Muzs skriver:
Jeg sidder her og prøver at holde tårene tilbage.
Min mand og jeg var til 20 ugers scanning i går og alt er som de skal være. Lige bort set fra "den lille tap" som jeg gerne så var noget andet.
Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Jeg burde være lykkelig for at skulle have et sundt og raskt barn men jeg er ulykkelig over det bliver en dreng.
Eer der nogen som har haft det lige sådan som kan hjælpe mig med at blive glad for min lille dreng?
Søde dig!!!
Tillykke med din sunde og raske lille dreng!
Jøsses for en hønsegård du har fået op og blafre herinde.
Når man er gravid er hormonerne på et niveau man slet ikke kan håndtere og det er sære og mærkelige ting der bliver dråben!
Så selv om dine følelse er stærke lige nu, så er de nok forstærket af alle de hormoner du har........og derfor kan det netop føles så uendelig meget værre end det måske i virkeligheden er! Forstår du!
Jeg synes det er flot og dejligt at du uden at være anonym giver dine tanker luft herinde. Jeg undrer mig bare over hvor meget nogle overdriver deres fortolkning af dit indlæg! Det er jo følelser du har lige nu, og om lidt tid så ønsker du ikke andet end en lille dreng og du er blevet et med glæden over dit raske barn i maven!
Det er sgu ok at være ærlig om sine følelser, det gør dig hverken utaknemmelig eller egoistisk, sådan noget pjat, du skriver jo ikke at du ikke vil have barnet, blot at du havde drømt om noget andet.
Ønsker dig al mulig held og lykke............små drenge er lige så lækre som små piger!!!......Det ved jeg!
Anmeld