Hvem klarer nætterne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2010

L.J.L

Ansemusen skriver:

Tror jeg var gået ned med flaget! Jeg syntes to-tre gange var hårdt! Nu vågner han en til to gange. Det er til ar klare. Stakkels jer  Når trætheden er værst, så husk at det bliver bedre! Sig det til jer selv hver dag!!!

haha det er blevet mit mantra herhjemme "det bliver bedre, det bliver bedre, det bliver......"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

L.J.L

Nanna1985 skriver:

Jeg klarede nætterne de første 8 mdr.. Mercedes var kolikbarn og SKREG hele natten.. Synes det har været SÅ utrolig hårdt at få nr. 2.. Manden møder kl. 06:00, så det var mig der tog skrige turene, og stod glad op, når min ældste datter kom ind kl. 7:00 KUN 2-3 timers søvn, fik jeg Det var FRYGTELIGT og er det stadigvæk, bare ikke så slemt..

Mercedes vågner mellem 5-10 gange hver nat udover det en masse SKRIG, og så sover hun videre. Så UNDERLIGT..!!

Hun er 11 mdr nu og de sidste 2 måneder, har manden hjulpet om natten, med at hurtigt at give hende sutten eller lægge dynen over hende.. INTET jeg har bedt ham om, da jeg SLET ikke forlanger det af ham, så længe han arbejder så meget som han gør..!! Så har stemt MOR

Puha! Troede ikke at det kunne blive værre end det jeg oplever herhjemme, men det kan det da, kan jeg høre! Stakkels dig

Anmeld

29. juli 2010

Bayze

linselouise skriver:

Herhjemme er det kun mig der står op om natten, Jeppe går jo på arbejde, så synes selv det er rimelig naturligt at det jo er mig der klarer ærterne om natten.

Men nogle gange kan jeg bare bande og svovle min mand langt væk, når jeg bare er så træt at jeg har lyst til at tude.

Hvordan er det hos jer?

Ha ha - præcis sådan!

Anmeld

29. juli 2010

Englepigen

Vi går begge på arbejde, men hos os er det mig. Jeg vågner først, så det er naturligt for mig at tage mig af ham, i stedet for at vække min mand først.

Som regel er det bare et kram der skal til eller en sut eller en flaske vand, og det er altså lettere at klare selv, når man alligevel er vågnet.

Men jeg er måske vægen en nat på en uge, og det er måske i 3-4 min højst.

Anmeld

29. juli 2010

B&J

linselouise skriver:

Det kan jeg godt forstå! Han lyder jo næsten som en super-mand

hihihihhi det tror jeg nu ikke han er men vi deler tingene og snakker meget om tingene så det går lige op jeg gider ikke gøre det hele det var ikke der for vi skulle være forælder det er fordi vi er to om det...

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Bayze skriver:

Ha ha - præcis sådan!

Eller, nok nærmere

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Englepigen skriver:

Vi går begge på arbejde, men hos os er det mig. Jeg vågner først, så det er naturligt for mig at tage mig af ham, i stedet for at vække min mand først.

Som regel er det bare et kram der skal til eller en sut eller en flaske vand, og det er altså lettere at klare selv, når man alligevel er vågnet.

Men jeg er måske vægen en nat på en uge, og det er måske i 3-4 min højst.

Jeg håber bare at Lauritz sover igennem til den tid jeg begynder at arbejde, ellers vil jeg nok også kræve ligestilling på det punkt der drejer sig om søvn

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

B&J skriver:

hihihihhi det tror jeg nu ikke han er men vi deler tingene og snakker meget om tingene så det går lige op jeg gider ikke gøre det hele det var ikke der for vi skulle være forælder det er fordi vi er to om det...

Nemlig! -God pointe der...

Anmeld

29. juli 2010

Englepigen

linselouise skriver:

Jeg håber bare at Lauritz sover igennem til den tid jeg begynder at arbejde, ellers vil jeg nok også kræve ligestilling på det punkt der drejer sig om søvn

Har siddet og læst tråden igennem og kommer i tanke om at da jeg var oppe om natten og amme, så holdt min mand sig vågen og talte med mig, mens den lille spiste, fordi han ville vise at han støttede mig. efter et par nætter bad jeg ham sove, så han var frisk dagen efter, men jeg elsker ham fordi han ville.

Han sover også fra gråd og  brok - fordi han ved at jeg hører den lille hurtigere. Men de gange jeg har været syg, meget træt eller noget og han har sagt han tar natten, er han vågnet med det samme. VI har talt om det nogle gange og han hører det ikke fordi han ved han ikke behøver.

Jeg har intet at klage over mht fordeling, hverken dag eller nat

Anmeld

29. juli 2010

Maise

linselouise skriver:

EEEJJJ hvor det bare lyder nøjagtig som min svigerfamilie!! De er også bare sådan her "jamen han er jo bare så skikkelig (hader det ord!) og han er da bare så dejlig nem" -Ja, men i har så heller ikke prøvet at have ham bare 2 døgn alene!!

præcis. fik sagt til min svigerinde i søndags, som er gravid med nr. 2 at jeg tror hun har glemt hvor hårdt det er. Det mente hun ikke, hvor hendes kæreste ( hun er lesbisk - gravid med ukendt sæddoner) sagde at hun godt kunne huske hvor hårdt det kunne være. uhh jeg næsten glæder mig til det, for er så træt af at blive kigget skævt til. i stedet for at støtte en, så man på den måde kunne få lidt overskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.