Har man sat sig for hårdt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Når de går ind på min konto bliver de hævet og lagt til side til min datter så jeg ved jeg ikke bruger dem på noget andet end til hende

Okay..jeg har jo ikke født endnu, men jeg regner med at pengene bliver brugt til noget som kommer os begge til gode...nogle måneder mest til hende når der er behov for det og nogle måneder til oplevelser og rejser til os begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

Laulund87

Yrsa skriver:

Så jeg skal bruge 14.000kr på noget som SYNLIGT er til mine børn...er det den måde du mener de skal bruges....?

Ja..

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Ja..

Og hvis jeg flytter sammen med en mand, så skal jeg kun bruge 9500kr?

Anmeld

24. maj 2010

Valle81

Laulund87 skriver:

Ja..

Og det gavner børnene hvordan præcis???

Overfyldte værelser af unødvendigt legetøj eller???

Anmeld

24. maj 2010

Laulund87

Valle81 skriver:

Og det gavner børnene hvordan præcis???

Overfyldte værelser af unødvendigt legetøj eller???

som jeg har sagt før kan de lægges til side hvis barnet ikke mangler noget.

Anmeld

24. maj 2010

Laulund87

Yrsa skriver:

Og hvis jeg flytter sammen med en mand, så skal jeg kun bruge 9500kr?

Ja hvis det er det du får..forstår dig ikke?

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Ja hvis det er det du får..forstår dig ikke?

Jo...som enlig får jeg 4500kr mere end ikke enlige...jeg kan bare ikke forstå at børn af enlige har brug for mere end børn af ikke enlige.. og jeg tænker lidt at grunden til at jeg får mere som enlig forsørger er at de penge er til alt der omhandler familien og deres udgifter og der har jeg jo en lidt større post end ikkeenlige...

Anmeld

24. maj 2010

dorthemus

Yrsa skriver:

Jo...som enlig får jeg 4500kr mere end ikke enlige...jeg kan bare ikke forstå at børn af enlige har brug for mere end børn af ikke enlige.. og jeg tænker lidt at grunden til at jeg får mere som enlig forsørger er at de penge er til alt der omhandler familien og deres udgifter og der har jeg jo en lidt større post end ikkeenlige...

Ja sådan tænker jeg også

Anmeld

24. maj 2010

Laulund87

Yrsa skriver:

Jeg har ikke lige tænkt over situationen som enlig og det kan da godt være jeg ændrer holdning hvis jeg får flere børn. Lige nu bruger jeg pengene som jeg synes de skal bruges og du bruger dem som du synes og så er det jo fint

Anmeld

24. maj 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke lige tænkt over situationen som enlig og det kan da godt være jeg ændrer holdning hvis jeg får flere børn. Lige nu bruger jeg pengene som jeg synes de skal bruges og du bruger dem som du synes og så er det jo fint

Grunden til jeg spørger er jo netop fordi du mener som du gør...og så spørger jeg dig om hvad du så tænker nu de enlige får flere penge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.