Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

Maise skriver:

ha ha dorthe tak, havde lige planlagt at jeg ville svare dig på dit brev du skrev for længe siden. Har haft så travlt med tænder ( 1 stk kommet frem), tigerspring - oppe om natten op til 14 gange,arghh samt at hun har stået op kl 4.30 i en periode. Så spiser hun, så gider hun ikke, så spiser hun igen. Så fustrerende. okey så fik du den korte version her. Men derfor jeg ikke har fået svaret dig.

Dertil er min arbejdsplads brændt ned til jorden,(dianalund -hvis du har set nyheder) så har lige haft en personlig krise over det også. Men har stadig job - er ansat af regionen på sygehus, ved bare ikke hvor de placerer mig når jeg vender tilbage. Så med andre ord -så kører det altid noget at kærligheden kører.

Hvordan går det med dig og smukke Runa??

kh maise

Svarer dig lige privat så vi ikke trasher tråden   Jeg har lagt nye billeder ud af trunten, du kan se, der idag er 2 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Maise

dorthemus skriver:

Svarer dig lige privat så vi ikke trasher tråden   Jeg har lagt nye billeder ud af trunten, du kan se, der idag er 2 måneder

nååå ja selvfølgelig, uhh tillykke, uhhh 8 uger tigerspring-spændende.

Anmeld

27. juli 2010

Tanja1

Tanja78 skriver:

Jeg ved ikke om jeg synes at det er for sent. Det drejer sig jo også om at man skal have fundet manden i sit liv før man før børn, medmindre man selvfølgelig selvvalgt vælger at være enlig mor.

Min drøm var da også børn at få første barn når jeg var 25 år, men problemet var jo så at jeg ikke havde fundet nogen at få dem med. I dag er jeg 32 og har lige fået nr. 2. Nr. 1 fik jeg sidste år som 31 - så man kan jo også sige, at det er gået stærkt efter at manden er kommet ind i mit liv..  Men føler mig på ingen måde for gammel til at få børn tværtimod - nu har jeg fået en helveds masse erfaringer osv...

Lige præcis -  jeg mødte godt nok min mand da jeg var 24, men han skulle jo også blive lige så "klar" til at have børn som jeg... Og så synes jeg jo bestemt også at det har været værd at vente, for så nåede jeg at opleve en hel del inden jeg blev mor og savner ikke mit gamle liv mere... Er bare SÅ lykkelig over at være mor til min søn på snart 17 mdr. Jeg er 30 år nu og vil gerne have 1 barn til.

Anmeld

27. juli 2010

Tanja1

Maise skriver:

Jeg er 30 og har Clara på 7 mdr. Vi regner stærkt med at skulle have et par stykker mere. fandt bare først drømme manden da jeg var 25 og var begge igang med studie og ludfattige. Nu kører det og så skal der bare procuceret en masse dejlige unger

mvh Maise

Ja lige præcis . Det er jo ikke alle der møder drømmemanden allerede i folkeskolen.

Anmeld

27. juli 2010

Tanja1

Maise skriver:

he he har vi samme liv ??

Hehe jeg halter vist lidt efter med denne tråd...

Anmeld

27. juli 2010

4kløver

Jeg er 34 og fik min nr 4 for 8måneder siden og fik min den første som 18 år og var mor til 3 som 22år..

Anmeld

27. juli 2010

lululupo

Jeg er 31 og har en prinsessen på 6 uger;-)

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

dorthemus skriver:

Jeg OLDgammel..39 år og har lige fået mit første barn

Dejligt.. Tillykke med det.

Godt du nåede det..

Jeg kunne slet ik forstille mig et liv uden...

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Willa's mor skriver:

Dejligt.. Tillykke med det.

Godt du nåede det..

Jeg kunne slet ik forstille mig et liv uden...

Heller ikke mig...grusom tanke

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

pussepige skriver:

Jeg kan først melde mig på banen næste år er først blevet 29 år men venter nr 4.

Ej jeg tror da man kan have gavn af hinanden alligevel.. Jeg ved ik  rigtigt om det betyder SÅ meget, hvis man er åben over for hinanden.. Og vi har jo noget tilfælles... Venter nr.4...

Men jeg kan huske min mødregruppe med min store pige i 1993. Der var mig, ung mor.. Lignede en på 14. Resten af gruppen bestod af en tidligere tvillinge mor, sygeplejsker, kvinder sidst i tyverne og ældre.. Hmm jeg mødes med dem 2 gange og følte mig totalt uden for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.