at der bliver gået lige rigelig til en person og vi glemmer nogen gange at der sidder en person og modtager alt dette her.

Ved flere er det vel hormonerne der taler Man skulle sgu tro at jeg var gravid med mine humørsvingninger... hehe..

Men ja, tror bare ikke man når at tænke, når det er et emne der står en nært.

Anmeld

9. september 2010

Ann.

wamse skriver:

I know!

Men de meninger irritere mig grænseløst - og jeg kunne blive ved med at sige ting (gør jeg dog ikke).

Synes bare det nogle gange er på sin plads at sige noget.

Men ja - jeg er nok lidt sensibel for tiden.

Sorry 

Anmeld

9. september 2010

misslea

GUUUUUD For filan da...... !!! Ved gud jeg ikke ville sætte sådan en statusbesked på min facebook!!! Jeg kunne ikke være mere uenig med det udsagn!!!!  

Men vil da lige tilføje, at jeg sidder her og bliver helt stolt.... for har gudhjælpemig da 450 venner på facebook, og IKKE EN ENESTE har sat den som statusbesked....  

Anmeld

9. september 2010

klmf

Er rimelig sikker på, at et lille barn på to år - nu hjemløs - med feber og diarré pga. dårligt drikkevand ikke var med til at brænde noget flag af - og BØRNENE vil jeg altid gerne støtte, de er hellige og udenom alt andet politisk pis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.