Jeg må sige at det er fedt at du har startet denne tråd og jeg vil med glæde fortælle hvordan jeg oplevede og oplever at være mor for første gang
Jeg fødte Tinke klokken 14.20 på Nykøbing F sygehus det tog i alt kun 12timer og 20min fra den første ve så det var en "nem" omgang
jeg havde hørt nogle frygtelige ting om fødsler og var meget overrasket over forløbet, jeg havde helt valgt smerte lindring fra da jeg er radselslagende for nåle.
men ja hun kom til verden og jeg fik af vide at det var en pige (jeg var pænt ligeglad lige der) jeg fik hende op på maven og så lå hun li'som bare der, kan huske at jeg skulle sy's og at jeg pev så meget at min mor blev nød til at tage hende.
jeg kom hen på barsel afs og kom på ene stue, jeg lage mig i sengen og tog Tinke hen til mig. efter et par timer gik min mor og jeg fandt mig selv liggende helt alene med mit spædbarn, jeg kan bare husk at jeg kiggede på hende og tænkte Shit!! hvorfor elsker jeg hende ikke hvor er alle følelserne henne?? og hvor er hun grim..
jeg blev meget ked af at have det sådan og jeg ville ikke fortælle nogen at jeg havde det sådan for hvad nu hvis de tog hende eller sage at jeg var en dårlig mor.. jeg havde stadig beskytter trangen og jeg nærede også stor omsorg for hende, men jeg følte mig forkert jeg følte at jeg som menneske ikke virkede korekt
der gik to dage før at jeg følte mig knyttet nok til hende til at finde et navn og alligevel fik jeg lavet det om dagen efter
tilgengæld gik amning virkelig godt og hun suttede rigtigt første gang så noget gik da som det skulle 
som dagene gik efter at vi var kommet hjem var jeg total udmattet jeg sov næsten hele tiden og lage knap nok mærke til at jeg ammede, jeg var bare i zombi stadiet men jeg havde heller ingen til at tage over for mig, men dette var jo også selv valg så jeg skulle i hvert fald ikke brokke mig jeg havde hørt nok kritik i min graviditet.
men phu hvor var det hårdt at skulle stå på hovedet for sådan en lille prut som man ikke elskede og have så dårlig samvigtighed samtidig og være så bange for at det ikke skulle ændre sig og at jeg forevigt skulle gå med min hemmelighed
jeg kunne ligge om aftenen og tænke, tænke på om jeg nogensinde kom til at elske hende rigtigt og tænke på hvorfor at de følelser som jeg havde for Marcus-Emil lige pludselig var helt væk også og hvordan mit liv nu skulle komme til at bleve godt når at jeg lige pludselig ikke kunne føle kærlighed længere.. jeg var led og ked i mange uger men jeg viste at det ikke var en depression for sådan en har jeg haft..
Så da jeg så Go morgen Danmark i morges.. Ja jeg var lige ved at tude!!! det var jo sådan at jeg havde det (næsten)
jeg kan sige at jeg nu elsker begge børn af hele mit hjerte og at kærligheden kom snigende ind på mig ca 3 mån efter at jeg havde født men det trådte rigtig i kraft for 2mån siden (4mån efter fødsel)og den bliver stærker for hver dag der går