Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Mutti2B

KaMa skriver:

PIS!

Skulle lige til at skrive pb til dig om, hvordan det var gået. Har tænkt og krydset for dig.

<-- trøstekram

Hvor er det dejligt at vide at der er nogen der tænker på mig Du kan tro det varmer.

Ja, det bare noget TIS!! Jeg havde virkelig håbet at jeg kunne gøre dig og Dorthe kunsten efter og blive gravid i første hug. Nu bliver trusserne og toiletpapir nærstuderet hver gang er jeg er på toilet. Sikke et cirkus . Men pyt, så er den der sikkert næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Lillefe

dorthemus skriver:

Ihh Karina..taaaak  Skriver lige bag øret, at du skal være tekstforfatter når jeg en dag har lyst til at netdate igen...if ever

Jeg savner heller INTET fra min såkaldte ungdom...tror heller ikke man har tid til at blive gammel med små børn.

Hvor jeg bare glæde mig til dine bebser kommer

Hehe kommer det ikke også bare andpå hvilken mor man er.. jeg tror at mødre i alle aldre kan have overskud til at være mor og tage sig af sig selv samtidig. det kommer helt andpå personen

Anmeld

27. juli 2010

Svei

KaMa skriver:

Hvis jeg lige må give Dorthe lidt rygvind:

Hun kom anstigende her i Søborg i lørdags med sin lille datter i sin superfunky lommeslynge (der matchede hendes øreringe). Hun så ud til, at hun kom lige fra et kurophold: Røvlækker, udhvilet, slank og så bestemt ikke nedslidt ud!!

En overskudsmor (selv modermælken stod ud af hende) 

Jeg er selv "gammel" mor. Dvs bliver mor i næste måned, og er 32 år.

Har været jorden rundt og datet/kærestet med alverdens typer mænd. Festet, filosoferet og fået SÅ meget nok af at sove længe og være mig-mig-mig, hvor dagens største udfordring var en voksbehandling..  Glæder mig bare til at få oplevet livet i et lidt større perspektiv.

Og ja, den der med at få fokus væk...det er nok noget af det bedste for alle mennesker....gamle som unge...den del tænker man bare ikke over når man fik barn tidligt og storts et aldrig rigtig har haft tiden hvor det kun handlede om mig mig mig... og den tid kommer jo aldrig, når man har børn så kan man heldigvis ikke lade være med at tænke på dem først...og sådan skal det jo være...

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Eva. skriver:

Nu har kun også et lile spædbarn...tro mig, tre drenge som er store kræver noget mere... men hvad, jeg har også snart været mor i 14 år...og ville da nødig skulle sidde som spædbarnsmor nu...så ville der jo slet ikek være en ende på det...

uuh ja teenage alderen..

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg tænker, at vi var unge med de unge, da vi var unge ...

Og nu er vi lidt ældre, men bliver holdt unge af børnene.. det er da en vind/vind..

Glææææder mig også bare til de kommer de små. Er det normalt at have lidt "dødsangst"? Jeg kan mærke, at jeg er begyndt at tænke på, om jeg nu får to babyer med hjem. Skrækkeligt, at have det sådan. Fylder heldigvis ikke alt, men den sidder i baghoved. Har lyst til at få dem ud NU. Så jeg selv kan holde øje med at de trækker vejret og er ved godt helbred.

Jeg tror det er helt nornalt at frygte at miste Men der sker ikke noget

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Perl skriver:

uuh ja teenage alderen..

Jeps... fantastisk og helt sort men hvor erd et sjovt at opleve sit barn blive voksen der lige foran næsen på en... bare hans stemme, kan jo slet ikke kende min lille dreng mere...

Anmeld

27. juli 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg blev 30 i januar og vi har frederic der bliver 2 år her den 3 sep.

Føler mig ikke som en på 30 år, så for mig er det blot et tal.

Hvis vi skal have nr 2, bliver det først om nogle år.

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Eva. skriver:

Jeps... fantastisk og helt sort men hvor erd et sjovt at opleve sit barn blive voksen der lige foran næsen på en... bare hans stemme, kan jo slet ikke kende min lille dreng mere...

hehe kunne forstille mig det... det vare jo nok heller ikke så længe med Nicklas herhjemme pludseligt her om 3 år.. så er han 14.. hmm... er lidt spændt på hvordan han bliver.. tror ham og hans far nok skal få nogle skænerier i luften i hvert fald... allerede nu vil han diskutere nogle skøre ting... jeg melder bare pas på at det gider jeg ikke diskuter for det syntes jeg er for langt ude. Hans far skal absolut diskutere det LOL

Anmeld

27. juli 2010

isimaven

jeg er 31 og venter mit 3. barn, var 23 da vi fik den første så det ender med at jeg bruger størstedelen af 20erne og måske også 30erne på at passe unger da jeg slet ikke tror at denne graviditet er den sidste, jeg har dog en grænse der hedder 35 og derefter skal jeg ikke føde flere børn...
Men jeg fortryder intet og synes mine valg har passet perfekt til mig og min måde at leve på og fest og farver har der også været tid til ind imellem

Anmeld

27. juli 2010

Svei

Perl skriver:

hehe kunne forstille mig det... det vare jo nok heller ikke så længe med Nicklas herhjemme pludseligt her om 3 år.. så er han 14.. hmm... er lidt spændt på hvordan han bliver.. tror ham og hans far nok skal få nogle skænerier i luften i hvert fald... allerede nu vil han diskutere nogle skøre ting... jeg melder bare pas på at det gider jeg ikke diskuter for det syntes jeg er for langt ude. Hans far skal absolut diskutere det LOL

Ja, det er lidt en prøvelse....Jeppe er nu en god dreng men efter hans sygdom blev opdaget og han nu har det godt, så får jeg da lidt modspil, det værste er dog at ham og hans bror bare KONSTANT skal drille hinanden...er det bare sådan med drenge...alt skal der drilles med fra dem alle tre...så lægger der ting under min dyne, hænger lege edderkopper alle mulie og umulige steder...optager mig med telefonen når jeg er mest træls at hører på...osv osv osv...for pokker da man kan blive TRÆT...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.