Hvem klarer nætterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

line melias mor

linselouise skriver:

Åh ja jeg kan sagtens følge dig når du skriver uheldig. Selvfølgelig er det super dejligt at man er 2 om det hele, hele tiden, men jeg kan da huske at jeg var ved at få spat af Jeppe da han gik hjemme sammen med mig på barsel. Vi har aldrig diskuteret eller skændtes før vi fik Lauritz, først efter...

er glad for at hører vi ikke er de eneste der har skændtes.

puha lige pt har vi en datter der slet ikke sover dag og nat så vi skændtes lidt mere de her dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Maise

Ansemusen skriver:

Åh ja hvor jeg bare KENDER det der med den manglende forståelse! Bare på et andet punkt end dig. Her er det fx. oldemor som konstant siger, at vi bare skal lægge ham i liften og så vil han sove af sig selv. Øhm ja ja, den er god med dig! Vi har jo selvfølgelig prøvet og VI kender vores barn bedst og ved hvordan han reagerer på forskellige ting, hvad han kan og ikke kan. Hun sagde sidste gang således, citat: 'Mor tror ikke du kan sove selv, men DET tror Oldemor godt du, kan du ikke også'! Åh jeg blev arrig indeni!

Godt jeres slemme periode er slut  nu! For føj for den da

ja de er så skide kloge. og så det der med at sige " din mor ved vist ikke...... og du kan da godt...... bla bla bla. Claras oldemor gør det også. jeg er tæt med min mormor og siger rent ud hold kæft til hende og at hun skal stoppe de insinuerende hentydninger pakket ind i en samtale med barnet.

Anmeld

29. juli 2010

..

Her har det altid været faren der har taget nætterne, altså når det ikke var amning, det har jeg selvfølgelig klaret

Jeg er elendig til at falde i søvn igen mens han med det samme han lægger hovedet på puden sover så derfor er det mest naturligt at det er ham. Vi har en aftale om at han bare siger til hvis jeg skal tage over men det er ikke sket ret mange gange.

Jeg kan virkeligt ikke forstå at så mange af jer ligefrem har dårlig samvittighed over hvis manden skal tage over om natten. Vi har ungerne hele dagen mens de er på arbejde og kan få tankerne lidt væk, jeg personligt er ikke nogen fantastisk mor hvis jeg ikke har fået min nattesøvn

Anmeld

29. juli 2010

Mathilde

Det er kun mig der er oppe med Celina... De første 14 dage mens han gik hjemme, skiftede han hende og så ammede jeg hende bagefter... hvis hun har været syg, har vi været sammen om hende, men ellers er det mig der klarer alt hvad der foregår om natten...

Nu sover Celina endelig godt om natten og vågner for det meste kun for at få sut, så det kan jeg sagtens overkomme

Anmeld

29. juli 2010

Mille83

linselouise skriver:

Jo han er ikke sådan en der bare nægter noget med baby haha det er nærmere mig der får dårlig samvittighed hvis jeg skal bede ham tage over

Jeg er sikker på at jeg sagtens kan få lov at sove i weekenderne, men det kniber lige med min samvittighed...

Det skal du da overhovedet ikke have dårlig samvittighed over, du skal da også sove en gang imellem

Anmeld

29. juli 2010

TbCp

Det har stort set altid været mig. Først var jeg på basrel, så gik jeg arbejdsløs og nu hvor vi begge arbejder skal min mand op kl. 5 så synes faktisk det er lidt synd for ham
Man har godt nok også nogle gange banet meget over ham

Her i ferien har det dog været ham der har klaret nætterne og nøøøøj hvor har jeg nydt det

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

linselouise skriver:

Eller, nok nærmere

Ja, det er sgu lidt  

Anmeld

29. juli 2010

<3

Herhjemme er det kun mig der står op om natten, Jeppe går jo på arbejde, så synes selv det er rimelig naturligt at det jo er mig der klarer ærterne om natten.

Men nogle gange kan jeg bare bande og svovle min mand langt væk, når jeg bare er så træt at jeg har lyst til at tude.

Hvordan er det hos jer?

Hvis du ikke får min.4timers sammenhængende søvn så er du i akut søvnmangel.

Hjemme hos os har vi altid skiftes ad. For ellers vil min kæreste jo ingen ide have om hvordan Tjalfe skal puttes om natten og hvad der lige virker og hvis han (eller jeg) ikke ved det hvordan skal jeg så kunne holde en nat fri?

Tror du måske at det var en ide at sove en nat hjemme hos en veninde eller i køkkenet så du kan få en god nats søvn? I kan jo gøre det i weekenden så skal din kæreste ikke op

På et tidspunkt indførte vi skifte-sove-længe-weekend, og ja som navnet stærkt indikerer så skiftede vi til at sove længe så stod den anden op med lillemanden og lavede mad og gik på legeplads hvis vejret var til det Det kan anbefales!

Anmeld

29. juli 2010

Mira0911

Her er det mor der klare tingene om natten... Os selvom hun skal på arbejde....

Anmeld

29. juli 2010

nannanadja

her i huset er det mig der giver flaske om natten   men men jeg har en dejlig mand som hver gang den lille er vågen går ned i køkknet og varmer flasken og kommer med den til os.. så vi deles lidt om nat abejdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.