Jeg havde egentlig først tænkt mig at springe denne tråd over...
Jeg er selv en måneds tid fra at blive mor, og har absolut ingen idé om hvad jeg kan forvente mig eller hvordan jeg reagerer.. Men jeg havde i hvert fald besluttet mig for at springe alle de "dårlige" historier/beretninger over, da jeg havde en idé om at de nok ikke ville gøre det lettere for mig... Selvfølgelig kan jeg godt se, at forventer man det bliver lutter lagkage, kan man nok lide et nederlag, da jeg dog er realistisk nok til at vide at sådan bliver det nok ikke......
Men alligevel, vælger et eller andet i mig at tro på at det ikke er så hårdt som alle siger, for så er jeg ikke sikker på jeg kan klare det..... 
Dog valgte jeg ikke at springe din tråd over, og er da glad for at læse hvordan du ikke havde den der overvældende "wow" følelse med det samme du så din lille dreng, for det er noget jeg har bekymret mig lidt om, om der nu er noget galt med mig hvis jeg ikke føler at jeg bare elsker min lille baby over alt på jorden, så snart hun kommer ud.....
Selvom jeg nu ikke syntes tråden er en "skræk" tråd, som først antaget, er jeg da alligevel glad for at læse, at man kan opleve det at blive mor på mange forskellige måder, og alle er lige rigtige.....
Anmeld