Jeg ville også gerne have haft en pige... der var mange der sagde at det var forkert at foretrække det ene køn frem for det andet. Men når man de sidste 5 år kun har talt om pigenavne (både kæresten og jeg) så var det bare mest naturligt at vi gerne ville have en lille pige.
Først ville vi ikke have af vide hvad det var, men da dagen nærmede sig MD scanningen så blev jeg mere og mere i tvivl om jeg ikke nu godt ville vide det... Så jeg ender med at overtale Lars til at vi skal vide det. Han siger så " ja men så må du IKKE blive skuffet over hvis det er en dreng!".
Og hvad er det? En lille dreng som er super livlig og sund... Og ja jeg blev da en smule skuffet... i så mange år har jeg gået og sagt "Lars kan kun lave piger" og alt muligt andet om piger.... og så får jeg en dreng...
Men det er 3½ måned siden nu og jeg kan slet slet ikke forestille mig andet end jeg skal have denne her skønne dreng som ligger og mosler rundt inde i maven af mig og gør sig klar til at komme ud og vise at han mindst er lige så meget værd som hvis han havde været en pige... Og som Lars sagde så prøver vi bare igen 
Men altså i mine øjne er det tilladt at være skuffet mens man kommer sig over "chokket", for det ændrer sig! Bare rolig du bliver lige så glad for din lille søn som hvis han havde været en datter!
Anmeld