Laulund87 skriver:
Det synes jeg er alt for hårdt sagt! Har du stået i situationen?? Det tror jeg ikke du har når du skriver sådan. Hvad hjælper det ts at skrive sådan..Det er da klart at hvis man har en forstilling om hvad køn det er så bliver man lidt skuffet og skal lige vænne sig til tanken om noget andet.
Det betyder slet ikke at hun er utaknemmelig, men måden man forholder sig til graviditeten på, er tit at man forstiller sig et bestemt køn.
Dem der får af vide at de venter tvillinger græder også tit og er chokeret for man skal lige sluge den! Jeg mener det er nøjagtig det samme hvis kønnet er det modsatte end hvad man lige troede.
Det er da utroligt at man kan blive dunket sådan i hovedet og måske blive mere ked af det ved sådanne nogle indlæg
Den sammenligning forstår jeg overhovedet ikke.
Hvis man græder når man opdager, at man venter tvillinger var jeg af den opfattelse, at det skyldtes, at man blev i tvivl om hvorvidt man kunne magte to spædbørn på én gang og ikke fordi børnene i sig selv eller i køn var forkerte????
Og rent faktisk kan det af og til hjælpe folk at få sat tingene lidt i perspektiv. Det er ikke sikkert det er en hjælp for trådstarter. Kender jo ikke personen og derfor er det umuligt at sige hvilken form for psykologi der hjælper, men heldigvis er der mange forskellige input fra folk, så mon ikke der er et par stykker hun kan bruge til noget? Synes absolut ikke der er nogen der er ubehagelige i tråden, men måske nogle der tager det hele lige en tand mere alvorligt end det er ment. 
Anmeld