Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

VIPpigen

Sulajma skriver:

Det er altså slet ikke så groft ment som du lige tager det.

Jeg synes i det hele taget at alle som har svaret i denne tråd, har en meget kraftig besvarelse, og synes det er synd for hvalen. Jeg ville bare lave lidt fis - men det må man ikke. Sorry sorry

Det er iorden, men syntes bare ikke lige det var måden at sige det på. Som jeg skrev så har jeg en meget stor svaghed for netop hvaler, så selvom jeg ved at naturen går sin gang, så ville jeg da hoppe i vandet med det samme hvis jeg vidste jeg kunne gøre en indsats. Det var så der kæresten nok snakkede mig til fornuft. Og må da tilstå jeg nok er blevet lidt mere følsom her under graviditeten. Specielt når det handler om ting jeg holder af... Den anden aften var vi ude og få en is, og ville næsten hoppe i vandet for at redde en brandmand... Helt ærligt. Ved ikke om det er den mor-beskytter-trang der kommer indover, men hormonerne går hvertfald amok her... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Mira0911

Lever hvalen endnu eller?

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen

MoarJ skriver:

Lever hvalen endnu eller?

Det sidste jeg har hørt var at den begyndte at krampe, kørte forbi i tog ca 11.30, og der var masser derude, og den lå og pustede luft, men hvad helt nyeste opdatering er, ved jeg ikke??

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

VIPpigen skriver:

Det sidste jeg har hørt var at den begyndte at krampe, kørte forbi i tog ca 11.30, og der var masser derude, og den lå og pustede luft, men hvad helt nyeste opdatering er, ved jeg ikke??

Hvad jeg kan læse mig frem til, lever den endnu.. Der er ikke noget af hvad jeg kan se...

Anmeld

17. juni 2010

VIPpigen

MoarJ skriver:

Hvad jeg kan læse mig frem til, lever den endnu.. Der er ikke noget af hvad jeg kan se...

De siger også i nyheder at den lever endnu, men at den kramper, så der nok ikke går længe igen...

Anmeld

17. juni 2010

Mira0911

VIPpigen skriver:

De siger også i nyheder at den lever endnu, men at den kramper, så der nok ikke går længe igen...

Okey... Det er bedst den får fred nu...

Anmeld

17. juni 2010

Sulajma

MoarJ skriver:

Hvalen lever .. og puplikum er bange for at ingen holder øje med hvalen, for beredskabsstyrelsen er taget hjem. Men men men, skov og naturstyrelsen er på stedet og holder præcist øje med hvornår hvalen dør. Men de tror at der nok går noget tid, før den lille hval går bort!

30 m og 15 tons, lille bitte hval

Anmeld

17. juni 2010

Sulajma

VIPpigen skriver:

Det er iorden, men syntes bare ikke lige det var måden at sige det på. Som jeg skrev så har jeg en meget stor svaghed for netop hvaler, så selvom jeg ved at naturen går sin gang, så ville jeg da hoppe i vandet med det samme hvis jeg vidste jeg kunne gøre en indsats. Det var så der kæresten nok snakkede mig til fornuft. Og må da tilstå jeg nok er blevet lidt mere følsom her under graviditeten. Specielt når det handler om ting jeg holder af... Den anden aften var vi ude og få en is, og ville næsten hoppe i vandet for at redde en brandmand... Helt ærligt. Ved ikke om det er den mor-beskytter-trang der kommer indover, men hormonerne går hvertfald amok her... hehe

Hehe en brandmand lige frem

Så skal du nok ikke høre om, hvordan vi have vandmand's krig i Saxild om sommeren, dengang jeg var lille

Anmeld

17. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

MoarJ skriver:

Kan bare slet ikke forstå hvorfor de ikke har skudt den, så ville den ikke ligge der og kæmpe sådan...

Ham rasmus kjølby fra tv syd, har været der ude siden i morges og han har vist opgivet at filme den mere, for den lever stadig....

Anmeld

17. juni 2010

Sulajma

Mor til Frederic skriver:

Kan bare slet ikke forstå hvorfor de ikke har skudt den, så ville den ikke ligge der og kæmpe sådan...

Ham rasmus kjølby fra tv syd, har været der ude siden i morges og han har vist opgivet at filme den mere, for den lever stadig....

Man kan altså ikke styde sådan et stort dyr!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.