Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Stumpen

Polakken var da dummere end dum

http://nyhederne.tv2.dk/article/31400916/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Lady Marion <3

18. juni 2010

VIPpigen

Er lige kommet hjem fra hvalen, den ligger nu mellem vejle havn, og vejle fjordbroen, vi kunne se der var gang i halen, og den pustede også godt derude fra, om den ligger på grund skal jeg ikke kunne svare på, for det så altså ud som om den hlvede sig lidt, og sank... Vi kiggede i kiggert, og havde ikke hørt den var kommet fri, så helt tilfældigt vi ser den nu ligger længere inde mod havnen. Går på havnen i morgen, og ser hvad der sker, men håber da den snart finder den rigtige vej hjem, og til noget mad....

Anmeld

19. juni 2010

Barbamama

Den er da fri nu

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

michella80 skriver:

Den er da fri nu

Hvor har du læst det henne.

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Wee... Så håber jeg godt nok den svømmer den rigtige vej...

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Wee... Så håber jeg godt nok den svømmer den rigtige vej...

Jeg kan ikke se det nogen steder det eneste jeg kan se er at den stadig sidder fast. 

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg kan ikke se det nogen steder det eneste jeg kan se er at den stadig sidder fast. 

Jeg har ikke lige været inde og tjekke det nogen steder... Læste det her i tråden... Men prøver da lige og kigge...

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Jeg kan heller ikke finde noget...

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Jeg har ikke lige været inde og tjekke det nogen steder... Læste det her i tråden... Men prøver da lige og kigge...

Jeg har været på dr1 tv2 og bt og der kan jeg ikke finde noget andet end den stadig ligge strandet og på et rigtig dumt sted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.