Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Willa's mor

nutche skriver:

jeg er 31 år og blev mor til min yngste da jeg var 30. jeg fik den første da jeg var 20. og indrømmer blankt at jeg synes der er en kæmpe forskel. men er egentligt godt tilfreds med både at ha været "ung og gammel" mor

jeg har 4 dejlige børn og en bonus søn

Me to

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

dorthemus

Willa's mor skriver:

Du behøver ik compeede med mig, jeg nøjes med en af gangen.. Hihihi

Der er nogle mennesker der har det nemmere end andre, babyen falder lige ind i en rytme og sover 5 timer om natten og spiser smiler bøvser og sover igen...

Så er der dem der byter om på dag og nat, kun sover 10 min af gangen og bliver lige så hurtigt trætte og utilpasse igen, reder sig alle tænkelige infektioner osv.... Så tror jeg vist os det er lidt hårdere end at have teenagger i huset..

(Har været hele turen med min datter på 17, Tror forresten ik den er helt slut endnu.. og den store dreng er lidt på vej)

Meeen vi er forskellige og oplever forskelligt og HUSKER forskelligt...!!!!

(Dårlig) hukommelse er heldigvis en taknemmelig størrelse..med tiden husker vi kun de gode tider

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

dorthemus skriver:

(Dårlig) hukommelse er heldigvis en taknemmelig størrelse..med tiden husker vi kun de gode tider

Liesom fødslen... Nåå det var ik SÅ slemt og det gjorde ik SÅ ondt.. Meen når man så ligger der.. AVAVAVAV..

Gør jeg forhåbentlig meget snart.

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Willa's mor skriver:

Liesom fødslen... Nåå det var ik SÅ slemt og det gjorde ik SÅ ondt.. Meen når man så ligger der.. AVAVAVAV..

Gør jeg forhåbentlig meget snart.

Haha hvor sjovt..tænkte lige det samme  Lige efter ville jeg ALDRIG gøre det igen, men nu...

Anmeld

27. juli 2010

Willa's mor

dorthemus skriver:

Haha hvor sjovt..tænkte lige det samme  Lige efter ville jeg ALDRIG gøre det igen, men nu...

Ja hva gør man ik for de kære børn.. Første gang syns jeg godt de bare selv kunne tage hende ud. For jeg ville ik være med mer..

Hahahaha Det ville de ik...

Anmeld

27. juli 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Er stadig uenig  Der er langt mere indhold i mit liv nu og jeg føler mig bestemt ikke "slidt ned"...men vi har også godestærke gener i min familie

Jeg har det fuldstændig ligesom dig Dorthe, jeg kan heller ikke genkende det der....

Anmeld

27. juli 2010

Bayze

KaMa skriver:

Hvis jeg lige må give Dorthe lidt rygvind:

Hun kom anstigende her i Søborg i lørdags med sin lille datter i sin superfunky lommeslynge (der matchede hendes øreringe). Hun så ud til, at hun kom lige fra et kurophold: Røvlækker, udhvilet, slank og så bestemt ikke nedslidt ud!!

En overskudsmor (selv modermælken stod ud af hende) 

Jeg er selv "gammel" mor. Dvs bliver mor i næste måned, og er 32 år.

Har været jorden rundt og datet/kærestet med alverdens typer mænd. Festet, filosoferet og fået SÅ meget nok af at sove længe og være mig-mig-mig, hvor dagens største udfordring var en voksbehandling..  Glæder mig bare til at få oplevet livet i et lidt større perspektiv.

Ha ha - smukt beskrevet - og dét kan jeg til gengæld genkende mig selv i

Anmeld

27. juli 2010

Bayze

KaMa skriver:

Ihhhh

...skal du også låne penge af hende??

HA HA HA HA

Anmeld

27. juli 2010

Bayze

KaMa skriver:

Jeg tænker, at vi var unge med de unge, da vi var unge ...

Og nu er vi lidt ældre, men bliver holdt unge af børnene.. det er da en vind/vind..

Glææææder mig også bare til de kommer de små. Er det normalt at have lidt "dødsangst"? Jeg kan mærke, at jeg er begyndt at tænke på, om jeg nu får to babyer med hjem. Skrækkeligt, at have det sådan. Fylder heldigvis ikke alt, men den sidder i baghoved. Har lyst til at få dem ud NU. Så jeg selv kan holde øje med at de trækker vejret og er ved godt helbred.

Ja, helt normalt! Jeg fødte frst i uge 42 og efter jeg passerede termin var jeg ved at dø af skræk over at der skulle ske ham noget der til allersidst. det var sådan noget med at jeg talte med jordemoren om at blive sat i gang 2 dage før jeg under alle omstændigheder skulle have været sat i gang. Altså, det ville jo ikke have gjort den store forskel, men det gjorde det spykologisk for mig for jeg ville bare have ham UD, NU, mens han stadig var i live! Talte med min jordemor om det og hun sagde at det er en meget naturlig reaktion der til sidst

Glæder mig til at se billeder af og høre om dine to sunde og raske guldklumper når de snart melder deres ankomst. Uhh, bliver helt misundelig, det er bare så KÆMPE stort det du går i møde

Anmeld

27. juli 2010

pussepige

Willa's mor skriver:

Ej jeg tror da man kan have gavn af hinanden alligevel.. Jeg ved ik  rigtigt om det betyder SÅ meget, hvis man er åben over for hinanden.. Og vi har jo noget tilfælles... Venter nr.4...

Men jeg kan huske min mødregruppe med min store pige i 1993. Der var mig, ung mor.. Lignede en på 14. Resten af gruppen bestod af en tidligere tvillinge mor, sygeplejsker, kvinder sidst i tyverne og ældre.. Hmm jeg mødes med dem 2 gange og følte mig totalt uden for..

Ja jeg var så 21 år da jeg fik min første så var vel endelig også ung mor... Men hold da op hvor folk kigger nu når jeg kommer gående med alle 3 unger og er gravid igen.. De vender sig om for at kigge i klapvognen for at se hva der gemmer sig der i.. Kan da godt ske det ser voldsomt ud at man har en på knap 1 år og så ser høj  gravid ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.