Soap skriver:
Nej og jeg kommer heller aldrig til at stå i situationen, jeg ville være ovenud lykkelig bar at blive velsignet med en graviditet uanset køn eller hvor mange der måtte være
Så du ka syns hvad du vil, der er ingen af jer som har stået i en situation hvor i ikke kunne få de børn i ville og måtte sluge både det og sådanne indlæg her og jeg håber heller aldrig i kommer til det
Selvfølgelig skal hun prise syg lykkelig over at have muligheden for at være gravid, men når nu det kommer som en selvfølgelig for hende, at hun er gravid, ja, så tager hun det næste skridt, nemlig at lave sig forestillinger og sådan.
Før hun var gravid drømte hun jo nok om det, efter hun så var blevet det udvikler tankerne sig. Man vil jo overveje hvad der ligger inde i maven på én, og hun har så nok stået med tanken om, at det er en pige. Hvilket det så ikke blev. Det er ganske naturligt.
Bare vent, når hun har vænnet sig til tanken om en dreng, så vender det hele, præcis som andre herinde skriver.
Jeg synes Laulund87 har ganske ret, du kan da ikke smide sådan en spand koldt vand i hovedet på kvinden, når hun sidder i denne situation - hun styrer jo ikke selv sine følelser. Sammenligningen med tvillinger er god - man bliver gravid og tænker, at der nok kun er en. Hvis man har vænnet sig til denne tanke, så vil beskeden om tvillinger eller mere også være en omvæltning af stor grad, hvilket kan gøre nogle folk ulykkelige for en stund, men alle ved jo også. at det jo sandsynligvis ændrer sig 
Anmeld