Muzs skriver:
Jeg sidder her og prøver at holde tårene tilbage.
Min mand og jeg var til 20 ugers scanning i går og alt er som de skal være. Lige bort set fra "den lille tap" som jeg gerne så var noget andet.
Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Jeg burde være lykkelig for at skulle have et sundt og raskt barn men jeg er ulykkelig over det bliver en dreng.
Eer der nogen som har haft det lige sådan som kan hjælpe mig med at blive glad for min lille dreng?
Først vil jeg lige sige, at det var da helt skrækkeligt, at du sidder med sådan en følelse.... det må være virkelig hårdt!!!
Da vi opdagede, at jeg var gravid, snakkede vi meget om, hvor vigtigt kønnet var for os! Vi var heldigvis enige om, at kønnet var fuldstændig ligegyldigt, bare det var en lækker, sund og rask lille bebs 
Ca. 4 måneder inden jeg blev gravid, opdagede jeg noget meget mystisk.... en virkelig lang historie, som jeg ikke vil skrive her... men dér fik jeg at vide, at jeg meget snart ville få en lille pige!! Det var altså inden vi forsøgte at blive gravide, så det var ret overvældende!!!
Men derfor var vi jo heeeelt sikre på at det var en lille pige der gemte sig derinde! Havde scanningen vist, at det var en dreng, var vi blevet overraskede - men bestemt ikke skuffede eller kede af det!!! For GUD hvor er børn dog lækre uanset køn!! Og det er jeg helt sikker på at du også vil opleve!!
Mange hilsner fra Lea 
Anmeld