Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

otlitrom

Mamman skriver:

Jeg tror ikke at den er fredet, for både Færøerne og Grønland har lov til at slå dem ihjel. De har i hvertfald lige været oppe at vende at Lene Espersen vil fratage færøerne retten til at fange større hvaler, og de er jeg ret sikker på at finhvalen var blandt. det sakl lige siges at der er ikke slaået en større hval ihjel på Færøerne i 40 år, men de vil gerne have lov til at have retten til det hvis muligheden byder sig. Så jeg tror ikke at den er fredet

Jeg mener at sidste gang der var storhval på Færøerne var i 84, (við Áir).. Bare lige en indskudt sætning

Og ja, Nøtte må med hjem. Og Creme egg fik jeg vist rigeligt af på turen, hihi På tilbud i Miklagarður, 2 for 10,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Low

Det der med at spise hval... så kom jeg til at tænke på da gruppen 'Suspekt' smager på hval . Det er fra 3:00 min til 6:00 min .

Resten har ikke så meget med hval af gøre

http://www.youtube.com/watch?v=guXWv1PVn5Q

Anmeld

21. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
kitty skriver:

Jeg mener at sidste gang der var storhval på Færøerne var i 84, (við Áir).. Bare lige en indskudt sætning

Og ja, Nøtte må med hjem. Og Creme egg fik jeg vist rigeligt af på turen, hihi På tilbud i Miklagarður, 2 for 10,-

Så hørte jeg nok kun med et halvt øre da det var i nyhederne forleden, synes de sagde 40 år, men skidt med det, det er i hvertfald mange år siden

Anmeld

21. juni 2010

CamillaT89

VIPpigen skriver:

Det har du ret i, det hørte jeg forresten godt de sagde... Glemte jeg lige alt om, tak for reminderen

Ja, sangen har jeg været ved at tude over, de havde sat den lidt sammen kan ikke huske om det var i nyheder eller tv syd, hvor de havde taget klip fra onsdag til nu sammen med sangen, så bliver man helt tudefjæs... Tror dog det er hormoner herfra, og så har jeg en STOR kærlighed til hvaler generelt

Det var da i hvert fald så lidt

Ja, jeg læste godt det med din forkærlighed for hvaler tidligere i tråden. Man bliver da også bare så sensitiv under en graviditet

Anmeld

21. juni 2010

CamillaT89

Mamman skriver:

Jeg tror ikke at den er fredet, for både Færøerne og Grønland har lov til at slå dem ihjel. De har i hvertfald lige været oppe at vende at Lene Espersen vil fratage færøerne retten til at fange større hvaler, og de er jeg ret sikker på at finhvalen var blandt. det sakl lige siges at der er ikke slaået en større hval ihjel på Færøerne i 40 år, men de vil gerne have lov til at have retten til det hvis muligheden byder sig. Så jeg tror ikke at den er fredet

Det er slet ikke noget, jeg har sat mig ind i. Det var bare det, de sagde i nyhederne

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Lidt nyt on vores hval. Det er kommet frem i dag at den døde af sult, og kvæstelser. Den har fået skadet lungerne efter strandingen, og også blæren...

Læs mere her: http://nyhederne.tv2.dk/article/32287436/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.