KaMa skriver:
Jeg tænker, at vi var unge med de unge, da vi var unge
...
Og nu er vi lidt ældre, men bliver holdt unge af børnene.. det er da en vind/vind..
Glææææder mig også bare til de kommer de små. Er det normalt at have lidt "dødsangst"? Jeg kan mærke, at jeg er begyndt at tænke på, om jeg nu får to babyer med hjem. Skrækkeligt, at have det sådan. Fylder heldigvis ikke alt, men den sidder i baghoved. Har lyst til at få dem ud NU. Så jeg selv kan holde øje med at de trækker vejret og er ved godt helbred.
Ja, helt normalt! Jeg fødte frst i uge 42 og efter jeg passerede termin var jeg ved at dø af skræk over at der skulle ske ham noget der til allersidst. det var sådan noget med at jeg talte med jordemoren om at blive sat i gang 2 dage før jeg under alle omstændigheder skulle have været sat i gang. Altså, det ville jo ikke have gjort den store forskel, men det gjorde det spykologisk for mig for jeg ville bare have ham UD, NU, mens han stadig var i live! Talte med min jordemor om det og hun sagde at det er en meget naturlig reaktion der til sidst
Glæder mig til at se billeder af og høre om dine to sunde og raske guldklumper når de snart melder deres ankomst. Uhh, bliver helt misundelig, det er bare så KÆMPE stort det du går i møde
Anmeld