Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Anja

Er også "gammel" mor . Jeg er 34 år og venter mit 3. biologiske barn til oktober. Blev mor første gang da jeg var 31 år, anden gang da jeg var 32 år og får så tredje barn som 34 årig.

Har også en bonus søn på næsten 6 år  - så om lidt har vi 4 børn under 7 år og jeg føler mig bestemt hverken gammel eller slidt

Har fået børn på det tidspunkt i livet, der passede mig bedst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

XXSS

Perl skriver:

Er enig med dig i et få sit første barn når man er over 30 er for sent Men jeg har også altid sagt jeg ville være 25 først inden jeg fik min første  og hvad andre syntes er jo deres sag. Jeg ville da helt sikkert støtte andre i det

knus

Jeg ved ikke om jeg synes at det er for sent. Det drejer sig jo også om at man skal have fundet manden i sit liv før man før børn, medmindre man selvfølgelig selvvalgt vælger at være enlig mor.

Min drøm var da også børn at få første barn når jeg var 25 år, men problemet var jo så at jeg ikke havde fundet nogen at få dem med. I dag er jeg 32 og har lige fået nr. 2. Nr. 1 fik jeg sidste år som 31 - så man kan jo også sige, at det er gået stærkt efter at manden er kommet ind i mit liv..  Men føler mig på ingen måde for gammel til at få børn tværtimod - nu har jeg fået en helveds masse erfaringer osv...

Anmeld

27. juli 2010

*A*

Jeg er 32 og venter mine første børn - tvillingedrengene

Anmeld

27. juli 2010

Maise

Jeg er 30 og har Clara på 7 mdr. Vi regner stærkt med at skulle have et par stykker mere. fandt bare først drømme manden da jeg var 25 og var begge igang med studie og ludfattige. Nu kører det og så skal der bare procuceret en masse dejlige unger

mvh Maise

Anmeld

27. juli 2010

XXSS

Maise skriver:

Jeg er 30 og har Clara på 7 mdr. Vi regner stærkt med at skulle have et par stykker mere. fandt bare først drømme manden da jeg var 25 og var begge igang med studie og ludfattige. Nu kører det og så skal der bare procuceret en masse dejlige unger

mvh Maise

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Tanja78 skriver:

Jeg ved ikke om jeg synes at det er for sent. Det drejer sig jo også om at man skal have fundet manden i sit liv før man før børn, medmindre man selvfølgelig selvvalgt vælger at være enlig mor.

Min drøm var da også børn at få første barn når jeg var 25 år, men problemet var jo så at jeg ikke havde fundet nogen at få dem med. I dag er jeg 32 og har lige fået nr. 2. Nr. 1 fik jeg sidste år som 31 - så man kan jo også sige, at det er gået stærkt efter at manden er kommet ind i mit liv..  Men føler mig på ingen måde for gammel til at få børn tværtimod - nu har jeg fået en helveds masse erfaringer osv...

hehe nej men når jeg siger 30 så er det ikke fordi man absolut skal være præcis den alder, men ca... jeg siger det kun fordi at man kan jo aldrig regne med hvor længe man lever.. og så hvis man for eks er 50 eller over 40 når man får børn, så får barnet ikke lige så stor glæde af at du er til eller at man når at få glæde af sine børnebørn på samme måde

Så kan man jo så også sige ok man kan jo også dø hvis man er 25, men chancerne for at dø bliver jo bare større med alderen.

Så det er mere en personlig mening på den måde at jeg ville ikke selv få børn alt for sent. Men jeg ville absolut støtte min veninde eller andre i det. Da jeg godt kan forstå hvis man vil.

Knus

Anmeld

27. juli 2010

Maise

Tanja78 skriver:

he he har vi samme liv ??

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Maise skriver:

mvh Maise

Og I laver jo også nogle lækre nogen af slagsen

Anmeld

27. juli 2010

XXSS

Maise skriver:

he he har vi samme liv ??

Nogenlunde samme trummerum  hihi

Anmeld

27. juli 2010

Maise

dorthemus skriver:

Og I laver jo også nogle lækre nogen af slagsen

ha ha dorthe tak, havde lige planlagt at jeg ville svare dig på dit brev du skrev for længe siden. Har haft så travlt med tænder ( 1 stk kommet frem), tigerspring - oppe om natten op til 14 gange,arghh samt at hun har stået op kl 4.30 i en periode. Så spiser hun, så gider hun ikke, så spiser hun igen. Så fustrerende. okey så fik du den korte version her. Men derfor jeg ikke har fået svaret dig.

Dertil er min arbejdsplads brændt ned til jorden,(dianalund -hvis du har set nyheder) så har lige haft en personlig krise over det også. Men har stadig job - er ansat af regionen på sygehus, ved bare ikke hvor de placerer mig når jeg vender tilbage. Så med andre ord -så kører det altid noget at kærligheden kører.

Hvordan går det med dig og smukke Runa??

kh maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.