Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Willa's mor

Mutti2B skriver:

Jeg er 33 og igang med IUI så jeg kan få mit første barn. Jeg er alene om det.

IUI

Betyder = ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Fru Hansen

Jer der skriver at i vil være unge med jeres børn... hvad mener i egentlig med det? gider nogen uddybe det for mig?

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Willa's mor skriver:

IUI

Betyder = ?

Inseminering

Anmeld

27. juli 2010

Lone Jakobsen

jeg er 31 år og blev mor til min yngste da jeg var 30. jeg fik den første da jeg var 20. og indrømmer blankt at jeg synes der er en kæmpe forskel. men er egentligt godt tilfreds med både at ha været "ung og gammel" mor

jeg har 4 dejlige børn og en bonus søn

Anmeld

27. juli 2010

Daisy

Jeg er 32 og gravid med nr 3.

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

Eva. skriver:

Ja, det er lidt en prøvelse....Jeppe er nu en god dreng men efter hans sygdom blev opdaget og han nu har det godt, så får jeg da lidt modspil, det værste er dog at ham og hans bror bare KONSTANT skal drille hinanden...er det bare sådan med drenge...alt skal der drilles med fra dem alle tre...så lægger der ting under min dyne, hænger lege edderkopper alle mulie og umulige steder...optager mig med telefonen når jeg er mest træls at hører på...osv osv osv...for pokker da man kan blive TRÆT...

Hahahaha

De drenge... Min store dreng kan finde på at filme mig og så lade som om han kaster vand på mig, mens jeg sidder ved en bærbar, self... Og optage mig som du os fortæller... Fortælle sjove løgn historier, som man alligevel godt kunne tro.. Indtil han er ved at flække af grin...

Og jeg har kun 1 i den størrelse..

Lidt sjovt er det jo...

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

Molly8 skriver:

Hej

Er 37 og venter mit første barn.

Da jeg så denne tråd, tænkte jeg yes! endelig nogen i samme situation som mig. I stedet blev jeg vildt provokeret og ked af den holdning om, at man er for gammel, når man er over 30. Det er godtnok ikke med min gode vilje, at jeg først får barn nu. Jeg kan endda se, at de fleste af jer, der er over 30, har børn i forvejen, mens jeg selv risikerer at være 40, før jeg evt. kan være så heldig at få nr. 2.

Er der mon andre førstegangsgravide herinde på min alder, som også har "issues" med alder?

Kh Molly

Altså... Tror der er rigtigt mange der syns at man er "for gammel" når man er over 35... Måske os' fordi at man før i tiden gjorde et stort nummer ud af kvinder der blev gravide i den alder. Min Mamma skulle til flere undersøgelse og fik fostervands prøve osv pga af alderen med hendes 5 barn.. Det tror jeg så bare ik man gør mere..!

Det må være det samme man møder som ung mor.. " Neejj hvor klare hun det flot, SÅ ung bla bla bla..." Og nu hvor jeg er 36, "Så skal du vel ik ha' flere, har du ik nok nu og det må os være hårdt at være gravid i din alder..." (Så lige den nemmeste graviditet jeg har haft, indtil videre)

Hvis du rammer unden for "normalen" er du et godt samtale emne.. Tror man må prøve at indtage sin egen holdning og stå fast, så andre ik kan "ramme" en med deres holdninger..

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

anjada skriver:

Jeg er 37 år, og venter barn nr. 2....Mit første barn er i dag 10 år, men jeg føler ikke at det er mere hårdt at være gravid nu, end da jeg var 10 år yngre... Og jeg er også temmelig træt af at få af vide at jeg er en gammel mor, jeg føler mig jo ikke spor gammel Vi behøver da ikke kravle hen i hjørne og samle støv, bare fordi vi har passeret de 30

Vi skal ik kravle nogen steder hen.

Meeen med mit første barn, var det ik særlig hårdt at være oppe hele natten og så stadig fungere fint om dagen... Syns at det nogle gange var lidt hårdere her 3 gang... Og puha hvor er jeg træt om natten, når den lille vågner.

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

KaMa skriver:

Ja, det må være hårdere med tre børn end et. Tænker dog at, når de bliver ældre, så bliver de også mere selvhjulpende, og man får sin nattesøvn osv.

Synes, at der i hvert fald er en tendens til at nybagte mødre er ret "hængte".

Jeg håber bare, at jeg finder sammen råstyrke som Dorthe, når jeg bliver mor. Selvom jeg liiige starter med dobbelt op på babyer (man er vel konkurrencemenneske.. haha).

Man vælger selv måden at være forældre på, og jeg tager hatten af for at du gør det fuldt ud og ikke parkerer børnene ved først kommende lejlighed.

Du behøver ik compeede med mig, jeg nøjes med en af gangen.. Hihihi

Der er nogle mennesker der har det nemmere end andre, babyen falder lige ind i en rytme og sover 5 timer om natten og spiser smiler bøvser og sover igen...

Så er der dem der byter om på dag og nat, kun sover 10 min af gangen og bliver lige så hurtigt trætte og utilpasse igen, reder sig alle tænkelige infektioner osv.... Så tror jeg vist os det er lidt hårdere end at have teenagger i huset..

(Har været hele turen med min datter på 17, Tror forresten ik den er helt slut endnu.. og den store dreng er lidt på vej)

Meeen vi er forskellige og oplever forskelligt og HUSKER forskelligt...!!!!

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

dorthemus skriver:

Inseminering

Nåå okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.