Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Molly8

Hej

Er 37 og venter mit første barn.

Da jeg så denne tråd, tænkte jeg yes! endelig nogen i samme situation som mig. I stedet blev jeg vildt provokeret og ked af den holdning om, at man er for gammel, når man er over 30. Det er godtnok ikke med min gode vilje, at jeg først får barn nu. Jeg kan endda se, at de fleste af jer, der er over 30, har børn i forvejen, mens jeg selv risikerer at være 40, før jeg evt. kan være så heldig at få nr. 2.

Er der mon andre førstegangsgravide herinde på min alder, som også har "issues" med alder?

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

dorthemus

Perl skriver:

Hehe kommer det ikke også bare andpå hvilken mor man er.. jeg tror at mødre i alle aldre kan have overskud til at være mor og tage sig af sig selv samtidig. det kommer helt andpå personen

Enig

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

Eva. skriver:

Ja, det er lidt en prøvelse....Jeppe er nu en god dreng men efter hans sygdom blev opdaget og han nu har det godt, så får jeg da lidt modspil, det værste er dog at ham og hans bror bare KONSTANT skal drille hinanden...er det bare sådan med drenge...alt skal der drilles med fra dem alle tre...så lægger der ting under min dyne, hænger lege edderkopper alle mulie og umulige steder...optager mig med telefonen når jeg er mest træls at hører på...osv osv osv...for pokker da man kan blive TRÆT...

hehe

Anmeld

27. juli 2010

ekzunz

Jeg er 38 og har 2 lækre unger på 4 og 5.

Anmeld

27. juli 2010

mamalicious

Jeg er 30... fik min første som 20 årig og nummer 2 som 23 årig. De er store nu vores skønne drenge..... og jeg er mere end skruk...., men ak, mi mand er lidt tilbageholden

Anmeld

27. juli 2010

Lillefe

mamalicious skriver:

Jeg er 30... fik min første som 20 årig og nummer 2 som 23 årig. De er store nu vores skønne drenge..... og jeg er mere end skruk...., men ak, mi mand er lidt tilbageholden

æv æv

Anmeld

27. juli 2010

anjada

Jeg er 37 år, og venter barn nr. 2....Mit første barn er i dag 10 år, men jeg føler ikke at det er mere hårdt at være gravid nu, end da jeg var 10 år yngre... Og jeg er også temmelig træt af at få af vide at jeg er en gammel mor, jeg føler mig jo ikke spor gammel Vi behøver da ikke kravle hen i hjørne og samle støv, bare fordi vi har passeret de 30

Anmeld

27. juli 2010

CS

Yes melder mig også stolt under fanen + 30 nærmere 33 år og med første barn på vej inden for de næste 13 dage

Glæder mig mere end noget andet til at skulle være mor og er slet ikke i tvivl om at det er det bedste tidspunkt i mit liv lige nu  Synes bare voksne mødre er seje!

Anmeld

27. juli 2010

Betteisen

Er 31 og har 2 skønne piger. En på 1½ og en på 5 uger. Skøøøønt

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Yes melder mig også stolt under fanen + 30 nærmere 33 år og med første barn på vej inden for de næste 13 dage

Glæder mig mere end noget andet til at skulle være mor og er slet ikke i tvivl om at det er det bedste tidspunkt i mit liv lige nu  Synes bare voksne mødre er seje!

Gu er vi så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.