Facebook status?! :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Gyllibik

Der er jo heller ingen forventning om, at der skal bygges villaer med pool og lægges røde løbere. Det er basale behov der er tale om, tag over hovedet, mad, drikke osv. Om man kan lide landet, styringen osv eller ej, betyder vel ikke, at man ikke skal hjælpe menneskerne. Jeg tør give min højre arm på, at en 50 ikke ville skade nogen af os, det er uanset hvor umenneskelig nogle kan være.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

wamse

TbCp skriver:

Jeg har set et par stykker af den slags statusbeskeder og jeg tager stærkt modstand fra det.... må også indrømme at de personer, på min venneliste, der har sat de statusbeskeder på, er faldet noget langt ned i mine tanker! Og jeg synes de er nogle meget små mennesker når de åbenbart ikke ser længere end deres egen lille næsetip!

Det er så usselt!!!

Helt enig med dig :-) Det har da klart påvirket mit syn på de af mine venner/bekendte der har sat den på deres status og det er så også min egen mor.

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Gyllibik skriver:

Synes du har en forfærdelig holdning og attitude. Har virkeligt ondt af den måde du ser livet på. De sammenligninger du kommer meed er helt ud i hampen. Det bare min mening.

Hun er heller ikke så gammel, sådan vælger jeg at se på det. Så sørgeligt

Anmeld

9. september 2010

Barbamama

Millesmammi skriver:

det vil sige at jeg ikke vi hjælpe dem, pga det de gjorde.

hmmm så er der jo ingen lande der har fortjent hjælp. Alle har sgu da gjort noget åndssvagt. Tænk på der er børn der ikke har en skid med det at gøre som lider....

Anmeld

9. september 2010

Barbamama

Millesmammi skriver:

min holdning er sådan her :

jeg tager mig ikke af folk der bor uden for danmark, det rager ikke mig hvordan de har det der, - hvis jeg kommer derned på ferie, bliver jeg sikkert slået ihjel hvis jeg ikke overholder DERES regler.. jeg sender ikke en skid derned, hvad får vi til bage? heller ikke en skid ..

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Laulund87 skriver:

Hun er heller ikke så gammel, sådan vælger jeg at se på det. Så sørgeligt

fuck hvor er du irreterende! ligemeget hvad jeg siger eller gør, skal du altid hakke ned på mig, og det er altid fordi jeg ik er så gammel

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Millesmammi skriver:

fuck hvor er du irreterende! ligemeget hvad jeg siger eller gør, skal du altid hakke ned på mig, og det er altid fordi jeg ik er så gammel

Hvordan det??

Anmeld

9. september 2010

Mira0911

Den besked har jeg modtaget alt for mange gange på sms...

Folk har hver sin mening til sådan noget...

Anmeld

9. september 2010

Millesmammi

Laulund87 skriver:

Hvordan det??

det må du da selv vide !!!

jeg ved ikk hvorfor du har så meget imod unge mødre! jeg kender så mange der har samme mening som mig!

Anmeld

9. september 2010

Laulund87

Millesmammi skriver:

det må du da selv vide !!!

jeg ved ikk hvorfor du har så meget imod unge mødre! jeg kender så mange der har samme mening som mig!

Du skriver at jeg ALTID har noget negativt at sige om dig og at jeg ALTID hakker på dig, synes du ikke det er overdrevet?

Jeg har ikke noget imod unge mødre Ser faktisk mig selv som ung mor. Forstod slet ikke hvad du mente, men nu kommer jeg da i tanke om at der sikkert er det med at jeg skrev at det var en dårlig idé at du fik endnu et barn. Se det havde jeg rent glemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.