Sidder og anstrenger mig for at holde tårene tilbage. Har ikke lyst til at tude i vrede over nogle menneskers holdninger. Men det gør så forfærdeligt ondt i mit hjerte, at nogle menneske kan være så egoistiske. Jeg er selv gravid og skal snart føde, og er desværre/heldigvis ( som man vil tage det) blevet så følsom, at jeg ville hjælpe selv det barn hvis far skulle have gjort mine nærmeste ondt. Kan slet ikke forholde mig til, at der så er mennesker der ikke vil hjælpe børn for nogen har brændt noget stof i farverne rød og hvid.
Man er ikke tvunget til at hjælpe andre, selvom det mest menneskelige er, at hjælpe andre i nød. Synes bare det er for ddårligt at bruge undskyldninger for ikke at hjælpe.
De er jer som mener at Danmark lider i nød, luk øjnene op, det kalder jeg grådighed. At staten har en kæmpe gæld, kan vi takke overhovederne for. Men at et land ligger under vand og over 20.000 mennesker er hjemløse, er naturens gang. Vi skal netop hjælpe fordi vi bor under samme himmel.
Jeg skal selv med til støtte koncerten i Holstebro på lørdag, og har oprettet en tråd herinde. Håber der nogle af jer med hjertet det rette sted, som også har lyst til at deltage.
Anmeld