Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Low

VIPpigen skriver:

Ja... Jeg så lige tv syd hvor du kunne se folk var begyndt at gå ud i vandet, og rapporteren snakkede om der var mennesker helt ude ved den, og nogen klatrede over den... Blev så  og ked af det, for pokker, så lad den da ligge og kig på den fra stranden. Syntes det er så respektløst for det stakkels dyr. Ville gerne gøre en ende på dens lidelser hvis den alligevel er syg... ej hvor er det bare hårdt at se

Jeg har det helt som dig . Jeg får lyst til at kalde de mennesker dyreplager, som kun er til gene for dyret for deres egen fornøjelses skyld.. man kan da ikke tillade sig at begynde at gå ud til den eller sejle helt hen ved den. Og ja, hvis de kan med sikkerhed sige at den er syg så afliv den dog eller lad naturen gå sin vej. Jeg synes det er synd at stresse den mere end nødvendig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

CiSo

ja, man skulle da næsten tro det var mig! Det føles i hvertfald sådan!

Anmeld

16. juni 2010

VIPpigen

Low skriver:

Jeg har det helt som dig . Jeg får lyst til at kalde de mennesker dyreplager, som kun er til gene for dyret for deres egen fornøjelses skyld.. man kan da ikke tillade sig at begynde at gå ud til den eller sejle helt hen ved den. Og ja, hvis de kan med sikkerhed sige at den er syg så afliv den dog eller lad naturen gå sin vej. Jeg synes det er synd at stresse den mere end nødvendig..

Nemlig... Lige mine ord. Nogen mennesker er åbenbart egoistiske, lad den da få fred... Arr...

Hvis man vil se den må det foregå inde fra stranden, det er forstyrrende for den med både, kajaker, og mennesker der går ud til den... Eiii den skal bare hvile i fred, tror ikke der er mere at komme efter ved den...

Anmeld

16. juni 2010

VIPpigen

sophieamalia skriver:

ja, man skulle da næsten tro det var mig! Det føles i hvertfald sådan!

Jeg tænkte også da de sagde det... Hey jeg er ikke strandet i fjorden, og syntes nu heller ikke jeg er så stor endnu... hehe... Men ud og se den skulle kæresten og jeg altså.

Anmeld

16. juni 2010

CiSo

VIPpigen skriver:

Jeg tænkte også da de sagde det... Hey jeg er ikke strandet i fjorden, og syntes nu heller ikke jeg er så stor endnu... hehe... Men ud og se den skulle kæresten og jeg altså.

hihi, jeg tog dog ikke ud og se den, der er lidt langt fra nordjylland af!

Anmeld

16. juni 2010

VIPpigen

sophieamalia skriver:

hihi, jeg tog dog ikke ud og se den, der er lidt langt fra nordjylland af!

Ej okai... Jeg bor så i Vejle, så det er ikke langt... Svigerinde og svoger kørte fra sønderjylland for at se den, men mine svigerforældre bor så også her i vejle...

Anmeld

16. juni 2010

CiSo

VIPpigen skriver:

Ej okai... Jeg bor så i Vejle, så det er ikke langt... Svigerinde og svoger kørte fra sønderjylland for at se den, men mine svigerforældre bor så også her i vejle...

hihi ja okay, jeg så den bare i fjersynet!

Anmeld

16. juni 2010

Stumpen

For fanden hvor bliver jeg hidsig!!! En ting er at den hval skal ligge og få en naturlig død, men at jeg så kan læse på tv2s hjemmeside at en eller anden polsk turist er svømmet ud til den og sat sig på den?!?!?!?!? JAMEN HVAD ER DET LIGE DER SKER????? Jeg får så ondt af sådan en hval, som bare ligger der og ingenting kan udover at vente på sin død og så er der sådan et fjols der lige skal vise sig               

Anmeld

16. juni 2010

VIPpigen

Stumpen skriver:

For fanden hvor bliver jeg hidsig!!! En ting er at den hval skal ligge og få en naturlig død, men at jeg så kan læse på tv2s hjemmeside at en eller anden polsk turist er svømmet ud til den og sat sig på den?!?!?!?!? JAMEN HVAD ER DET LIGE DER SKER????? Jeg får så ondt af sådan en hval, som bare ligger der og ingenting kan udover at vente på sin død og så er der sådan et fjols der lige skal vise sig               

Præcis... Jeg er så tæt på den, og alligevel så langt fra... Forstå mig ret, men ville ønske jeg kunne give den "en kugle for panden" og hjælpe den på den måde... Følger også med i det, men det gør mig bare sååå  at læse om hvad nogen gør... Når brændvæsnet ikke kan hjælpe, og eksperter inden for området, hvordan skal en polak så kunne hjælpe ved at sætte sig på den??

Anmeld

16. juni 2010

Low

Stumpen skriver:

Politiet har heldigvis taget ham med på stationen nu! Det var vist en fuld  polsk turist som ville hjælpe den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.