Soap skriver:
Nej og jeg kommer heller aldrig til at stå i situationen, jeg ville være ovenud lykkelig bar at blive velsignet med en graviditet uanset køn eller hvor mange der måtte være
Så du ka syns hvad du vil, der er ingen af jer som har stået i en situation hvor i ikke kunne få de børn i ville og måtte sluge både det og sådanne indlæg her og jeg håber heller aldrig i kommer til det
Jeg kan sagtens følge dig, har lige fået diagnosen pco, og skal nu igang med hormon behandling, og synes det er svært at vide, man ikke bare kan få børn, men det vil blive et hårdt arbejde bare at blive gravid, og desværre bliver mulighederne for en nr 2 eller derefter jo også langt langt mindre, end hvis vi kunne selv.
Jeg ville være lykkelig, uanset køn, bare dte var sundt og raskt
Jeg kan dog følge man foretrækker det ene frem for det andet, men ikke at man bliver ulykkelig, fordi det ikke blev det man foretrækkede.
så en historie om et kommende forældrepar for noget tid siden, hvor hans kæreste var gravid, først fik de at vide det skulle blive en dreng, lykkelig købte han en dinosaurus, til den kommende søn, ved næste scanning mente de det blev en pige, og ja dte var da bare helt perfekt for dem, men ved scanningen efter fik de igen at vide det blev en dreng, og blev lykkelige over den melding, sidste scanning kom igen en ny drejning, nu mente de igen det blev en pige, og nu sagde faren at de ikke turde stole på hvad dte blev, så uanset hvad det blev, ville de være ovenud lykkelige, og håbede barnet kunne lide den dinosaurus han havde købt 
Synes bare dte var så smukt, den kærlighed og lykke de følte uanset om det var det ene eller andet, så han sagde også til sidst at uanset hvad man får, er det dét, som er helt perfekt og rigtigt for en selv