Mødre over 30..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

Vial

Zette skriver:

Nu skal der jo ikke så meget til at Dorthe ser brandgodt ud.

Ihhhh

...skal du også låne penge af hende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Mutti2B

marhemor skriver:

Tak for alle 'erne

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Hvis jeg lige må give Dorthe lidt rygvind:

Hun kom anstigende her i Søborg i lørdags med sin lille datter i sin superfunky lommeslynge (der matchede hendes øreringe). Hun så ud til, at hun kom lige fra et kurophold: Røvlækker, udhvilet, slank og så bestemt ikke nedslidt ud!!

En overskudsmor (selv modermælken stod ud af hende) 

Jeg er selv "gammel" mor. Dvs bliver mor i næste måned, og er 32 år.

Har været jorden rundt og datet/kærestet med alverdens typer mænd. Festet, filosoferet og fået SÅ meget nok af at sove længe og være mig-mig-mig, hvor dagens største udfordring var en voksbehandling..  Glæder mig bare til at få oplevet livet i et lidt større perspektiv.

Ihh Karina..taaaak  Skriver lige bag øret, at du skal være tekstforfatter når jeg en dag har lyst til at netdate igen...if ever

Jeg savner heller INTET fra min såkaldte ungdom...tror heller ikke man har tid til at blive gammel med små børn.

Hvor jeg bare glæde mig til dine bebser kommer

Anmeld

27. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Ihhhh

...skal du også låne penge af hende??

Er der venteliste???

Anmeld

27. juli 2010

smokin

dorthemus skriver:

Ihh Karina..taaaak  Skriver lige bag øret, at du skal være tekstforfatter når jeg en dag har lyst til at netdate igen...if ever

Jeg savner heller INTET fra min såkaldte ungdom...tror heller ikke man har tid til at blive gammel med små børn.

Uff kan lige se den for mig : Røvlækker, udhvilet og slank mor som bestemt ikke ser nedslidt ud, søger....

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Nu skal der jo ikke så meget til at Dorthe ser brandgodt ud.

Tak altså

Anmeld

27. juli 2010

Svei

dorthemus skriver:

Er stadig uenig  Der er langt mere indhold i mit liv nu og jeg føler mig bestemt ikke "slidt ned"...men vi har også godestærke gener i min familie

Nu har kun også et lile spædbarn...tro mig, tre drenge som er store kræver noget mere... men hvad, jeg har også snart været mor i 14 år...og ville da nødig skulle sidde som spædbarnsmor nu...så ville der jo slet ikek være en ende på det...

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Zette skriver:

Uff kan lige se den for mig : Røvlækker, udhvilet og slank mor som bestemt ikke ser nedslidt ud, søger....

Hahaha...ja det må blive ordene, fnis 

Anmeld

27. juli 2010

Vial

dorthemus skriver:

Jeg tænker, at vi var unge med de unge, da vi var unge ...

Og nu er vi lidt ældre, men bliver holdt unge af børnene.. det er da en vind/vind..

Glææææder mig også bare til de kommer de små. Er det normalt at have lidt "dødsangst"? Jeg kan mærke, at jeg er begyndt at tænke på, om jeg nu får to babyer med hjem. Skrækkeligt, at have det sådan. Fylder heldigvis ikke alt, men den sidder i baghoved. Har lyst til at få dem ud NU. Så jeg selv kan holde øje med at de trækker vejret og er ved godt helbred.

Anmeld

27. juli 2010

Svei

KaMa skriver:

Hvis jeg lige må give Dorthe lidt rygvind:

Hun kom anstigende her i Søborg i lørdags med sin lille datter i sin superfunky lommeslynge (der matchede hendes øreringe). Hun så ud til, at hun kom lige fra et kurophold: Røvlækker, udhvilet, slank og så bestemt ikke nedslidt ud!!

En overskudsmor (selv modermælken stod ud af hende) 

Jeg er selv "gammel" mor. Dvs bliver mor i næste måned, og er 32 år.

Har været jorden rundt og datet/kærestet med alverdens typer mænd. Festet, filosoferet og fået SÅ meget nok af at sove længe og være mig-mig-mig, hvor dagens største udfordring var en voksbehandling..  Glæder mig bare til at få oplevet livet i et lidt større perspektiv.

Ikke for at være lyseslukker...men altså, med et lille barn og på barsel så er det heller ikke så hårdt...åhh..sidder her og savner tiden med kun et barn, det var sgu luksus... men hvad, nu er jeg mor på fuldtid med tre unger.....og ja, jeg synes sgu det er hårdt når man altid er på og har studie oveni...og ja, små børn små problemer... men jeg har så heller ikke valgt at være enlig mor og det ville jeg aldrig gøre, deri er der nok også en forskel...

Og så tror jeg som ikke det kommer an på hvor gammel man er....om det er hårdt...men hvilke børn man får og hvordan man vælger at leve...jeg kunne bare smide mine unger i pasning, men vil gerne give dem en laaaang ferie, så tak dig selv Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.