Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Kaufie

Mor til Frederic skriver:

Kan bare slet ikke forstå hvorfor de ikke har skudt den, så ville den ikke ligge der og kæmpe sådan...

Ham rasmus kjølby fra tv syd, har været der ude siden i morges og han har vist opgivet at filme den mere, for den lever stadig....

Jeg læste et sted at der skal en sprængladning til - og så skal den endda placeres meget præcist så den ikke kommer til at lide (endnu) mere.

Så nej, det er bedst den bare får fred.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Sulajma skriver:

Man kan altså ikke styde sådan et stort dyr!

vel kan man da så...

Med det rigtige gevær og kugle... Godt være den er stor og har en del spæk - men det ville være det mest humane.

Anmeld

17. juni 2010

Sulajma

vel kan man da så...

Med det rigtige gevær og kugle... Godt være den er stor og har en del spæk - men det ville være det mest humane.

Ej, det kan man altså ikke! Den skal springes ihjel, hvis den skal dø af det!

Den vejer for guds skyld 15 tons, den er enorm!

Det mest humane, er at lade den helt være!! Tænk på hvor mange hvaler der dør ALENE uden tilskurer, de bliver da ikke skudt!

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen

Kan bare slet ikke forstå hvorfor de ikke har skudt den, så ville den ikke ligge der og kæmpe sådan...

Ham rasmus kjølby fra tv syd, har været der ude siden i morges og han har vist opgivet at filme den mere, for den lever stadig....

Læste at man ikke kan skyde den, og kan ikke give den sprøjter fordi den er så "tykhudet" så måden faktisk at gøre en ende på den var enten at give den gift, eller at anbringe en bombe HELT rigtigt nede i dens luftvej, og den mulighed har de ikke da den er så tæt på vand, og der bor mennesker på vejen... Ellers ville jeg også syntes de skulle skyde den...

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen

Sulajma skriver:

Hehe en brandmand lige frem

Så skal du nok ikke høre om, hvordan vi have vandmand's krig i Saxild om sommeren, dengang jeg var lille

Yep... Brandmand... Og det skal lige siges jeg ellers er pisse bange for dem... Kan heller ikke slå en edderkop ihjel, selvom jeg også er pisse bange for dem... Hmm, måske jeg skulle overvinde noget af alt min angst for de små kryb...

Anmeld

17. juni 2010

Sulajma

VIPpigen skriver:

Læste at man ikke kan skyde den, og kan ikke give den sprøjter fordi den er så "tykhudet" så måden faktisk at gøre en ende på den var enten at give den gift, eller at anbringe en bombe HELT rigtigt nede i dens luftvej, og den mulighed har de ikke da den er så tæt på vand, og der bor mennesker på vejen... Ellers ville jeg også syntes de skulle skyde den...

Anmeld

17. juni 2010

..

Sulajma skriver:

Jeg så et pindsvin som var blevet kørt ned i dag .. nøøøj jeg kan blive noget så rasende, når jeg ser sådan noget. Hvorfor er folk bare ligeglade og undviger istedet for at køre det stakkels dyr ihjel.

Og når der så tit har fløjet en fugl ind i vores vinduer, hvorfor har vi ikke net foran dem, så fuglene ikke dør .. bliver sur på mig selv og alle andre

Eller den snegl jeg kørte ned på cykelstien i dag. Jeg skulle altså have kigget mig bedre for.

Ej, sorry .. men kunne altså ikke lade være!

Meget usympatisk indlæg..

Anmeld

17. juni 2010

Sulajma

Macrolf skriver:

Meget usympatisk indlæg..

Jamen, tak for det

Anmeld

18. juni 2010

Low

Senest opdatering jeg har hørt på TV 2 er at hvalen stadig er i live og dens tilstand hverken er blevet værre eller beder. Man kan desværre ikke sige hvornår den dør . Hvalens ryg stikker en meter op af vandet og den er 50 meter fra kysten.. 

Anmeld

18. juni 2010

VIPpigen

Low skriver:

Senest opdatering jeg har hørt på TV 2 er at hvalen stadig er i live og dens tilstand hverken er blevet værre eller beder. Man kan desværre ikke sige hvornår den dør . Hvalens ryg stikker en meter op af vandet og den er 50 meter fra kysten.. 

Hørte det godt i nyhederne også... Det er forfærdeligt, Ved ikke om jeg snart går ind for faktisk at springe den, syntes det er ved at være ondt efterhånden... Og de skrev på ttv at hvis det havde været en lille sæl, så kunne man se øjnene, og den ville "skrige". Men fordi det er en hval der ligger i vand skal den "pines". Syntes det er svært at finde ud af hvad der egentligt er bedst?? Og sørgeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.