Eva. skriver:
Ikke for at være lyseslukker...men altså, med et lille barn og på barsel så er det heller ikke så hårdt...åhh..sidder her og savner tiden med kun et barn, det var sgu luksus...
men hvad, nu er jeg mor på fuldtid med tre unger.....og ja, jeg synes sgu det er hårdt når man altid er på og har studie oveni...og ja, små børn små problemer...
men jeg har så heller ikke valgt at være enlig mor og det ville jeg aldrig gøre, deri er der nok også en forskel...
Og så tror jeg som ikke det kommer an på hvor gammel man er....om det er hårdt...men hvilke børn man får og hvordan man vælger at leve...jeg kunne bare smide mine unger i pasning, men vil gerne give dem en laaaang ferie, så tak dig selv Eva...
Ja, det må være hårdere med tre børn end et. Tænker dog at, når de bliver ældre, så bliver de også mere selvhjulpende, og man får sin nattesøvn osv.
Synes, at der i hvert fald er en tendens til at nybagte mødre er ret "hængte".
Jeg håber bare, at jeg finder sammen råstyrke som Dorthe, når jeg bliver mor. Selvom jeg liiige starter med dobbelt op på babyer (man er vel konkurrencemenneske.. haha).
Man vælger selv måden at være forældre på, og jeg tager hatten af for at du gør det fuldt ud og ikke parkerer børnene ved først kommende lejlighed. 
Anmeld